וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאורגיוס דוניס: "היינו יכולים גם לנצח". דן גלזר בספק ליום ראשון

26.11.2020 / 22:37

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-1:1 עם ויאריאל: "שינינו גישה במחצית השנייה, שמח לראות את השיפור". דור פרץ: "היינו עדיפים בדקות מסוימות"

תקציר: מכבי תל אביב - ויאריאל 1:1/ספורט 1

מכבי תל אביב סיפקה הערב (חמישי) הופעה מעוררת כבוד והשאירה לעצמה סיכוי מצוין להעפיל לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, אחרי שסיימה ב-1:1 ביתי עם ויאריאל. כעת לצהובים יש שבע נקודות במקום השני - שלוש פחות מוויאריאל ואחת יותר מסיבאספור, שתארח את הספרדים במחזור הבא, בזמן שמכבי תל אביב תשחק בטורקיה מול קרבאח האזרית שנותרה ללא נקודות ויצאה מהתמונה בבית ט'.

איתן טיבי עם דור פרץ שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
הפנים לליגה. איתן טיבי עם דור פרץ/מערכת וואלה!, אריאל שלום

המאמן גאורגיוס דוניס אמר בסיום: "היינו יכולים גם לנצח. שינינו גישה במחצית השנייה, אחרי שבמחצית הראשונה עמדנו טוב אבל לא הייתי מרוצה מהיכולת. שיפרנו את האגרסיביות והגענו ליותר מצבים. אנחנו חושבים רק על עצמנו. המשחקים ללא קהל פוגעים בנו בבית, אבל אני שמח לראות את השחקנים משתפרים, מיישמים את ההוראות ומראים את הגישה הנכונה. האימונים שלנו טובים יותר אחרי הקורונה ונמשיך להשתפר. אני מרגיש שאנחנו מתקדמים, המשחק היום היה שיעור חשוב".

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 מול ויאריאל

לכתבה המלאה
גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
שיעור חשוב. גאורגיוס דוניס/מערכת וואלה!, אריאל שלום

על מצבו של דן גלזר, שנפצע בפניו, אמר המאמן: "נצטרך לראות אם יהיה כשיר למשחק נגד הפועל כפר סבא ביום ראשון. נראה שזו פציעה לא קלה בפנים".

דור פרץ הדגיש: "כולנו נלחמנו יחד והתוצאה משקפת את זה. להם היה מצב בטוח בסיום, אבל גם לנו היה ויכולנו להפוך את התוצאה. אנחנו מרוצים מהמשחק הזה וחושבים עכשיו על יום ראשון. המשחקים בליגה צפופים יותר וקשה לנו טקטית. פה היה משחק פתוח מול קבוצה מהרמה הכי גבוהה בספרד, ואפילו היינו עדיפים בדקות מסוימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully