וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון מהללת את ווסטברוק: כל "ה'גאונים' שמבקרים אותו לא מבינים כלום"

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 8:48

סקוט ברוקס מתמוגג מהרכז הוותיק אחרי הטריפל דאבל ההיסטורי, מסביר למה "הוא ייזכר כאחד הגדולים בהיסטוריה" וטוען שאבדיה יושפע ממנו עד סוף הקריירה: "הוא מראה לו איך עושים את זה נכון". וגם: המחמאות לאבדיה בארצות הברית והסל ש"החזיר את התקווה"

שחקני וושינגטון וויזארדס חוגגים עם ראסל ווסטברוק בחדר ההלבשה/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון שוב אופטימית. הניצחון הגדול 124:132 הלילה (בין שני לשלישי) על אינדיאנה, שהיה השני ברציפות של הקבוצה, המחיש שוב את היכולות האדירות של ראסל ווסטברוק כשהוא בשיאו: הרכז הוותיק לקח את המושכות בהיעדרו של ביל הפצוע ורשם שורה סטטיסטית חסרת תקדים של 35 נקודות, 14 ריבאונדים ולא פחות מ-21 אסיסטים, שסחפו את הוויזארדס לניצחון ביתי חשוב.

ווסטברוק עשה היסטוריה כשהפך לראשון בתולדות ה-NBA שמגיע לטריפל דאבל שכולל לפחות 35 נקודות ו-20 אסיסטים, ובנוסף הגיע ל-16 טריפל דאבלים במדי וושינגטון - שיא מועדון. כעת ווסטברוק רחוק 20 טריפל דאבלים בלבד משיא הטריפל דאבלים בכל הזמנים, בו מחזיק אוסקר רוברטסון.

"אם לומר את האמת, זה די מדהים", הודה ווסטברוק, שטען שהוא לא עושה מאמצים מיוחדים כדי להגיע לטריפל דאבלים, או לשיא של אוסקר רוברטסון. "לא יודע...אני בסך הכל רוצה להגיע לפלייאוף. אם השיא יגיע השנה, הוא יגיע. ואם לא, אז לא. זה לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלי", אמר.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס חוגג. Will Newton, GettyImages
מר טריפל דאבל. ווסטברוק/GettyImages, Will Newton

מאמן וושינגטון סקוט ברוקס הילל אותו ואמר: "אפשר להגדיר אותו במילה אחת - ווינר. אני נמצא בליגה הזאת כבר 30 שנה, ואני אומר לכם, האיש הזה עושה דברים שלא ראיתי מעולם. המשחק שהוא נתן היום היה מטורף, זה יוצא דופן".

ברוקס המשיך: "הוא משהו מיוחד. כמובן שהוא לא מושלם, אבל כל ה'גאונים' למיניהם שמתמקדים בדברים שהוא עושה פחות טוב, עושים לו עוול. הוא עושה דברים מדהימים, ולפעמים יש תחושה שאנשים לא מבינים את זה, או לא רוצים להבין את זה. אולי זה בגלל שהוא לא מנשק לאף אחד את התחת. הוא לא עושה שום דבר כדי לקבל אישור מהתקשורת, אבל הדברים שהוא עושה חסרי תקדים. הסטטיסטיקה שלו מדהימה, אבל התרומה שלו היא הרבה מעבר לסטטיסטיקה. הוא ייזכר כאחד הרכזים הגדולים בהיסטוריה, וזה דבר אדיר כי אני מספיק זקן כדי לזכור איך אמרו עליו שהוא לא רכז, שהוא צריך להיות שוטינג גארד, שהתקרה שלו היא להפוך לשחקן השישי של העונה..."

גם בראדלי ביל צייץ בסיום מחמאות לווסטברוק וכתב: "מפלצת! הוא היה מגוחך הלילה!". רוי האצ'ימורה הוסיף: "כשגדלתי בתור נער, הערצתי אותו. עכשיו אני משחק איתו, וזה די מדהים, כי רק לפני כמה שנים הוא היה המודל לחיקוי שלי".

עוד בוואלה!

ראסל ווסטברוק עשה היסטוריה בניצחון וושינגטון, 12 נקודות לאבדיה

לכתבה המלאה

גם דני אבדיה רשם משחק חיובי, במיוחד במחצית השנייה. אחרי מחצית ראשונה ללא נקודות, הרוקי הישראלי קלע 12 (4 מ-6 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין), היה חתום על כמה מהלכים מכריעים ברבע האחרון כולל הסל שסגר עניין, והוסיף גם 8 ריבאונדים. "דני אבדיה מצא את מקומו ורשם משחק סולידי", החמיאו בבלוג המסקר את הוויזארדס Bullets Forever, שם גם החמיאו להגנה של אבדיה במאני טיים. "בואו נהנה מההתפתחות שראינו היום משחקני העתיד שלנו, האצ'ימורה ואבדיה".

אבדיה נראה מקבל "ליווי" צמוד מווסטברוק, שהרבה להנחות ולתדרך אותו בדקות האחרונות. בסופו של דבר זה עבד, והרוקי הישראלי שממעט לשחק העונה ברבעים האחרונים, קיבל את הבמה והחזיר ביכולת טובה. "הוא עוזר לחבר'ה הצעירים שלנו להפוך למקצוענים, הוא לא מפסיק ללמד אותם דברים חדשים. בעזרתו, הם יהפכו להיות שחקנים טובים למשך הרבה מאוד שנים", מסביר סקוט ברוקס את האפקט של ווסטברוק על צעירי וושינגטון, "הם זקוקים לשחקנים ותיקים שיכווינו אותם. ראיתי את זה קורה בעבר - כשאתה רוקי ונאלץ לשחק לצד שחקנים ותיקים עם אישיות מחורבנת, זה יפגע בך. דני, רוי, אפילו תומאס בריאנט ושחקנים אחרים, יראו אותו עובד קשה כל יום, לא מוריד את הרגל מהגז אף פעם, וייקחו את זה איתם הלאה. הוא מראה להם את הדרך הנכונה לעשות דברים. אני שמח מאוד שהוא עוזר לצעירים שלנו לאורך הדרך".

ברוקס אף החמיא לאבדיה על שלשה חשובה שקלע חמש דקות לסיום, שקטעה מומנטום של אינדיאנה. "זאת הייתה זריקה גדולה, היינו זקוקים לה. היא באה בדיוק בזמן הנכון והשאירה את התקווה שלנו בחיים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully