וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל נבחרת ישראל: כנעאן, עבדה ובלוריאן בפנים, רפאלוב בחוץ

18.3.2021 / 10:35

רוטנשטיינר פרסם את הסגל לשלושת המשחקים שיפתחו את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 של הכחולים לבנים. זהבי בפנים, גם חזיזה, פרץ, וייסמן וביטון זומנו. כוכב אנטוורפן שוב נשאר בחוץ, גם הרוש לא קיבל זימון

תקציר ה-1:3 של פ.ס.וו איינדהובן על פורטונה סיטארד/ספורט1

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, פרסם היום (חמישי) את סגל נבחרת ישראל לשלושת המשחקים שיפתחו את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022.

אור בלוריאן הצעיר זומן לסגל, גם מוחמד כנעאן בפנים. גם ערן זהבי, אלי דסה, ניר ביטון, ג'ואל אבו חנא, דור פרץ וליאל עבדה זומנו על ידי המאמן הלאומי. אוראל דגני זומן אך פצוע, עידן נחמיאס שנמצא בסגל המורחב יקבל זימון אם דגני לא יהיה כשיר.

סגל נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סגל הנבחרת למשחקים הקרובים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הסגל המלא

שוערים: אופיר מרציאנו (היברניאן), בוריס קליימן (וולוס), איתמר ניצן (בית"ר ירושלים).

הגנה: אלי דסה (ויטסה ארנהם), אוראל דגני (בית"ר ירושלים), חאתם עבד אלחמיד (הפועל באר שבע), עופרי ארד (מכבי חיפה), אוראל דגני (בית"ר ירושלים), איתן טיבי (מכבי תל אאביב), טאלב טואטחה (מכבי חיפה), אור בלוריאן (מכבי פתח תקוה), ג'ואל אבו חנא (זוריא), מאור קנדיל (מכבי תל אביב), סאן מנחם (מכבי חיפה).

קישור: דור פרץ (מכבי תל אביב), ניר ביטון (סלטיק), מוחמד כנעאן (מ.ס. אשדוד), ביברס נאתכו (פרטיזן בלגרד), נטע לביא (מכבי חיפה), מוחמד אבו פאני (מכבי חיפה), דולב חזיזה (מכבי חיפה), מנור סולומון (שחטאר דונייצק), אייל גולסה (מכבי חיפה).

התקפה: שון וייסמן (ויאדוליד), מונס דאבור (הופנהיים), ערן זהבי (פ.ס.וו איינדהובן), ליאל עבדה (מכבי פתח תקוה)

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
ההרכב כמעט סגור. רוטנשטיינר/דני מרון

בוריס קליימן חזר לסגל הנבחרת לראשונה מאז אוקטובר 2017, אז ישב על הספסל בכמה משחקים במוקדמות מונדיאל 2018. בלוריאן ועבדה ממכבי פתח תקוה זומנו לראשונה לנבחרת הבוגרת, אחרי שעשו את המסלול דרך כל נבחרות הנערים והנוער. לשניהם אגב, מספר זהה של משחקים בנבחרת הצעירה (5).

גם כנעאן - אולי הזימון המפתיע ביותר - יופיע לראשונה בסגל של הנבחרת הבוגרת. הוא רשם 22 הופעות ו-5 שערים בנבחרת הנוער, אבל לא בלט בנבחרת הצעירה ולבש את מדיה רק פעמיים, בנובמבר 2019. היכולת הגבוהה שהציג במ.ס. אשדוד, הניבה לו זימון לבוגרת.

שחקן אנטוורפן ליאור רפאלוב. Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency, GettyImages
שוב נותר בחוץ. רפאלוב/GettyImages, Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency

מלבד לליאור רפאלוב, שאי זימונו כבר הפך לסוגיה קבועה סביב הנבחרת, בין השחקנים שנותרו בחוץ אפשר לכלול את עומר אצילי ממכבי חיפה, כמו גם את יונתן כהן ודן גלזר הפצועים ממכבי תל אביב. דיא סבע שוב לא זומן, גדי קינדה (שלא שיחק תקופה ארוכה, ולא ברור אם היה משוחרר) נותר בחוץ, ושוב בסגל לא נכלל אף שחקן מהפועל תל אביב. למכבי חיפה יש ששה שחקנים בסגל, ואילו למכבי תל אביב ארבעה.

הכחולים-לבנים יארחו בבלומפילד את דנמרק (25 במרץ) וסקוטלנד (28 במרץ), ויתארחו במחזור השלישי אצל מולדובה (31 במרץ). שבעה ימים לפני משחק הפתיחה נגד דנמרק, נראה שההרכב של הנבחרת כבר נמצא בראש של המאמן הלאומי והוא די סגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully