וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ה אדאמס בחר לייצג את סקוטלנד וזומן לסגל למשחק מול ישראל

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 14:43

חלוץ סאות'המפטון, שכבש שבעה שערים בפרמיירליג העונה, העדיף את הסקוטים למרות ששיחק במדי נבחרת אנגליה הצעירה. אנדי רוברטסון מליברפול וקירן טירני מארסנל מככבים

תקציר: מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 2:5/ספורט 1

נבחרת סקוטלנד פרסמה היום (שלישי) את הסגל שלה לשלושת משחקיה הראשונים של מוקדמות מונדיאל 2022, מול אוסטריה, ישראל ואיי פארו, ובדומה לנבחרת דנמרק שפרסמה אתמול את הסגל שלה, גם היא עוסקת במקביל לפתיחת הקמפיין החדש גם בהכנות ליורו בקיץ, שמשפיעות על הזימונים של המאמן סטיב קלארק.

מי שקיבל זימון בכורה הוא צ'ה אדאמס, חלוצה הלוהט של סאות'המפטון שכבש שבעה שערים בפרמיירליג העונה, כולל שלושה בשלושת המחזורים האחרונים, נולד בלסטר וייצג בעבר את נבחרת אנגליה הצעירה אך בחר בסופו של דבר ללבוש את מדי סקוטלנד, שחיזרה אחריו הודות לשורשים הסקוטיים של משפחתו, בעיקר בזכות ההבטחה שיזכה לשחק ביורו הקרוב.

צ'ה אדאמס שחקן סאות'המפטון. Stu Forster, AP
חיזוק משמעותי לחוד הסקוטי. צ'ה אדאמס/AP, Stu Forster

מי שמככבים בסגל הם אנדי רוברטסון המגן של ליברפול וקירן טירני שמשחק באותה עמדה כמגן שמאלי בארסנל. דייויד טרנבול מסלטיק, לא זומן בסופו של דבר. גם לינדון דייקס מקווינסר פארק ריינג'רס, ריאן פרייזר מניוקאסל וג'ון מגין מאסטון וילה זומנו. קווין ניסבט, חברו של אופיר מרצינו מהיברניאן, קיבל זימון בכורה בעוד שדייויד מרשל, שוער דרבי קאונטי שהיה בספק בגלל פציעה, נכלל גם הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully