וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלונטר ז'וזואה: בהפועל באר שבע טרם החליטו לאן לקחת את הפרשה

27.11.2020 / 7:06

אחרי התבוסה הנוספת ללברקוזן בליגה האירופית והפציעה של אגודלו, ההערכה היא שבמועדון יקנסו את הפורטוגלי אבל אולי ייאלצו להחזיר אותו מהשעיה. דאגה גדולה מהסתבכות בתחתית ליגת העל לקראת הפועל חיפה ביום שני, שחקנים יצטרפו בחלון של ינואר. וגם: העקיצה של בוס

תקציר: באייר לברקוזן - הפועל באר שבע 1:4/ספורט 1

הבית של הפועל באר שבע בליגה האירופית ממשיך להיות קשה מדי, כל שכן כאשר מדובר במשחק נוסף מול באייר לברקוזן ועוד בגרמניה. יוסי אבוקסיס דיבר אמש (חמישי) בתום התבוסה 4:1 על כך שהוא לוקח גם דברים חיוביים, בטח ביחס למשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת שעברה, אז הפגינו שחקניו חוסר חשק ושיחקו בלי מוטיבציה. אבל הבעיה של אבוקסיס, יודעים בהפועל באר שבע, היא כבר לא בליגה האירופית. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה בפראג ותסיים במחזור האחרון מול ניס בבית, אבל אם הראש היה לפני הנסיעה לגרמניה במה שקורה בליגת העל, הבוקר הוא רק בליגה בישראל ויש להפועל באר שבע חתיכת כאב ראש.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. DeFodi Images, GettyImages
חייב את ז'וזואה, אבל בגישה הנכונה. אבוקסיס מסתבך/GettyImages, DeFodi Images

עיקרי הדברים

  • באר שבע מגיעה עם לחץ גדול למשחק הליגה
  • טרם התקבלה החלטה על ז'וזואה, ועדת המשמעת תכריע
  • מכת הפציעות נמשכת ומקשה על אבוקסיס
  • ההערכה היא שהקבוצה תצרף שחקנים בינואר

עוד בוואלה!

ליגה אירופית: הפועל באר שבע הובסה 4:1 על ידי באייר לברקוזן

לכתבה המלאה

ראשית, יצטרכו במועדון להחליט מה לעשות עם ז'וזואה. אבוקסיס סירב אמש לתת כיוון באשר לעמדת הפועל באר שבע אחרי ההחלטה להשעות את הקשר ולהעמידו לוועדת משמעת. אין ספק שגם הבעלים אלונה ברקת מעורבת בעניין הפורטוגלי ובקבוצה יקבלו בסוף השבוע החלטה לאן לקחת את המשבר הזה. האם להסתפק בקנס כבד ובתקווה שהפעם ז'וזואה יירגע ויחזור לתרום לקבוצה מקצועית, או להוביל לפרידה ממנו. ההערכה היא שבשלב הזה יעדיפו במועדון לתת עוד צ'אנס לקשר ובתנאי שהוא יראה בוועדת המשמעת מול המנכ"ל אסי רחמים שהוא מבין את חומרת מעשיו ורוצה לתקן את דרכיו. אין ספק שהפועל באר שבע צריכה את ז'וזואה, אבל היא צריכה ז'וזואה טוב, מועיל ותורם. אם היא לא תקבל את האלמנטים האלה, עדיף להיפרד.

לואי טהא שחקן הפועל באר שבע מול לברקוזן. רויטרס
עוד פצועים, עוד משחק קשה, עוד לחץ. באר שבע/רויטרס

ז'וזואה הוא רק חלק ממערך הבעיות של הקבוצה. ללא ספק מדובר בפלונטר הכי גדול, אבל לקבוצה יש גם פצועים רבים ואמש הצטרף לרשימה שכוללת את מיגל ויטור, אלטון אקולטסה ורמזי ספורי גם ג'ונתן אגודלו שנראה כי הוא סובל לפחות מקרע בשרירי המפשעה. החלוץ שנכנס כמחליף אמש, ירד בוכה לחדר ההלבשה אחרי הפציעה והחשש הוא להיעדרות ממושכת.

איתמר שבירו שחקן הפועל באר שבע חוגג מול באייר לברקוזן. Sascha Steinbach, GettyImages
העומס נמשך. באר שבע/GettyImages, Sascha Steinbach

ביום שני תפגוש הפועל באר שבע את הפועל חיפה בטדי למשחק שבו אם תפסיד, היא תוכל למצוא את עצמה מתחת לקו האדום ואז הלחץ יגבר. כבר עתה ברור שעם או בלי קשר להחלטה על ז'וזואה, הקבוצה תצטרך לשדרג את עצמה בחלון של חודש ינואר. אבוקסיס הסביר אמש כי לא ביקש לצרף שחקנים חדשים בחלון הקצר שהיה בתחילת החודש, כי לא מצא מישהו טוב יותר ממה שיש לו, אבל כעת נראה שהפועל באר שבע חייבת להתחזק ואם צריך גם לשחרר שחקנים עם חוזים תמורת פיצוי כספי.

במשחק עצמו אתמול באר שבע נאלצה להתגונן, ובסיום מאמן לברקוזן פטר בוס ביקר את סגנון המשחק של היריבה הישראלית: "לא היה המשחק הכי נחמד לצפייה, אבל כשאתה משחק נגד קבוצה כל כך הגנתית כמו זו ששיחקנו מולה הלילה וכובש ארבעה שערים, אתה צריך להיות מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully