וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריאיון האחרון של דייגו מראדונה: "לפעמים אני תוהה אם אנשים עוד אוהבים אותי"

הרגעים הקשים, החרטה, האופטימיות ומסי: לפני קצת פחות מחודש, לכבוד יום הולדתו ה-60, נחשף כוכב העבר בריאיון חגיגי בארגנטינה, שהפך גם לאחרון שלו בתקשורת

צפו בקטע מתוך הסרט "מראדונה"/פסטיבל קאן

לפני קצת פחות מחודש, ב-30 באוקטובר, ברחבי העולם ציינו וחגגו את יום הולדתו ה-60 של אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, דייגו מראדונה, שמת היום (רביעי) אחרי שעבר אירוע לב בביתו שבטיגרה. לכבוד המאורע הגדול, ב"קלארין", העיתון הגדול ביותר בארגנטינה, ערכו ריאיון חגיגי עם מראדונה, במהלכו הוא נחשף כפי שלא נהג בעבר, כשדיבר על כמה מהרגעים היפים והקשים במהלך הקריירה ואחריה. היום, אחרי שמת במפתיע, נזכרו בריאיון שהפך גם לאחרון שלו בתקשורת.

שחקן העבר דייגו מראדונה. GettyImages
מיוחד במינו. מראדונה/GettyImages

"כדורגל נתן לי הכול בחיים", אמר מראדונה בפתיחת הריאיון. "אם לא הייתי סובל מהתמכרויות, הייתי יכול לשחק עוד שנים ארוכות, אבל זה כבר שייך לעבר ולשמחתי היום אני בסדר. אני מתפלל לשלומם של כל תושבי ארגנטינה ומקווה שמגיפת הקורונה תעבור כמה שיותר מהר".

"המגיפה היא הדבר הכי גרוע שיכול היה לקרות לי ולמשפחתי", התייחס מראדונה לעובדה שכמה מבני משפחתו נפגעו מהקורונה. "מעולם לא נתקלתי בדבר כזה ואני מקווה שזה ייגמר בקרוב. כואב לי לראות אנשים סובלים, אנשים שאין להם מה לאכול. אבל אני סומך על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ומשוכנע שבקרוב הוא ימצא חיסון למגיפה".

"התגובות של אנשים ברחובות לא מפסיקות להפתיע אותי", אמר דייגו כשנשאל על ההערצה הגדולה שהוא חווה. "לעולם לא אשכח את האהבה שקיבלתי כשחזרתי לארגנטינה - זה היה הרבה מעבר למה שיכולתי לדמיין. למה? הייתי זמן רב מחוץ לארגנטינה, ולעתים תהיתי אם אנשים עדיין אוהבים אותי. כשעליתי לראשונה לכר הדשא כמאמן חימנסיה והרגשתי את האהבה של האנשים מסביב, הבנתי שזה לעולם לא ייגמר".

"אנחנו הכדורגלנים הארגנטינאים עוזבים את המדינה בגיל צעיר וחיים בחו"ל במשך שנים ארוכות", דיבר אגדת העבר על ייחודו של הכדורגלן הארגנטינאי. "זו הסיבה שכשחקן מקבל זימון לנבחרת, הוא מגיע גם בשחייה אם צריך. כי אין דבר חשוב יותר מאשר לייצג את הנבחרת".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
"הייתי בטוח שהוא יעזוב". מסי/רויטרס

"הייתי בטוח שזה ייגמר בצורה רעה ושליאו יעזוב", התייחס מראדונה לסאגת מסי וברצלונה. "גם לי זה קרה בעבר. ברצלונה הוא לא המועדון הכי קל להתמודד מולו ומסי הרגיש זאת. הוא נתן מעצמו המון שנים ולא קיבל בחזרה את מה שמגיע לו. הוא לקח את ברצלונה לטופ והחליט לשנות אווירה, והם פשוט אמרו לו לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully