וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן: "מועמד ל-MVP? אני ה-MVP, פשוט כמו שזה נשמע"

עודכן לאחרונה: 27.3.2021 / 9:49

כוכב ברוקלין שוב חיפה על חסרונם של דוראנט וקיירי עם 44 נקודות, אך ממוקם רק חמישי במירוץ לתואר: "המספרים מדברים בעד עצמם, אנחנו מנצחים". אז למה הוא לא הפייבוריט הגדול?

שאקיל אוניל שחקן עבר אמריקאי בקרב אגרוף/יוטיוב

קווין דוראנט פצוע כמעט כל העונה, קיירי אירווינג עושה טובה שהוא משחק, אבל למרות זאת ברוקלין רושמת מאזן מצוין של 15:31 מפתיחת העונה. הסיבה לכך: ג'יימס הארדן. אחרי שהשיג את מבוקשו ועזב את יוסטון, שהתרסקה בלעדיו, האיש והזקן סוחב על גבו את הנטס ומתעלה אפילו על העונות שלו ברוקטס.

הלילה הארדן חזר אחרי משחק היעדרות וניצח כמעט לבדו את דטרויט עם 44 נקודות ו-14 אסיסטים. זה היה המשחק ה-31 בקריירה המופלאה של הארדן שבו הוא קולע לפחות 40 נקודות ולוקח 10 ריבאונדים, כאשר רק מייקל ג'ורדן (33) ואוסקר רוברטסון (32) עשו זאת יותר ממנו מבין הגארדים.

שחקן ברוקלין נטס ג'יימס הארדן. GettyImages
MVP? הארדן בעונה נהדרת/GettyImages

ניקולה יוקיץ' נותן עונה נהדרת בדנבר, לברון ג'יימס הצטיין כרגיל עד הפציעה וגם דמיאן לילארד סוחב את פורטלנד על הגב שלו. אלא שג'יימס הארדן כנראה מתעלה על כולם ולאחר המשחק הוא נשאל האם הוא צריך להיות אחד המועמדים ל-MVP. הארדן לא התלבט יותר מדי בתשובה וענה: "האם אני במירוץ. אני מרגיש שאני ה-MVP. זה עד כדי כך פשוט. אני לא רוצה לדבר על עצמי מעבר לזה. המספרים מדברים בעד עצמם, אנחנו מנצחים. זה כל מה שאני יכול להגיד".

עוד בוואלה!

הארדן חזר עם 44 נקודות, יוקיץ' ניצח את זאיון, מילווקי נעצרה

לכתבה המלאה
שחקני ברוקלין נטס ג'יימס הארדן בלייק גריפין. GettyImages
הופך את השחקנים שלידו לטובים יותר. הארדן עם גריפין/GettyImages

ואכן המספרים מדברים במקרה של הארדן, גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית. ב-30 משחקים שהארדן משחק בברוקלין, הוא רושם ממוצעים של 25. נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-11.5 אסיסטים (הכי הרבה בליגה). הנטס במאזן 7:24 יחד איתו על הפרקט. הארדן זכה בתואר ה-MVP לפני שנתיים, אז הוא הוביל את הליגה בנקודות (30.4), הפעם הוא מוביל את הליגה באסיסטים וכשדוראנט וקיירי יחזרו, הכמות הזו צפויה גם לגדול.

הארדן התייחס למכת הפציעות של כוכבים גדולים בליגה כמו לברון ג'יימס, ג'ואל אמביד וקווין דוראנט חברו לקבוצה: "זה עצוב וזו סיטואציה שצריכה להדאיג בגלל ששמונה מהשחקנים הכי טובים בליגה בחוץ בגלל פציעות. האוהדים באים לראות את השחקנים האלו וזה פוגע בהם, אבל זה חלק מהמשחק".

אגב, על פי סוכנות ההימורים וויליאם היל, ניקולה יוקיץ' מדנבר הוא הפייבוריט לזכות ב-MVP. הארדן? רק במקום החמישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully