וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על שון וייסמן בספרד: "עדיין לא הצדיק את הסכום הגבוה ששולם עליו"

חלוץ ויאדוליד שוב לא שותף, ובתקשורת המקומית מתחילים לאבד סבלנות: "נראה שאחת הסיבות להצלחת הקבוצה היא הירידה של וייסמן ושל קיקה פרס לספסל"

תקציר: השער של דיא סבע במשחק של אל/מתוך טוויטר

אפס ניצחונות בשמונת המחזורים הראשונים של העונה - זה היה המאזן העגום של ויאדוליד, קבוצתו של חלוץ נבחרת ישראל שון וייסמן, עד לאחרונה. ב-.8.11 חלה תפנית בעלילה, ואחרי שמונה מחזורים ללא ניצחון, ויאדוליד הצליחה לחבר שני ניצחונות ברציפות וסיימה משחק נוסף, מול לבאנטה אמש (שישי), בתיקו. אז מה קרה שגרם לוויאדוליד לחזור לעניינים? על פי התקשורת המקומית, יש לכך לא מעט סיבות, וביניהן גם הירידה של וייסמן לספסל.

וייסמן לא שותף בשלושת משחקיה האחרונים של ויאדוליד, שצברה בהם שבע נקודות, ובתקשורת בספרד מתחילים לאבד סבלנות בנוגע לחלוץ. "בשבועות האחרונים נראה שהקבוצה גיבשה לעצמה 11 פותחים, נראה שזה הולך לכיוון טוב ונראה שאחת הסיבות להצלחה היא הירידה של וייסמן ושל קיקה פרס לספסל".

שון וייסמן שחקן ריאל ויאדוליד. Eric Alonso, GettyImages
בינתיים בספרד מאוכזבים. וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

"וייסמן שלא שיחק אפילו דקה בשלושת המשחקים האחרונים איבד את מקומו בהתקפה", הוסיפו בספרד. "הוא שיחק כמעט בכל המשחקים עד למחזור השמיני. השחקן הכי יקר בהיסטוריה של המועדון עדיין לא מצדיק את הסכום הגבוה ששולם עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully