וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "פערי הרמות כל כך גדולים, אבל נהניתי לראות מחויבות"

27.11.2020 / 0:10

מאמן הפועל באר שבע הגיב ל4:1 ללברקוזן: "זאת קבוצה ברמה אחרת ואנחנו בסגל חסר". פטר בוס ביקר את סגנון המשחק של האדומים

תקציר: באייר לברקוזן - הפועל באר שבע 1:4/ספורט 1

הפועל באר שבע הובסה הערב (חמישי) 4:1 על ידי באייר לברקוזן בליגה האירופית ואם זה לא מספיק, אז ג'ונתן אגודלו שנכנס כמחליף נפצע והוחלף בעצמו.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "באמת זאת קבוצה ברמה אחרת. הדבר שאני לוקח מהמשחק זה שהשחקנים היו מחויבים ורצינו, אבל אנחנו עם הרבה שחקנים חסרים. היה לנו קשה מאוד מול הקבוצה הזו. בטח היה קשה לנו בבית ובטח היום בחוץ בלי הרבה שחקנים. אהבתי לראות שחקנים מחויבים, אבל פערי הרמות הם כל כך גדולים ובטח הרבה יותר קשה כשאתה כל כך חסר. אחרי 3:1 כבר חשבנו לקראת המשחק הבא ביום שני. ב-2:1 עוד רציתי להאמין שנשיג אולי נקודה, אבל בתקופה כזו כל מצב נייח הולך לחיבורים כמו באשדוד וכך גם היום.

"אנחנו בסגל קצר מאוד. נגיע ליום שני וזה סיפור אחר. נצטרך להיראות טוב יותר מבחינה התקפית ולשנות דברים. יש לנו רצף מטורף של משחקים. אנחנו הבאנו על עצמנו את הליגה האירופית, אנחנו לוקחים את זה לצד טוב, אבל זה מקשה עלינו בליגה כי נפצעים לנו שחקנים וצריך להתמודד עם עייפות, אבל אין מה לעשות".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. Martin Meissner, AP
"ב-3:1 כבר חשבנו על המשחק בשני". אבוקסיס/AP, Martin Meissner

על התקרית עם ז'וזואה אמר אבוקסיס: "אנחנו כמה דקות אחרי המשחק, אני אמרתי את שלי לגבי מה שקרה. לא הייתה לי ברירה חוץ מלהשאיר אותו בארץ. השחקן הזה קיבל גם ממני וגם מהמועדון הרבה דברים והתאכזבתי מאוד מהמהלך הזה כי אני מצפה משחקנים מובילים לדחוף קדימה בתקופה כזו ולא לעשות דברים כאלה. נטפל בזה כשנחזור לארץ וזהו".

אבוקסיס התייחס להמשך המאבקים בליגה: "בכל המשחקים בליגה הגענו בהרכבים משניים בגלל הליגה האירופית, שחקנים נפצעו ועשינו רענון עם חמישי וראשון. זה לא תירוץ כי בכל הרכב אנחנו צריכים להיראות יותר טוב. אנחנו צריכים להיות טובים יותר גם בהגנה כי כדורגל מתחילים בהגנה. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות את זה בליגה האירופית. כבשנו שערים רבים נגד קבוצות איכותיות. המעבר מהליגה האירופית לליגה גורם לאנשים לחשוב שצריך לחשוב רק התקפה ואנחנו סופגים יותר מדי שערים. אנחנו נצטרך קודם כל להיות קבוצה. כל הליגה מתקשה כרגע ויש הרבה תוצאות צמודות, קבוצות פייבוריטיות מפסידות ואין יציבות. אנחנו צריכים למצוא יציבות. אין לי ספק שברגע שנחזור להיות מחויבים במשחק ההגנה והשחקנים שלנו יחזרו, ניראה הרבה יותר טוב".

חלוץ לברקוזן פטריק שיק אמר אחרי המשחק: "היה נחמד לחזור אחרי תקופה ארוכה וגם לכבוש כדי לעזור לקבוצה לנצח. לא היה השער הכי יפה שכבשתי בחיי, אבל היה חשוב בשבילי לכבוש". מאמן לברקוזן פטר בוס אמר: "לא היה המשחק הכי נחמד לצפייה, אבל כשאתה משחק נגד קבוצה כל כך הגנתית כמו זו ששיחקנו מולה הלילה וכובש ארבעה שערים, אתה צריך להיות מרוצה. למרות זאת, היו הרבה דברים שלא הרשימו אותי הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully