וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטרייד, בוושינגטון תוהים האם ההימור על דני אבדיה יצלח: "מעניין איך יגיב"

כתבי הוויזארדס טוענים שהוויתור על טרוי בראון ג'וניור שהפך ל"קורבן של אבדיה" עדיין לא הצדיק את עצמו, ומתכוננים לעלייה בדקות של הישראלי

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון רוצה לצבור מומנטום אחרי הניצחון על דטרויט, ומקווה להמשיך להראות סימנים מעודדים גם במשחק נגד אינדיאנה הלילה (בין שני לשלישי, 2:00, ספורט 5). בראדלי ביל הפצוע עדיין בספק למשחק, וכשירותו תתברר רק בסמוך לג'אמפ בול.

בינתיים, עוסקים בוושינגטון גם בניסיונות לקדם מחדש את דני אבדיה. הוויזארדס שלחו ביום האחרון של חלון הטריידים את טרוי בראון ג'וניור לשיקגו, שאמור היה להתחרות עם אבדיה על דקות, וכתבי הוויזארדס תוהים האם זה היה צעד נכון. בראון ג'וניור הספיק לרשום הופעת בכורה מעודדת במדי הבולס, ובפודקאסט Bleav In Wizards טוענים שייתכן שהוויזארדס יתחרטו על המהלך. "טרוי בראון ג'וניור הראה ניצוצות בעונת הרוקי שלו, אבל אחר כך נמחק לחלוטין מהרוטציה של סקוט ברוקס. במובן מסוים, הוא הפך לקורבן של ההחלטה להמר על דני אבדיה", אמר בפודקאסט העיתונאי מאט מודרנו. "עכשיו וושינגטון ואבדיה צריכים להוכיח שההימור הזה היה נכון. ייתכן שזו תהיה משימה לא קלה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. מתוך הטוויטר של וושינגטון, אתר רשמי
ההימור יוכיח את עצמו? אבדיה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של וושינגטון

הבעת אמון נוספת מצידה של וושינגטון, הייתה החזרתו של אבדיה לחמישייה במשחק הקודם. אבדיה אמנם לא היה בשיאו וסיים עם 5 נקודות ו-5 ריבאונדים, אבל מספר הדקות שקיבל (27) והניסיון לערב אותו יותר בהתקפה, מראה שהוויזארדס ממשיכים לנסות לטפח אותו ולגרום לו להרגיש יותר בנוח.

"אבדיה חוזר לקבל דקות רבות, ויהיה מעניין לראות כיצד הוא יגיב במשחקים הקרובים", כתבו בבלוג BullersForever המסקר את הוויזארדס. "אחרי הטרייד על טרוי בראון ג'וניור, הדקות שלו יתחילו לטפס באופן בלתי נמנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully