וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוושינגטון מבהירים: "אין שום כוונה לשלוח את ג'ון וול בטרייד"

הג'נרל מנג'ר טומי שפרד ערך מסיבת עיתונאים והביע אופטימיות משיתוף הפעולה עם ביל. התקשורת טוענת: צריך לבנות סביב הצעירים

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בזמן שבישראל מתרגשים מהגעתו של דני אבדיה לוושינגטון, בוויזארדס עוסקים בעיקר בעתידו של ג'ון וול, שערער את אוהדי ואנשי הקבוצה בשבוע שעבר כשדרש לעזוב אחרי עשר שנים במדי הקבוצה. היום (שני) ערך הג'נרל מנג'ר טומי שפרד מסיבת עיתונאים, ובה הבהיר: "אין לנו כל תכניות לשלוח את ג'ון בטרייד. אין לו שום בעיות איתי, ואין לו שום בעיות עם המועדון. זה סיפור חדש איתו ועם בראדלי ביל - לא סרט המשך".

שחקני וושינגטון וויזארדס ג'ון וול, בראדלי ביל. GettyImages
"הצמד הזה מעולם לא הבשיל". ג'ון וול ובראדלי ביל/GettyImages

מוקדם יותר היום ניתחו בוושינגטון פוסט את המצב הסבוך ואת השפעתו על עתידו של היהלום הישראלי החדש. "הוויזארדס נמצאים בהכחשה לגבי סוף עידן ג'ון וול ובראדלי ביל כבר שנתיים", כתב בנחרצות הפובליציסט ג'רי ברואר. "את הקשר בין הצמד הזה, שמעולם לא הבשיל, כבר אי אפשר לתקן. עכשיו הגיע הזמן שהם יתמודדו עם זה, ויפסיקו לבזבז זמן יקר של בנייה מחדש. אסור להם גם לבחור רק כוכב אחד ולבנות סביבו - זה יוביל רק לתיקון זמני לטווח קצר, כי עד כמה שיהיה קשה לסחור בחוזה העצום של וול, הסיטואציה עם ביל סבוכה לא פחות".

"הג'נרל מנג'ר טומי שפרד עשה כמה מהלכים קלאסיים ונחמדים עם הסגל בשנים האחרונות", המשיך ברואר. "אבל לא הביא אותו למצב בו הקבוצה יכולה לחזור לבמה המרכזית. לאחרונה הם צירפו גרעין של שחקנים מתחת לגיל 22 כמו תומאס בריאנט, רוי האצ'ימורה, טרוי בראון, אייזאק בונגה והרוקיז דני אבדיה וקאסיוס ווינסטון - אין ביניהם אולסטאר עתידי מובהק, אבל לכולם בהחלט יש פוטנציאל כשלד להמשך".

על הטרייד האפשרי שינחית את ראסל ווסטברוק כתב ברואר: "גם הוא יגיע במקום וול, התקרה של הקבוצה תישאר בסיבוב השני של הפלייאוף. אפילו כשהוא שיחק לצד קווין דוראנט ווסטברוק סירב להיות כוכב משלים, וגם אם סקוט ברוקס יחבר בינו לבין ביל לצמד דומיננטי, זה יעכב את ההתפתחות של שאר הסגל. עם אבדיה והאצ'ימורה ככישרונות הבאים, הוויזארדס צריכים לסגל שיטה של הנעת כדור ומציאת פליימייקרים בכל העמדות. הם צריכים גישה חדשה, וזו העונה לעשות זאת. ממה הם מפחדים? שהאולם לא יהיה מלא? גם ככה אין רווחים ממכירת כרטיסים בעידן הקורונה".

עוד בוואלה!

לנצח את הדראפט: הצ'אנס מאחורי הנפילה של אבדיה לבחירה התשיעית

לכתבה המלאה
דני אבדיה. וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
יהנה מתהליך של בנייה מחדש? דני אבדיה/אתר רשמי, וושינגטון וויזארדס

"אם הוויזארדס לא יביטו אל העתיד במהירות", הוא סיכם. "הם ייתפסו לא מוכנים. קבוצות רבות בליגה זורקות בחירות דראפט כדי לאגור כוכבים, וזה הזמן האידיאלי לבנייה מחדש. שלושת הדראפטים הקרובים צפויים להיות עמוקים עם הרבה כישרונות שיכולים להפוך את הקבוצה. לא צריך לעשות טנקינג, אבל בהחלט צריך להסתמך יותר על אבדיה והאצ'ימורה, השניים שנבחרו בבחירה 9 בדראפט בשנתיים האחרונות, ופחות על וול וביל, שהוויזארדס הם כנראה האחרונים שהבינו שהעידן שלהם בבירה כבר תם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully