וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובר הלחץ על ההתאחדות להזיז את הדרבי התל אביבי משבת: "רוטנשטיינר סתם מתעקש"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 8:09

מארגני ההופעה של משה פרץ פנו שוב בבקשה לדחות את המשחק לראשון. במנהלת ידונו בנושא אם מאמן הנבחרת יחזור בו מבקשתו: "כבר בשבוע שעבר הודענו שהדרבי עשוי להתקיים במוצ"ש"

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

סוגיית הדרבי התל אביבי וההופעה של הזמר משה פרץ במוצאי השבת הקרובה בבלומפילד, לא יורדת מסדר היום. ראשי חברת "היכלי הספורט" פנו אמש (שלישי) פעם נוספת להתאחדות לכדורגל כדי שזו תמשוך את בקשתה לקיום הדרבי התל אביבי בשעה 21:00 במוצאי השבת בדיוק בשעה בה אמור משה פרץ לשיר באיצטדיון. מי שביקש להקדים את הדרבי לשבת כדי להרוויח יום מנוחה לשחקני מכבי תל אביב הוא המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר שמסמן את איתן טיבי, דור פרץ ואייל גולסה כמועמדים ל-11 שלו במשחק נגד דנמרק במוקדמות המונדיאל.

בחברת "היכלי הספורט" הקימו במה להופעות של עומר אדם השבוע ולהופעה המדוברת של פרץ שאליה כבר נמכרו כרטיסים. "אי אפשר לפרק כזו במה ולהקים אותה יום אחרי. במה כזו מקימים לכמה הופעות כי עד עכשיו המתווה היה 1,500 צופים וזה לא כלכלי להקים במה כזו להופעה אחת", הסבירו בחברה.
במנהלת הליגות טענו הבוקר כי הם לא צד בעניין וכי אם ההתאחדות לכדורגל תמשוך את הבקשה לקיום הדרבי במוצ"ש, הם ידונו האם לקיים אותו ביום ראשון.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. מאור אלקסלסי
איש המפתח. רוטנשטיינר/מאור אלקסלסי

"הדרבי ישוחק במוצ"ש, אלא אם ההתאחדות תבקש משהו אחר, ואז נדון", אמר גורם במנהלת הליגות, שסיפר בשיחה עם וואלה! ספורט שכבר ביום רביעי שעבר, כאשר נודע להם במקרה שמתקיימת מכירה להופעה של משה פרץ במוצאי השבת, הם התריעו בפני חברת "היכלי הספורט" שהדרבי עשוי להיקבע לשעה מקבילה ולכן לא כדאי להם להתחייב על מופע באותו הלילה.

עוד הוסיף גורם במנהלת ש"הנבחרת יותר חשובה מהופעה כזו או אחרת", וכי "עם כל הכבוד למשה פרץ ולהופעה, המשחק ביום חמישי הוא הדבר המרכזי בשבוע הבא. הנבחרת קודמת לכל דבר".

בחברת "היכלי הספורט" ינסו היום כאמור לעשות מאמץ אחרון. "הרי וילי רוטנשטיינר מקבל את כל הליגיונרים מאירופה רק לאימון ביום שני, אז מה הבעיה לקיים את הדרבי ביום ראשון בערב?", נאמר שם, "זו סתם התעקשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully