וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 89:95 את הפועל ירושלים בארנה

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 23:27

המארחת כמעט חזרה מפיגור של 24 נקודות, אבל נחלה הפסד שלישי רצוף באולמה הביתית. ג'סטין טילמן להט עם שיא עונתי של 37 נקודות ו-10 ריבאונדים, 7 אסיסטים לבר טימור. בכורה טובה של ריי מקאלום מנגד לא הספיקה

ג'סטין טילמן שחקן הפועל תל אביב עם יונתן מור. דני מרון
הצגה של איש אחד. ג'סטין טילמן חוגג/דני מרון

אחרי שני הפסדי בית רצופים שבהם ספגה לפחות 100 נקודות, הפועל ירושלים קיוותה לחזור לנצח מול הפועל תל אביב מהתחתית. אלא שלמרות שתי פציעות של שחקני מפתח, הקבוצה של דני פרנקו ניצחה 95:89 והנחילה לאדומייטיס הפסד בית שלישי ברציפות בעוד תצוגת נפל הגנתית. התוצאה הסופית הייתה די משקרת, שהרי הפועל תל אביב הובילה כבר ב-24 הפרש. אלא שברבע השני היא איבדה את ג'יימס יאנג וברבע השלישי את טייריק ג'ונס בשל פציעות. ללא השניים האלו, ג'סטין טילמן לקח את המשחק על עצמו ורשם תצוגת שיא של 37 נקודות ו-10 ריבאונדים.

ים מדר (12) ובר טימור עם 7 אסיסטים סייעו לטילמן להשיג את הניצחון החשוב הזה, בעוד שירושלים ממשיכה בשקיעה שלה. נקודת האור היחידה מהמשחק הזה הייתה הבכורה הטובה של ריי מקאלום שקלע 18 נקודות וצלף ארבע שלשות, אדם אריאל סייע לו עם 6 צ'אקות ו-20 נקודות אבל גם זה לא הספיק בעוד משחק שבו ירושלים פשוט לא שומרת ומציגה צבע חדיר לחלוטין.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
משחק טוב שלו וסל חשוב בסיום. ים מדר/דני מרון

קלעו להפועל ירושלים: אדם אריאל 20 נקודות (6 מ-10 לשלוש), ריי מקאלום 18 (4 מ-7 לשלוש) ו-6 אסיסטים, סולימאן בריימו 18 ו-7 ריבאונדים, טיישון תומאס 11 ו-6 ריבאונדים, סטנטון קיד 9, כריס קרמר 9, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, תמיר בלאט 4. עדי כהן (2:55 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: ג'סטין טילמן 37 נקודות (13 מ-19 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-2 חסימות, ים מדר 12 (3 מ-12 מהשדה), ג'יימס יאנג 12, טייריק ג'ונס 9, יונתן מור 8 ו-7 ריבאונדים, בר טימור 7 ו-7 אסיסטים, פול סטול 6, 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דניאל קופרברג 4. רז אדם (13:59 דקות), לוטן אמסלם (00:04) ודניאל הילל (00:04) שותפו, אך לא קלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הצגה. ים מדר/דני מרון

מהלך המשחק

פתיחת המשחק הזה הייתה שייכת כולה לאדומים מתל אביב. ג'סטין טילמן חגג בצבע, בר טימור צלף שלשה ואחרי שבע דקות האורחים הובילו 10:22 מוחץ. ירושלים ניסתה לחזור למשחק עם טיישון תומאס היחיד שתפקד, אבל שלשה של ג'יימס יאנג ופלואטר של ים מדר קבעו 18:35 חד צדדי לאדומים בסיום הרבע הראשון. גם הרבע השני לא בישר טובות למארחת. טילמן המשיך לחגוג, בר טימור חילק אסיסטים והאדומים עלו ליתרון שיא של 20:44.

הפועל תל אביב המשיכה לעשות ככל העולה על רוחה כשירושלים קולעת שלשה ראשונה כשאנחנו ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה. אלא שים מדר לא התרגש והחזיר שלשה שקבע 29:53 לאורחים. המומנטום של האורחים נעצר מעט אחרי שג'יימס יאנג נפצע ולא חזר לשחק. ירושלים הצליחה לקזז מעט מההפרש בזכות שלשה של קרמר וסלים של מקאלום והמחצית הסתיימה ביתרון של 21: 36:57 לאורחים.

בר טימור עם ים מדר חוגגים הפועל תל אביב. דני מרון
טימור ומדר נהנים מהחיים/דני מרון

מי שחשב שהפועל ירושלים תתעורר ברבע השלישי התבדה. טילמן המשיך לחגוג ועלה כבר ל-26 נקודות ולמרות שאיבדה גם את טייריק ג'ונס בגלל פציעת ירך, הפועל תל אביב המשיכה לשלוט ולהוביל בפער ממוצע של 20 נקודות, כאשר היחיד שתפקד ברבע השלישי בירושלים היה סולימאן בריימו. אלא שסיום הרבע הזה היה שייך לירושלים. מקאלום תפר שלשה אחרי הרבה דקות ללא סל, ים מדר נחסם וסטנטון קיד השלים ריצת 0:6 עם מהלך של סל ועבירה והרבע השלישי הסתיים ב-59:73 בלבד להפועל תל אביב.

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
חגיגה באדום/דני מרון

הרבע הרביעי נפתח מצוין מבחינת ירושלים עם שלשה של אדם אריאל, אבל ירושלים לא מצאה תשובה לג'סטין טילמן שהגיע כבר ל-30 נקודות מריבאונד התקפה. אלא שהקיזוז של ירושלים נמשך עם סל של סטנטון קיד שהוריד סוף סוף את הפיגור של ירושלים לחד ספרתי. הפועל תל אביב המשיכה ללכת על טילמן שהמשיך לשפר את הסטטיסטיקה שלו, אבל אדם אריאל צלף עוד שלשה מנגד וצימק את הפיגור לשמונה. בר טימור המשיך לחלק אסיסטים, שוב טילמן היה הכתובת עם דאנק שהעלה את מאזנו ל-37 נקודות. מקאלום צלף שלשה מנגד וקבע 86:79 בלבד. המומנטום של המארחים נמשך עוד שלשות של מקאלום ואדם אריאל, שגם סחט עבירה איך החטיא וצימק ל-90:85. ירושלים ניסתה לסגור את הפער, אבל קרמר איבד כדור וגם את הסיכוי האחרון ובסיום: 89:95 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully