וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי שוב הוחלף במשחק מתסכל, פ.ס.וו כבשה לאחר מכן וניצחה

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 23:31

הישראלי סיפק איום אחד למסגרת ויצא (64), מאלן נכנס במקומו וקבע 0:1 על ספרטה רוטרדם בריבאונד אחרי החמצת פנדל (78). צפו בניצחון של ויטסה ואלי דסה

תקציר ה-0:1 של פ.ס.וו איינדהובן על ספרטה רוטרדם/ספורט 1

שער ליגה אחד העונה (מפנדל) וארבעה משחקים רצופים בלי כדור ברשת - זה המאזן של ערן זהבי, שנותר מתוסכל גם הערב (ראשון) בניצחונה של פ.ס.וו איינדהובן 0:1 על ספרטה רוטרדם. הישראלי קיווה להרגיע קצת את הדיבורים סביבו, אבל שוב לא כבש ודווקא מחליפו דוניאל מאלן היה האיש שהכריע. איינדהובן עלתה למקום השלישי בטבלת הליגה ההולנדית וצימקה את הפער מאייאקס לארבע נקודות. בעוד ארבעה ימים היא תתארח אצל גרנאדה הספרדית במחזור החמישי של הליגה האירופית.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן בדקת לזכרו של דייגו מראדונה. Soccrates Images, GettyImages
גם בהולנד כיבדו את זכרו של דייגו מראדונה. ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

פ.ס.וו לא בעטה אפילו כדור אחד למסגרת במחצית הראשונה והתקשתה מאוד בהתקפה, כשדווקא ספרטה הייתה קרובה יותר ליתרון, אבל לנארט תיי שכבר עבר את השוער שיצא לעברו, בעט החוצה מ-20 מטרים.

עוד בוואלה!

ליגיונרים: הדחה מביכה לסלטיק, שער בכורה לאזולאי, צמד לגולן בגביע הרומני

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
עוד משחק בלי גול. ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

האיום הראשון של זהבי הגיע בדקה ה-57 עם בעיטה מחוץ לרחבה, אבל השוער היה עירני והדף לקרן. שתי דקות לאחר מכן, השוער הניגרי מאדוקה אוקוייה גם הוציא מהחיבורים בעיטה מסובבת של אדריאן פיין. מאלן נכנס במקום זהבי בדקה ה-64 והיה חתום גם על השער של המארחת. השוער המצוין הדף את הפנדל שלו בדקה ה-78, אבל מאלן עט על הריבאונד והרשית את מה שהתברר גם כשער הניצחון.

תקציר ניצחונה של ויטסה

תקציר ה-0:2 של ויטסה ואלי דסה על פורטונה סיטארד/ספורט 1

מי שנמצא לפני זהבי בטבלה הוא אלי דסה, שבישל לו לא מעט בימיהם המשותפים במכבי תל אביב וגם בנבחרת ישראל. המגן הימני השלים כהרגלו 90 דקות במדי ויטסה, שהפעם ניצחה 0:2 את פורטונה סיטארד. זה היה המשחק של האוסמות: אוסמה טנאן בישל למחליף האלג'יראי אוסמה דרפאלו בדקה ה-72 ואז הכין גם לארמנדו ברויה האלבני (83). ויטסה עם 25 נקודות במקום השני, רק שתיים פחות מאייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully