וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס גער בשחקני מכבי תל אביב: "תאמינו בעצמכם ותתחילו להעז". זה עבד

27.11.2020 / 6:31

מאמן מכבי תל אביב כעס על שחקניו בהפסקת המשחק מול ויאריאל ודרש מהם להתחיל לשחק ולא לפחד מהיריבה. וגם: טננבאום מתחיל להביא נקודות, גולסה מצטיין והשחקנים רוצים ששכטר יחזור לחייך

תקציר: מכבי תל אביב - ויאריאל 1:1/ספורט 1

נקודה חשובה מאוד השיגה אמש (חמישי) מכבי תל אביב בזכות התיקו הביתי מול ויאריאל בליגה האירופית (1:1). השער של אלכסנדר פשיץ' שקבע שוויון במשחק, יחייב את ויאריאל לצאת בשבוע הבא לטורקיה ולתת את הכל מול סיבאספור כדי לא לסבך את עצמה. במכבי תל אביב בונים על ניצחון חוץ של ויאריאל והתיקו אמש סייע לכך. מכבי תל אביב מצידה מחפשת את הכרטיס לשלב הבא דרך המקום השני וכעת כשיש לה 7 נקודות, לויאריאל 10 נקודות ולסיבאספור 6, יתכן מאוד שמכבי תל אביב תוכל אפילו להעפיל כבר בעוד שבוע אם תדע לנצח בחוץ את קרבאח החלשה בבית, ובמקביל הספרדים ינצחו בטורקיה.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
אחת המחציות הטובות העונה, וגם בזכותו. דוניס/מערכת וואלה!, אריאל שלום

עיקרי הדברים

  • חשיבות הנקודה: ויאריאל תהיה חייבת ניצחון מול סיבאספור
  • דוניס דחף את שחקניו בהפסקה: "תעיזו יותר!"
  • נקודות האור: טננבאום הצטיין, גולסה שוב בלט
  • הדאגה: גלזר נפגע והוחלף, שכטר מאוכזב על הספסל

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 מול ויאריאל

לכתבה המלאה

שער השוויון אמש הושג גם בזכות הדברים החריפים שאמר לשחקנים גיאורגיוס דוניס בהפסקה. מכבי תל אביב ירדה בפיגור למחצית אחרי שער שספגה סמוך להפסקה, אבל את דוניס דווקא עניין הרבה יותר מה שמכבי תל אביב לא הביאה להתקפה. "תאמינו בעצמכם ותתחילו להעז", גער היווני בהפסקה. "אתם מגנים טוב, אבל לא יוצאים קדימה ולא מאמינים שאתם יכולים להבקיע ולקחת משהו מהמשחק הזה. יש לכם כל כך הרבה איכות, רק תאמינו שאתם יכולים לנצח". הדברים של דוניס הגיעו אחרי 45 דקות בהן מכבי תל אביב בקושי עברה את האמצע וכאשר כבר השיגה את הכדור, איבדה אותו מהר מאוד. דוניס היה כעוס מאוד ודחף את השחקנים לתת מעצמם הרבה יותר.

שחקני מכבי תל אביב לאחר התיקו עם ויאריאל, אייל גולסה במרכז. אריאל שלום, מערכת וואלה!
דקות אדירות שלו. גולסה/מערכת וואלה!, אריאל שלום
השוער דניאל טננבאום עם לואיס הרננדס שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
הצלה בתוספת הזמן. טננבאום/מערכת וואלה!, אריאל שלום

את הנקודה אמש מכבי תל אביב צריכה לזקוף גם לשוער שלה דניאל טננבאום. זו לא רק ההשתטחות שלו לקראת הסוף אחרי כדור קרן שננגח לעברו והצלה שמנעה הפסד. זו גם לא היציאה המהירה שלו במחצית הראשונה לכדור רע שהחזיר לו דן גלזר תוך כדי זה שהוא נפגע ברגלו מחלוץ ויאריאל שדרך עליו, אחרי שהוא הצליח לחלץ את מכבי תל אביב מהסכנה. זה הרבה יותר מזה כי טננבאום הוא כבר יותר מהשוער שנהנו ללעוג לו בעונה שעברה, שיש לו הגנת ברזל ואין לו עבודה. בזמן שבמכבי חיפה לא יודעים לבחור בין עמרי גלזר לג'וש כהן, למכבי תל אביב יש שוער יציב בשער עם המון נוכחות ומשחק רגל טוב מאוד ואמש הוא גם הביא נקודה יקרה.

איתן טיבי עם דור פרץ שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
בליגה האירופית הוא עם שני בישולים ושער. פרץ/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מבין שחקני השדה צריך לציין את אייל גולסה ששוב הוכיח כמה היה חשוב ונכון מבחינת מכבי תל אביב להשאיר אותו אצלה לעוד כמה שנים ואולי עד סוף הקריירה. דן גלזר מביא למכבי תל אביב לב, כוח וחילוצי כדור בלי סוף. דור פרץ שיפר מאוד את החלק ההתקפי ואתמול אף בישל את השער לפשיץ' וגולסה מביא מזה ומזה עם הרבה תחכום ובעיקר עם אותה תעוזה שדוניס ביקש מהשחקנים בהפסקה.
גלזר נפצע במחצית השנייה, פתח את המצח ליד הגבה והוא בספק למשחק מול הפועל כפר סבא ביום ראשון.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים, אלכסנדר פשיץ'. אריאל שלום, מערכת וואלה!
שער מצוין, החמצה גדולה. פשיץ' כובש, שכטר מתייבש/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מי ששוב לא קיבל דקה ויצא מאוד מאוכזב הוא איתי שכטר שלא שיחק גם מול הפועל חדרה. דוניס העדיף להשתמש בניק בלקמן ושכטר הוא כרגע הנפגע הגדול מהעובדה שדוניס הולך רק עם פשיץ' כחלוץ המטרה. השחקן הוותיק יידע כנראה להתמודד עם הדקות המועטות, אבל שחקנים בקבוצה העידו אמש ששכטר שמח ומחייך זו מכבי תל אביב שמחה ומחייכת ושצריך לדאוג שהחלוץ הוותיק יקבל את הנתח שלו כדי שלכולם יהיה מצב רוח מרומם.

כובש השער פשיץ' דיבר בסיום בין היתר גם על ההחמצה שלו: "היה לנו משחק קשה אבל עשינו עבודה טובה. היה לנו הזדמנות לנצח אבל גם להפסיד, לחלוץ לפעמים זה קשה כשיש לך הרבה זמן לחשוב. רצתי 65 מטר וחשבתי אם לבעוט ימינה, שמאלה, להקפיץ, ואז החמצתי. אבל זה גמור, אני לא רוצה לחשוב על זה יותר. זה קורה גם לשחקנים גדולים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully