וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: הדחה מביכה לסלטיק, שער בכורה לאזולאי, צמד לגולן בגביע הרומני

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 21:17

ביטון ואלחמיד היו שותפים להפסד הביתי מול רוס קאונטי בגביע הליגה. חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר מצא את הרשת ב-1:5 של אסטרה, שחקן אוניברסיטטאה קלוז' מצא את הרשת פעמיים מול יריבה מהליגה השלישית

תקציר: השער של דיא סבע במשחק של אל/מתוך טוויטר

שלומי אזולאי פתח את משחקי הישראלים באירופה היום (ראשון) עם שער הבכורה שלו במדי אסטרה ג'ורג'ו. החלוץ שעזב את בית"ר ירושלים ונחת ברומניה מצא את הרשת במשחקו הרביעי במדי קבוצתו החדשה, שהביסה 1:5 את ריפנשיה טימישוארה מליגת המשנה בסיבוב החמישי של הגביע הרומני. החלוץ בן ה-31 כבש את השער הרביעי של קבוצתו בקה ה-82.

* גם עידן גולן חגג בגביע הרומני כשכבש את השער השלישי והשער השביעי של אוניברסיטטאה קלוז' מול הושאנה חוש מהליגה השלישית. המשחק הסתיים ב-2:8 מוחץ לקבוצתו.

* ניר ביטון (68 דקות) וחאתם עבד אלחמיד (80) היו שותפים להדחה המביכה של סלטיק מגביע הליגה, אחרי הפסד ביתי 2:0 לרוס קאונטי בשמינית הגמר. הסנסציה הזו עלולה לעלות למאמן ניל לנון במשרה שלו, כשסלטיק הפסידה אחרי 35 ניצחונות רצופים בגביעים ושבע זכיות רצופות.

* ביברס נאתכו שיחק 61 דקות ב-0:4 הקליל של פרטיזן בלגרד בחוץ על באצ'קה טופולה בליגה הסרבית. קבוצתו עדיין במרחק תשע נקודות מהיריבה המרה הכוכב האדום בלגרד שניצבת בלתי מנוצחת בפסגה.

שלומי אזולאי. אסטרה ג'ורג'יו, אתר רשמי
משחק רביעי, שער ראשון. שלומי אזולאי/אתר רשמי, אסטרה ג'ורג'יו

* גידי קאניוק נכנס בדקה ה-81 בהפסדה הביתי של בוריראם יונייטד 3:1 לסאמוט בליגה התאילנדית.

* ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות ב-0:3 הקליל של זוריה לוגנסק על מינאי בליגה האוקראינית. מקס גרצ'קין הפצוע לא היה בסגל.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 69 דקות בניצחונה של לודוגורץ 1:2 על בוטב וראצה בליגה הבולגרית. האלופה חזרה למקום הראשון עם 29 נקודות אחרי 12 משחקים.

* אליאל פרץ שיחק 15 דקות כמחליף ב-1:1 של וולפסברגר בבית מול ריד בליגה האוסטרית.

* אלון תורג'מן לא שותף ב-1:1 של אוסטריה וינה בדרבי מול ראפיד וינה.

* עדן שמיר המורחק נעדר ממשחקה של סטנדרד ליאז, שסיימה ב-0:0 בבריסל מול אנדרלכט. סטנדרד במקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מבירסחוט וגנק המוליכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully