וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו על מראדונה: "קוסם שאין שני לו", פלה: "יום אחד נבעט בכדור ביחד בשמיים"

עודכן לאחרונה: 25.11.2020 / 21:04

ברחבי הגלובוס מתקשים לקבל את מותו של אחד מגדולי הכדורגלנים בהיסטוריה. נאפולי נפרדה מגדול שחקניה, גם בבוקה ספדו: "תודה על ההנאה"

תקציר: מיטב מביצועיו של דייגו ארמנדו מראדונה/ספורט 1

עולם הכדורגל קיבל בתדהמה מוחלטת את מותו הפתאומי של דייגו מראדונה הערב (רביעי) בארגנטינה. הכדורגלן שנחשב על ידי רבים לגדול בכל הזמנים התאושש בביתו מניתוח שעבר לפני שלושה שבועות להוצאת קריש דם מראשו אך קרס כתוצאה מאירוע לבבי פחות מחודש אחרי שכל הענף חגג לו יום הולדת 60. שחקני עבר ושחקנים פעילים. מאמנים, בעלים, סוכנים, אוהדים וספורטאים מענפים אחרים נפרדו מאחד הגדולים אי פעם.

גדול שחקני נבחרת ברזיל בכל הזמנים פלה, ספד למראדונה: "בטוח שיום אחד נבעט יחד בכדור בשמיים", אמר אגדת הסלסאו בן ה-80. "עצוב לאבד חברים בדרך הזו". כוכב יובנטוס ונבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו נפרד גם הוא: "היום אני נפרד מחבר והעולם כולו נפרד מגאון אינסופי. אחד הגדולים אי פעם. קודם שאין שני לו. הוא עוזב אותנו מוקדם מידי, אבל משאיר אחריו מורשת מפוארת ללא גבולות וחלל שלעולם איש לא יוכל למלא. נוח על משכבך בשלום. לעולם לא נשכח אותך".

"מראדונה הוא השחקן הכי גדול מהדור שלי בפער ניכר על השאר ואולי גם הטוב ביותר בכל הזמנים", צייץ גארי ליניקר שהפסיד יחד עם נבחרת אנגליה באותו משחק מפורסם במונדיאל 86. "לאחר חיים מלאי ברכה, אך גם לא מעט צרות, אני מקווה שהוא סוף סוף ימצא מעט נחמה בידי האל".

כריסטיאנו רונאלדו: "היום העולם נפרד מגאון אינסופי"

"שחקן שתפס לך את העיניים עוד בזמן החימום"

גארי ליניקר: ""מראדונה הוא השחקן הכי גדול מהדור שלי, בפער ניכר"

גם אוסיין בולט ספד למראדונה

מחוות רבות למראדונה כבר עלו לרשת, כולל סרטונים מרגעי הקסם הרבים שסיפק במהלך הקריירה. "מה שזידאן עשה עם כדור, מראדונה עשה תפוז", כתבו באתר Thesportsman כשב-Mirror הבריטי העלו את סרטון השער של מראדונה מול אנגליה במונדיאל 86 תחת הכיתוב "הגדול מכולם, נוח על משכבך דייגו מראדונה".

במועדון בו סיפק מראדונה את שנותיו היפות ביותר באירופה, נאפולי, צייצו לזכרו "לתמיד, להתראות דייגו". של השחקן הגדול ביותר שדרך במועדון מדרום איטליה. גם בוקה, המועדון הארנטינאי איתו מזוהה מראדונה יוצר מכל נפרדו מהאגדה כשכתבו בטוויטר: "דייגו מראדונה הלך לעולמו. נוח על משכבך בשלום, תודה על כל רגעי ההנאה".

"תודה על הכול דייגו", כתבו גם בברצלונה, בה שיחק בשנים 1982-84. מנצ'סטר יונייטד ציינה את העובדה שיום מותו של מראדונה הוא אותו היום בו הלך לעולמו אגדת כדורגל נוספת - ג'ורג' בסט. בארגנטינה לא הצליחו המגישים שבישרו על הידיעה המרה לעצור את הדמעות ופרצו בבכי בשעה שדיווחו כי גדול כדורגלני האלביסלסטה הלך לעולמו.

25 בנובמבר 2005: הלך לעולמו ג'ורג' בסט, 25 בנובמבר 2020: העולם נפרד מדייגו מראדונה

גם ז'וזה מוריניו נפרד ממראדונה

המגישים בארגנטינה שבישרו על מותו של מראדונה פורצים בבכי

ההלם והעצב ממותו של מראדונה יצא כמובן מגבולות הכדורגל, כשגם שחקן דאלאס מאבריקס מה-NBA לוקה צייץ לזכרו של כוכב נבחרת ארגנטינה המנוח. אצן העבר האגדי אוסיין בולט העלה בעמוד האינסטגרם שלו תמונה עם מראדונה תחת הכיתוב "נוח על משכבך בשלום, מראדונה האגדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully