וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה ימים לדנמרק: ההרכב של נבחרת ישראל כמעט סגור

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 11:11

רוטנשטיינר כבר החליט על 10 מה-11 שיפתחו, ומקווה מאוד שלא יהיו פציעות במשחקי סוף השבוע. מרציאנו יתפוס את המקום בין הקורות, טיבי ופרץ יהיו בהרכב. ההתלבטות המרכזית נוגעת לעמדה של אלחמיד, מנחם ואבו חנא בכוננות

תקציר ה-1:3 של פ.ס.וו איינדהובן על פורטונה סיטארד/ספורט1

וילי רוטנשטיינר יפרסם מחר לפני הצהריים (חמישי) את סגל נבחרת ישראל לשלושת המשחקים שיפתחו את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022. הכחולים-לבנים יארחו בבלומפילד את דנמרק (25 במרץ) וסקוטלנד (28 במרץ), ויתארחו במחזור השלישי אצל מולדובה (31 במרץ).

שמונה ימים לפני משחק הפתיחה נגד דנמרק, ההרכב של הנבחרת כבר נמצא בראש של המאמן הלאומי והוא די סגור. השעות הקריטיות מבחינת האוסטרי יהיו ביום ראשון אחר הצהריים, אז יתקיימו בזה אחר זה המשחקים של סלטיק, הופנהיים, פ.ס.וו איינדהובן ושחטאר דונייצק.

רוטנשטיינר יחזיק אצבעות שניר ביטון, מונס דאבור, ערן זהבי ומנור סולומון יסיימו את המשחקים של קבוצותיהם בריאים. בעיקר אמורים הדברים לגבי ביטון, שנעדר במשך תקופה ממושכת, שותף ב-45 דקות במשחק אימון של סלטיק בשבוע שעבר ועשוי לפתוח נגד ריינג'רס ביום ראשון ב-14:00. מבחינת ביטון שלא נטל חלק במשחק רשמי מאז ה-30 בינואר, האולד פירם יהיה מבחן כשירות לפני ההצטרפות לסגל הנבחרת.

שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים, ביברס נאתכו. דני מרון
רק שכולם יסיימו את מחזור הליגה הקרוב בלי פציעות/דני מרון

מעבר לכך, ההרכב של רוטנשטיינר כמעט סגור. אופיר מרציאנו שחווה עונה טובה מאוד בהיברניאן, יעמוד בין הקורות ואין על כך עוררין. אלי דסה, שנמצא אולי בעונה הטובה בקריירה שלו בוויטסה ארנהם והפך לבורג מרכזי מאוד בעידן האוסטרי של נבחרת ישראל, יתופקד כמובן באגף הימני של ההגנה. מבין הבלמים, ביטון כאמור צריך להסיר את סימן השאלה ולידו ישחק איתן טיבי.

ההתלבטות המרכזית של רוטנשטיינר כרגע נוגעת למקום בו יתופקד חאתם עבד אלחמיד. בקמפיינים הקודמים, אלחמיד שיחק כבלם, אבל ייתכן שלפחות במשחק הראשון, האוסטרי יעדיף להציב אותו כמגן שמאלי, כשבמקרה כזה ג'ואל אבו חנא יוצב ליד ביטון וטיבי. ישנה אפשרות שאלחמיד ישחק במרכז ההגנה וסאן מנחם יהיה המגן השמאלי, אבל כרגע זו נראית האופציה הפחות מועדפת על המאמן.

ביברס נאתכו שימשיך לענוד את סרט הקפטן, יפתח בעמדה הקבועה שלו במרכז המגרש ולצדו השחקן הכי חם בליגת העל, דור פרץ. השלישייה הקדמית תורכב ממנור סולומון, ערן זהבי ומונס דאבור, שוב - בהנחה ותקווה שיסיימו את המשחקים של קבוצותיהם ביום ראשון ללא פציעות.

שאלת הזימון של ליאור רפאלוב עדיין לא פתורה ורק מחר, עם הפרסום הרשמי של הסגל, יתברר אם רוטנשטיינר שעקב אחר הקשר הוותיק, יזמינו לסגל לראשונה מאז אוקטובר 2017. בספרד פרסמו כבר אתמול שריאל ויאדוליד קיבלה הודעה ששון וייסמן מוזמן לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully