וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסה שונה חזר לסגל נבחרת דנמרק לקראת ישראל, קספר דולברג בחוץ

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 13:30

קספר יולמאנד פרסם את הסגל של יריבתה הראשונה של ישראל במוקדמות המונדיאל בשבוע הבא בבלומפילד: קשר הירנביין בפנים לצד הכוכבים כריסטיאן אריקסן, קספר שמייכל, מרטין ברייתווייט, סימון קיאר, יוסוף פאולסן ותומאס דילייני, חלוץ ניס לא זומן בגלל הגבלות הטיסה מצרפת

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים. רויטרס
ישראל מחכה להם. אריקסן ושחקני דנמרק/רויטרס

נבחרת דנמרק, יריבתה הראשונה של ישראל במוקדמות מונדיאל 2022, פרסמה היום (שני) את הסגל שלה לשלושת המשחקים הקרובים - מול ישראל ב-25.3 בבלומפילד, מול מולדובה ב-28.3 בהרנינג וב-31.3 מול אוסטריה בווינה. הסקנדינבים ינסו לפתוח ברגל ימין את קמפיין הגביע העולמי הבא, ובמקביל להתכונן לקראת המשימה המרכזית שלהם - ההופעה ביורו הקיץ.

המאמן קספר יולמאנד, שערך לא מעט ניסויים בהרכב בשמונת המשחקים שלו כמאמן הלאומי, החזיר לסגל את לאסה שונה, הקשר בן ה-34 שפורח מחדש במדי הירנביין, וגם את המגן השמאלי ניקולאי בוילסן מקופנהאגן.

הסגל כולל את הכוכבים כריסטאן אריקסן מאינטר, קספר שמייכל מלסטר, סימון קיאר ממילאן, אנדראס כריסטנסן מצ'לסי, מרטין ברייתווייט מברצלונה, דניאל ואס מוולנסיה, פייר-אמיל הויביירג מטוטנהאם, תומאס דלייני מבורוסיה דורטמונד ויוסוף פאולסן מר.ב לייפציג. מי שלא נכלל הוא חלוץ ניס קספר דולברג, שהגבלות הטיסה מצרפת ימנעו ממנו לטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully