וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דור חוגי כבש בתבוסה 8:2 מול זלצבורג, עומר אצילי בישל פעמיים

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 19:42

חלוץ סט. פולטן העלה את מאזנו לשישה שערים בליגה האוסטרית, קשר אפואל בישל לקלונארידיס ב-0:3 על סלאמינה. שער נקי למרציאנו, ניצחון לסולומון

תקציר: השער של דיא סבע במשחק של אל/מתוך טוויטר

דור חוגי כבש הערב (שבת) את שערו השישי העונה בליגה האוסטרית, והפעם לרשת רד בול זלצבורג שהביסה 2:8 את קבוצתו סט. פולטן. האלופה כבר הובילה 0:4 כאשר החלוץ הישראלי (61 דקות) קיבל כדור מקופי שולץ, השתלט יפה ותוך כדי נפילה בעט בימין אל הרשת בדקה ה-33. דומיניק סובוסלאי ההונגרי כיכב עם שלושער אצל המנצחת והמחליף סקו קויטה נותר היחיד שמקדים את חוגי בזכות שלושער משלו שהעלה את מאזנו ל-10 שערי ליגה. סט. פולטן במקום השישי עם 11 נקודות אחרי תשעה מחזורים.

* עוד באוסטריה: ג'וזף גנדה שיחק 25 דקות כמחליף בהפסד הביתי של אדמירה ואקר 3:2 מול הארטברג. קבוצתו נותרה במקום האחרון עם ארבע נקודות בלבד אחרי תשעה מחזורים.

אופיר מרציאנו שוער היברניאן. GettyImages
אופיר מרציאנו/GettyImages

* עומר אצילי בישל פעמיים לחלוץ הבלגי-יווני ויקטור קלונארידיס שכבש שלושער ב-0:3 בחוץ על סלאמינה. הקשר הישראלי השלים 90 דקות והכין את שני השערים הראשונים בדקות 39 ו-64, בעוד בן שהר נכנס רק בדקה ה-89. ניצחון שני ברציפות למיק מקארת'י ואפואל עלתה למקום השביעי בקפריסין עם 16 נקודות אחרי 12 משחקים.

* מנור סולומון פתח בהרכב שחטאר דונייצק והוחלף במחצית בניצחון החוץ 0:1 על מילואי דניפרו. שחטאר עדיין ללא הפסד, אבל מפגרת בשלוש נקודות אחרי המוליכה דינמו קייב בקרב על אליפות אוקראינה.

* אריאל הרוש ערך בכורה בשערה של ניטרה הסלובקית, וספג שלושה שערים בתבוסה 3:0 לרוז'ומברוק.

* דור מיכה שיחק 56 דקות בניצחונה של אנורתוזיס פמגוסטה 2:4 על פראלימני וקבוצתו בפסגת הליגה הקפריסאית עם 26 נקודות אחרי 12 משחקים. אסף צור לא נכלל בסגל.

* אופיר מרציאנו שמר על שער נקי ב-0:1 של היברניאן על דנדי ועלה עם קבוצתו לרבע גמר גביע הליגה בסקוטלנד. גם סט. ג'ונסטון של גיא מלמד עלתה שלב עם 1:2 בחוץ על מאת'רוול, אבל החלוץ הישראלי נותר על הספסל הפעם, ארבעה ימים אחרי שערך בכורה בהרכב בליגה מול היבס ומרציאנו.

* נאור עבודי פתח בהרכב לורי שהפסידה 1:0 בבית לאררט-ארמניה. עבודי הוחלף בדקה ה-46 ואלמוג אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-81. לורי במקום החמישי בליגה הארמנית עם 13 נקודות אחרי שמונה משחקים.

* ניר לקס פתח והוחלף בדקה ה-30 בניצחונה של פטרולול 1:2 בחוץ על צ'חלאול בגביע הרומני.

* אמיר עגייב נותר על הספסל ולא שותף ב-0:0 של אטרומיטוס בחוץ מול לאריסה בליגה היוונית. קבוצתו במקום החמישי עם 13 נקודות מ-10 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully