וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המתיחות עם זהבי: היהלום של פ.ס.וו איינדהובן יימכר לאייאקס?

מוחמד איחטארן הוא אחד מהארבעה שעל פי הדיווחים לא מסתדרים עם הישראלי. אלופת הולנד מגלה בו עניין ומקווה לצרף אותו. הערב: פ.ס.וו מול ספרטה רוטרדם (21:00, ספורט 4)

תקציר -0:5 של אייאקס על אמן/ספורט1

בצל הדיווחים בבסוף השבוע על כך שארבעה מהשחקנים הצעירים של פ.ס.וו איינדהובן לא מסתדרים עם ערן זהבי בטענה שהוא "סופר אגואיסט", ולפני המשחק הביתי מול ספרטה רוטרדם הערב (21:00, ספורט 4), בהולנד מספרים שאחד מהם - מוחמד איחטארן - נמצא על הכוונת של אייאקס. מדובר בפועל יוצא של דקות המשחק שהכישרון הצעיר מקבל, כשהטענה היא שהקרדיט לו זוכה ערן זהבי מגיע בין היתר על חשבונו.

איחטארן הוא אמנם קשר התקפי, אבל במערך של רוג'ר שמידט הוא כבר תורגל גם כחלוץ ובשבוע שעבר הפרשן יוהאן דרקסן כתב : "יש פה את הכישרון הגדול בהולנד, מוחמד איחטארן, שיושב על הספסל כי הוא לא בכושר. אבל המאמן צריך לאפשר לו לחזור לכושר, כי הוא יהיה שווה המון כסף. לא צריך להשקיע בערן זהבי, הוא בא להרוויח כמה סנטים ואז יילך לקבוצה אחרת במזרח התיכון או במקום אחר".

איחטארן הוא כאמור אחד מארבעה שחקנים שביום שישי דווח ב"טלחרף" ש"מתנגדים" לזהבי. השלושה האחרים הם קודי גאקפו, נוני מדואקה והכוכב הגדול דוניאל מאלן. בדיווח סיפר העיתונאי ולנטין דריסן: "יש כמה צעירים שמשחקים ביחד כבר שנים, הם מרגישים אחד השני, אבל משהו לא עובד ביחסים שלהם עם זהבי. הם מרגישים שהוא 'סופר אגואיסט'".

איחטארן בן ה-18 נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בכדורגל ההולנדי ובעונה שעברה, כשהיה בן 17 בלבד, כבר רשם 22 הופעות בליגה לפני שהיא הופסקה בשל משבר הקורונה. לפני כמה חודשים הוא חתם על הסכם ייצוג עם הסוכן המפורסם והמשפיע מינו ראיולה, מה שעשוי לזרז את היציאה שלו מפ.ס.וו.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי, מוחמד איחטארן. ANP Sport, GettyImages
הטענה היא שאיחטארן מקבל דקות משחק גם בגלל הקרדיט לזהבי/GettyImages, ANP Sport

זהבי עצמו עבר שבוע לא פשוט, במסגרתו הוא ספג ביקורת נוקבת בכלי התקשורת המובילים בהולנד, כשעיקר הטענות הן לכך שהוא אנוכי. בניצחון 2:3 על פאוק סלוניקי הוא הוחלף בדקה ה-71 ונראה מאוד עצבני. הערב הוא ינסה לתקן כשפ.ס.וו תארח את ספרטה רוטרדם (21:00, ספורט4).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully