וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט ברוקס על אבדיה: "הראה קבלת החלטות טובה מאוד"

מאמן וושינגטון וויזארדס החמיא לרוקי הישראלי, אך גם התייחס לכמה טעויות בהגנה: "הוא טעה כמה פעמים ביציאה לקלעים". צ'ייס יוז, כתב NBC: "ניתן לצפות שישמור על מקומו בחמישייה". שביעות רצון מהופעת הבכורה של דניאל גאפורד

מאמן וושינגטון וויזארדס סקוט ברוקס מדבר על דני אבדיה/חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

בוושינגטון חזרו לחייך הלילה (בין שבת לראשון) לאחר שהוויזארדס גברו 92:106 בביתם על דטרויט. הקבוצה מבירת ארצות הברית נקלעה שוב לתקופה רעה והפסידה שמונה מתוך תשעת משחקיה האחרונים, וכעת יקוו סקוט ברוקס ושחקניו כי הניצחון אמש מלמד על יציאה לדרך חדשה. ברוקס התייחס בתום המשחק לרוקי הישראלי דני אבדיה, ששב לחמישיה ותרם חמש נקודות, 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות.

"חשבתי שהוא שיחק טוב", אמר ברוקס על אבדיה במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "הוא יכול היה לעשות כמה דברים טוב יותר, אבל זה נכון לגבי כל שחקן בכל משחק - לא רק לגביו. הוא החטיא כמה שלשות שיכלו לעזור לו להתחיל את המשחק יותר טוב והחטיא הטבעה. הוא היה טוב, בהגנה הוא טעה כמה פעמים בהגנה ביציאה לקלעים שלהם".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Patrick Smith, GettyImages
קיבל מחמאות ממאמנו על קבלת ההחלטות שלו. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

מאמן הוויזארדס החמיא לישראלי על קבלת ההחלטות כשהכדור היה בידיו: "שמנו בחלק מהזמן את הכדור בידיים שלו והוא הראה קבלת החלטות טובה מאוד. באופן כללי הוא טוב מאוד, שחקן נהדר שקולע זריקות בדרך כלל".

צ'ייס יוז, כתב הוויזארדס של רשת NBC, ניתח אחרי המשחק את המהלך של החזרת אבדיה לחמישייה: "ברוקס הסביר שההצבה של אבדיה בהרכב הפותח במקום גריסון מת'יוס בוצעה גם כי הקבוצה הייתה זקוקה לשינוי, וגם כי הוא רצה לגרום לאבדיה להיכנס יותר לעניינים אחרי כמה שבועות בהם הוא התקשה".

"אבדיה לא בדיוק רשם משחק מפלצתי, אבל הוא כן שיחק טוב יותר", המשיך יוז. "הדבר המעודד ביותר היה איך שהוא הלך לסל באסרטיביות, מה שהראה שהוא משחק עם יותר ביטחון. למרות שהמספרים שלו הלילה לא היו מיוחדים, ניתן לצפות שהוא ישמור על מקומו בחמישייה, כי ברוקס לא אוהב לבצע שינויים אחרי ניצחונות".

שחקן וושינגטון וויזארדס דניאל גאפורד. Rob Carr, GettyImages
בכורה מוצלחת. גאפורד/GettyImages, Rob Carr

בוויזארדס שמחו על הופעת הבכורה של דניאל גאפורד אמש, שתרם 13 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 חסימות ב-14 דקות. "זה היה נהדר", התייחס גאפורד להופעה הראשונה שלו עם חבריו החדשים. "עשיתי פשוט את מה שאני צריך לעשות. אני חושב שלשחק לצד שחקני פיקנרול נהדרים כמו בראדלי ביל וראסל ווסטברוק זה דבר נהדר בשבילי. אני שמח על הצורה שמתייחסים אליי כאן, כולם מוודאים שאני במצב טוב ומבין את התרגילים ואת מה שאני צריך לעשות".

ראסל ווסטברוק, שסיים שוב עם טריפל דאסל (19 ,19 ו-10) התייחס לניצחון שהשיגו הוויזארדס: "עשינו עבודה נהדת. התחלנו טוב, קצת נרגענו ברבע הרביעי אבל נראינו בהגנה כמו שהיינו צריכים להראות". על הופעת הבכורה של דניאל גאפורד: "הוא נתן לנו בדיוק את מה שהיינו צריכים. הוא עשה עבודה מצוינת והגן נהדר על הטבעת".

רובין לופס התייחס לדאנק של רוי האצ'ימורה במהלך הרבע השני: "זה נהיה מדבק. אנחנו קבוצה טובה, אבל כשאתה רואה חבר לקבוצה שלך עושה מהלך כזה אז מדביק את כולם וכולם נכנסים לאנרגיות. אני מאוד אוהב את הצורה בה דניאל גאפורד משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully