וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה מת, עדכונים שוטפים | שלושה ימי אבל הוכרזו בארגנטינה, ליאו מסי נפרד: "דייגו הוא נצחי"

עודכן לאחרונה: 25.11.2020 / 23:43

כוכב ברצלונה כתב: "לוקח את כל הרגעים היפים שחוויתי איתו". זלאטן: "מראדונה לא מת, הוא בן אלמוות". גופתו של מראדונה הועברה לנתיחה, טקס האשכבה ייערך בבית הנשיא. מחוות מרגשות בנאפולי ובבואנוס איירס. וגם: הריאיון האחרון והתמונות מרחבי העולם

צפו בקטע מתוך הסרט "מראדונה"/פסטיבל קאן

ארגנטינה המומה וכואבת את לכתו של דייגו מראדונה. הכדורגלן האגדי, אהוב האומה שהוביל את הנבחרת לזכייה במונדיאל ב-1986 ושימח מיליונים במהלך הקריירה שלו כשחקן ואפילו כמאמן, הלך לעולמו בגיל 60 והותיר מדינה בוכיה. נשיא ארגנטינה הכריז על שלושה ימי אבל, לאחר היוודע דבר מותו של מראדונה מדום לב, ומאות אנשים התכנסו בבואנוס איירס כדי לכבד יחד את זכרו.

GettyImages

23:40: גם כוכבה של מילאן זלאטן איברהימוביץ' ספד למראדונה. הכוכב השבדי העלה תמונה משותפת שלו ושל גדול כדורגלני ארגנטינה בכל הזמנים וכתב: "מראדונה לא מת, הוא בן אלמוות. אלוהים נתן לעולם את השחקן הכי מוכשר יא פעם. הוא יחיה לעד".

22:40: בארגנטינה הודגש כי טקס האשכבה של מראדונה ייערך בבית הנשיא, שכאמור כבר הכריז על שלושה ימי אבל. בהתאם לקבלת תוצאות הנתיחה, החל ממחר יוצב שם ארונו של מראדונה. כניסת הבית משופצת בימים אלה, אבל עובדי המקום החלו בפינוי הפיגומים כדי לאפשר את הטקס. האחרון שקיבל את הכבוד, אגב, היה הנשיא לשעבר נסטור קירשנר, לפני כעשור.

22:30: גופתו של מראדונה הועברה לנתיחה ומשרד המשפטים של סן איסידרו פתח בחקירה רשמית בנוגע לנסיבות שהובילו למותו. עורך דינו הגיב: "הוא מת בנסיבות טבעיות". יש לציין כי מדובר בהליך פורמלי שנעשה כאשר אדם מת מחוץ לבית החולים ואין רופא שיכול לקבוע בוודאות את סיבת המוות. תוצאות הנתיחה אמורות להימסר בשעות הערב, שעון ארגנטינה.

עוד בוואלה!

ארגנטינה בוכה: דייגו מראדונה מת בגיל 60

לכתבה המלאה

22:14: בארגנטינה מזכירים את הריאיון האחרון של דייגו מראדונה, שבו אמר: "לפעמים אני תוהה אם אנשים עוד אוהבים אותי", אבל ב"אולה" הארגנטינאי מציינים ריאיון אחר שלו, מהתוכנית "הלילה עם מספר 10", שבו מראדונה ראיין את עצמו, ושאל את עצמו מה הוא היה רוצה שיהיה כתוב על הקבר, וענה: "תודה לכדור".

21:55: האבל ממשיך לעטוף את ארגנטינה, לכל אורכה ולכל רוחבה, עם מחוות לזכרו של מראדונה. באצטדיון של ניואלס (שבה שיחק מראדונה שבע פעמים) התאגדו רבים והדליקו נרות זיכרון, וגם לאצטדיון של חימנסיה הגיעו אוהדים שפשוט התיישבו ביציעים וחלקו ביחד את הכאב. עיריית בואנוס איירס הוסיפה לכל השלטים האלקטרוניים בעיר את המילים "תודה דייגו".

21:30: ג'ורדי קרויף: "עצוב מאוד, אבל אסיר תודה על כל מה שמראדונה נתן למשחק. איבדנו אותו כאדם, אבל הכישרון הנדיר שלו יעורר השראה לנצח בקרב רבים. הוא יהיה בחברה טובה שם למעלה".

21:00: קלאודיו קאניג'ה, ששיתף פעולה עם מראדונה בנבחרת ארגנטינה, ספד: "אני שבור מהבשורה, הוא היה אחי בנשמה... אין לי מילים כרגע, תבינו אותי. רק רוצה להגיד למשפחה שאני משתתף בצערה". גבריאל באטיסטוטה: "תודה רבה לנצחי, אני בוכה עליך, בוכה בשביל משפחתך, תנוח בשלום, דייגו היקר".

20:30: בנאפולי החלו מחוות בעיר לזכרו של הכוכב הגדול בתולדות הקבוצה. גם ליד האצטדיון של בוקה ג'וניורס כבר החלו להתאגד אנשים ולבכות את מותו של הגיבור.

20:15: רגעים קשים עברו על צוות השידור ב-ESPN ברגע קבלת הידיעה, כפי שניתן לראות בסרטון כאן למטה. אוסקר רוג'רי, ששיחק עם מראדונה בשלושה מונדיאלים והיה באולפן כאשר הגיעה הבשורה, לא האמין: "תפסיקו לעבוד עליי".

תקציר: מיטב מביצועיו של דייגו ארמנדו מראדונה/ספורט 1

20:05: ליאונל מסי כתב באינסטגרם: "יום עצוב מאוד לכל הארגנטינאים ולכדורגל. הוא עזב אותנו, אבל לא באמת כי דייגו הוא נצחי. אני לוקח את כל הרגעים הנחמדים שחוויתי איתו ורציתי לנצל את ההזדמנות כדי לשלוח תנחומים למשפחתו וחבריו. יהי זכרו ברוך".

20:02: כריסטיאנו רונאלדו נפרד גם הוא: "היום אני נפרד מחבר והעולם כולו נפרד מגאון אינסופי. אחד הגדולים אי פעם. קודם שאין שני לו. הוא עוזב אותנו מוקדם מידי, אבל משאיר אחריו מורשת מפוארת ללא גבולות וחלל שלעולם איש לא יוכל למלא. נוח על משכבך בשלום. לעולם לא נשכח אותך".

20:00: בוקה ג'וניורס האבלה על לכתו של אחד מגדולי שחקניה, המשחק שלה בגביע ליברטדורס מול אינטרנסיונל (שאמור היה להיערך הלילה ב-2:30 בברזיל) נדחה לאחר ש"שחקניה קיבלו בהלם את הבשורה".

19:55: ג'וזפה ברוסקולוטי, מכוכבי נאפולי בימי הזוהר עם מראדונה, ספד לחברו: "אני כל כך עצוב, הוא היה כמו אח עבורי. היה לנו קשר מדהים. היום נאפולי איבדה בן, אחד שנתן לה כל כך הרבה. כל העיר באבל, אם לא כל העולם".

19:21: אנדראה פירלו, מאמנה של יובנטוס, צייץ: "אלוהי הכדורגל עזב אותנו. תודה על הכול דייגו".

19:15: נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס, שהכריז על שלושה ימי אבל, סיפר: "עבדתי ואז ראש הצוות בישר לי על כך. לא יכולתי להאמין, אני שבור. אלה החדשות הכי איומות שיכול לקבל אוהד של ארחנטינוס ג'וניורס. אהבנו אותו כל כך. אנחנו מנסים לדבר עם המשפחה, נראה מה אפשר לעשות. עצב גדול".

19:00: גדול שחקני נבחרת ברזיל בכל הזמנים פלה, ספד למראדונה: "בטוח שיום אחד נבעט יחד בכדור בשמיים", אמר אגדת הסלסאו בן ה-80. "עצוב לאבד חברים בדרך הזו". כוכב יובנטוס ונבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו נפרד גם הוא: "היום אני נפרד מחבר והעולם כולו נפרד מגאון אינסופי. אחד הגדולים אי פעם. קודם שאין שני לו. הוא עוזב אותנו מוקדם מידי, אבל משאיר אחריו מורשת מפוארת ללא גבולות וחלל שלעולם איש לא יוכל למלא. נוח על משכבך בשלום. לעולם לא נשכח אותך".

השידור החי מארגנטינה כרגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully