וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לדנמרק: עידן נחמיאס צפוי לקבל זימון לנבחרת

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 8:43

קפטן קרית שמונה נמצא במעקב של רוטנשטיינר, שמחפש בלמים בעקבות הפציעה של ניר ביטון והפרישה של ייני. מקומו של איתן טיבי מובטח, רפאלוב יחזור לסגל?

שבועיים למשחק הראשון של נבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל מול דנמרק וכאב הראש בכל הקשור להגנה נמשך. ניר ביטון דיווח כי הוא החל להתאמן. מצד אחד זו בשורה מעודדת, אבל בלם סלטיק לא שיחק תקופה ארוכה ויגיע לא בתקופת שיא מבחינתו. חאתם עבד אלחמיד שהורחק אתמול בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל לשני משחקים אמנם יגיע אחרי ישיבה בחוץ ועל כך מצטערים בנבחרת, אולם יתכן שזה דווקא יסייע לו להתגבר על הפציעה שלו בשרירי המפשעה, ממנה סבל בשבועיים האחרונים.

שחקן עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס. מאור אלקסלסי
העתיד של הגנת הנבחרת? עידן נחמיאס/מאור אלקסלסי

המאמן וילי רוטנשטיינר עוקב אחר בלמים נוספים גם כי הוא משחק תמיד עם שלושה בלמים וגם כי שרן ייני פרש. מי שצפוי לקבל זימון הוא עידן נחמיאס בלמה של עירוני קרית שמונה. נחמיאס יחגוג בשבוע הבא יום הולדת 24 וזו תהיה מתנה נפלאה עבורו אם יקבל את הזימון. השחקן נמצא תחת מעקב כל הקבוצות הגדולות בארץ. מקומו של איתן טיבי, עוד אקס קרית שמונה, מובטח.

את הסגל יפרסם רוטנשטיינר בעוד שבוע ויהיה מעניין לראות האם יפתיע ויזמין את ליאור רפאלוב. בעניין אחר, הנהלת ההתאחדות לכדורגל תתכנס היום כדי לאשר את המינוי של ההולנדי יילה חוס לתפקיד המנהל הטכני של נבחרות ישראל הצעירות ואת המינוי של יוסי שרעבי לתפקיד מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל. שרעבי יחליף את רותם קמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully