וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק עשה היסטוריה בניצחון וושינגטון, 12 נקודות לאבדיה

בהיעדרו של ביל הפצוע, סיפק ווסטברוק שורה סטטיסטית חסרת תקדים של 35 נקודות, 21 אסיסטים ו-14 ריבאונדים, הפך לשיאן הטריפל דאבלים של הוויזארדס וסחף אותם ל-124:132 על אינדיאנה. הישראלי קלע את כל נקודותיו במחצית השנייה, הוסיף 8 ריבאונדים וקינח בסל שסגר עניין

שחקני וושינגטון וויזארדס חוגגים עם ראסל ווסטברוק בחדר ההלבשה/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ודני אבדיה שוב במומנטום חיובי. הוויזארדס רשמו הלילה (בין שני לשלישי) ניצחון שני ברציפות ועלו למאזן של 17 ניצחונות לעומת 28 הפסדים - מרחק חמישה משחקים מהמקום השמיני במזרח - אחרי שגברו 124:132 על אינדיאנה בבית.

זה היה קודם כל הלילה הגדול של ראסל ווסטברוק. בהיעדרו של בראדלי ביל שלא שיחק בעקבות כאבים באגן, לקח הרכז את המושכות והזכיר נשכחות עם משחק פנטסטי. השורה הסטטיסטית שלו של 35 נקודות (14 מ-26 מהשדה), 14 ריבאונדים ולא פחות מ-21 אסיסטים, עשתה היסטוריה: זה היה הטריפל דאבל הראשון בתולדות ה-NBA שכלל לפחות 35 נקודות ולפחות 20 אסיסטים, הפך אותו לשיאן הליגה בכל הזמנים עם ארבעה טריפל דאבלים של לפחות 20 נקודות ו-20 אסיסטים, והעלה את מאזנו ל-16 טריפל דאבלים במדי וושינגטון, הכי הרבה בתולדות הקבוצה.

גם מבחינתו של דני אבדיה נרשם ערב מעודד. הישראלי המשיך בחמישייה, קיבל מסקוט ברוקס 32 דקות, היה שותף לשם שינוי לרגעים המכריעים ברבע האחרון וסיים עם 12 נקודות (4 מ-6 מהשדה, 2 מ-3 מהשלוש ו-2 מ-2 מהעונשין) לצד 8 ריבאונדים, אסיסט ושתי עבירות. את כל הנקודות שלו הוא קלע במחצית השנייה המשופרת, בה הפגין ביטחון והציג יכולת טובה בשני צידי המגרש.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס חוגג. Will Newton, GettyImages
נזכיר נשכחות. ווסטברוק חוגג, הלילה/GettyImages, Will Newton
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס חוגג. Alex Brandon, AP
אנחת רווחה במאני טיים. אבדיה חוגג/AP, Alex Brandon

המשחק היה צמוד כמעט בכל שלביו. ווסטברוק נתן את הטון אצל הוויזארדס מהפתיחה, בעוד אבדיה רושם 15 דקות לא מורגשות במחצית הראשונה ונוגע מעט בכדור. להפסקה ירדו הפייסרס ביתרון של נקודה, והמטוטלת נמשכה גם במחצית השנייה, עמוק אל תוך הרבע האחרון. חמש דקות לסיום, שלשה חשובה של אבדיה עצרה ריצת 0:9 של אינדיאנה ונתנה את האות לריצת נגד של הוויזארדס, שנטלו את ההובלה בעזרת שתי שלשות נוספות של ראסל ווסטברוק. היתרון נשמר בצד של וושינגטון, ו-16 שניות לסיום קבע אבדיה פלוס 8 למארחת, בסל קשה שסגר עניין.

הערב החיובי של צעירי וושינגטון כלל גם יכולת מרשימה מצד רוי האצ'ימורה, שהשלים את ווסטברוק ותפקד על תקן הסקורר המשני של הקבוצה, כשהוא מסיים עם 26 נקודות. צ'נדלר האצ'יסון שרשם הופעת בכורה, הצטיין אף הוא עם 18, אבל היו לוויזארדס גם חדשות רעות: דניאל גאפורד שהצטרף יחד עם האצ'יסון לפני פחות משבוע, נפצע בקרסול ברבע האחרון והורד מהפרקט בכסא גלגלים, כשמצבו לא ברור והחשש הוא שוושינגטון שוב תהיה במצוקת סנטרים, אחרי שגם הסנטר הבכיר תומאס בריאנט נפצע.

דומנטאס סאבוניס, אינדיאנה פייסרס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Will Newton, GettyImages
בלט במחצית השנייה גם בהגנה. אבדיה שומר על סאבוניס/GettyImages, Will Newton

את הפייסרס שנעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים, הוביל כרגיל דומנטאס דאבוניס עם 35 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מלקולם ברוגדון הוסיף 26 ו-8 אסיסטים.

הוויזארדס יקוו להמשיך את המומנטום גם במשחק הביתי הבא מול שארלוט בלילה שבין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully