וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי המתוסכל זרק את החולצה כשהוחלף: "זה מראה איך הוא מרגיש כרגע"

הבצורת נמשכת וגם הפרשנים מאבדים סבלנות. אפלאי: "חלוץ נמדד בשערים, לא נוח לו כרגע". יאנסן: "הוא טועה הרבה". בתקשורת שוב העניקו לו את הציון הנמוך ביותר מכל שחקני פ.ס.וו

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פאוק סלוניקי 2:3/ספורט 1

פ.ס.וו אמנם חזרה אמש (חמישי) למסלול הניצחונות, כשגברה על פאוק סלוניקי 2:3 בליגה האירופית, אך ערן זהבי ממשיך לאכזב - כך לפי התקשורת ההולנדית. הישראלי שוב לא הצליח לכבוש או לבשל, זה משחק שלישי ברציפות, ואם זה לא מספיק, הרי שבדקה ה-71 אף הוחלף וזרק את חולצתו בכעס ליד הספסל.

"זה אומר הרבה על איך הוא מרגיש - לא נוח לו כרגע", אמר שחקן הקבוצה לשעבר איברהים אפלאי ל-RTK7. "חלוץ נמדד בשערים שלו. האם הוא יכול לעשות יותר? אני חושב שכן. הוא לא כבש הרבה שערים עד כה וגם החמיץ פנדל. הוא פשוט קיבל החלטות לא נכונות היום". שחקן עבר נוסף המשמש כעת כפרשן, תיאו יאנסן, הוסיף: "לא צריך לעשות סיפור גדול מזריקת החולצה. הוא מחפש את השער ולא תמיד מרוצה מההזדמנויות שלו. הפעם הוא השיג כמה, אבל מנעו ממנו לכבוש. לא פעם הוא טועה, כי הוא לא כבש מספיק".

ב-VoetbalPrimeur, אחד מאתרי הכדורגל הגדולים ביותר בהולנד, קיבל זהבי את הציון הנמוך ביותר מבין קבוצתו - 4.5, היחיד שירד מ-5. "מה פ.ס.וו צריכה לעשות עם הישראלי בן ה-33 שהגיע מהליגה הסינית - השאלה הזו נשאלה כבר פעמים רבות לאחר ההעברה", נכתב. "זהבי טרם הצליח לענות עליה. הוא כבר היה רחוק משיאו נגד טוונטה, ומעט מאוד הצליח לו מול פאוק. אין לו ביטחון, זה ברור. 20 דקות לסיום אף הוחלף ביוריט הנדריקס".

באותו אתר דירגו גם אוהדי פ.ס.וו את השחקנים שלהם, וגם שם זהבי זכה לציון הנמוך ביותר - 5.5, כשאף אחד מחבריו לא ירד מ-6.

שחקני פ.ס.וו ערן זהבי, יוריט הנדריקס. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
תקופה לא פשוטה. זהבי Photo Prestige/Soccrates, GettyImages)/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

המאמן רוג'ר שמידט חילק את המשחק לשני חלקים, ומאוד לא אהב מה שראה מקבוצתו במחצית הראשונה: "לא שיחקנו כקבוצה. היינו שישה בהגנה וארבעה בהתקפה, וככה לא משחקים כקבוצה - בטח לא מול מועדון כמו פאוק. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים. במחצית הבהרתי לשחקנים שאם לא ננצח, לא נצליח לעבור שלב. אני שמח שהם הוכיחו שהעונה האירופית עדיין לא הסתיימה בשבילם, זה חשוב מאוד".

המאמן אף התייחס בעקיפין לביקורת על הסגנון האנוכי של זהבי: "היה שיתוף פעולה טוב. בפעם הבאה ערן אולי כבר יבקיע. החלק ההתקפי שיחק אחד עם השני ואם יהיה לנו יותר ביטחון, החלוצים ימצאו את עצמם במצבים בהם יוכלו לכבוש יותר שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully