וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי תוך יממה: דני אבדיה ילבש בוושינגטון את הגופיה עם הספרה 9

הישראלי אמור היה ללבוש 44. בארה"ב מעריכים: סיכוייו לפתוח בחמישייה במהלך העונה גבוהים. צפו בסרטונים המרגשים מליל הדראפט

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

התקשורת האמריקאית ממשיכה לנתח את הגעתו של דני אבדיה ל-NBA. צמד העיתונאים בן סטנדינג ופרד כץ, מ"האתלטיק", ניתחו את הבחירה של וושינגטון בישראלי והביעו אופטימיות רבה מהשתלבותו של אבדיה בליגה הטובה בעולם.

"אני חושב שזה הגיוני שהוא יפתח בעמדת הסמול פורוורד", אמר כץ. "לא אופתע אם הם יחתימו שחקן בעמדה 3, אבל אם זה לא יקרה, יש לו סיכוי אמיתי לקבל דקות משחק רבות בעמדה הזו. הוויזארדס נתנו דקות לשחקנים צעירים בעונה שעברה. עם זאת, זה מאוד הגיוני שהם בסופו של דבר יחתימו סמול פורוורד בפגרה". לפי ESPN, מי שאמור לפתוח בעמדה 3 הוא טרוי בראון, קומבו גארד שהעמיד ממוצעים של 10.4 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק בעונה שעברה. אייזק בונגה נחשב סמול פורוורד טבעי יותר, אך התקשה להרשים יתר על המידה בשנתיים הראשונות שלו ב-NBA.

"אבדיה מוכשר, הוא יכול למסור נהדר, השאלה היתה האם הוא ייפול כל כך הרבה", הוסיף כץ. "הוא נפל, הוויזארדס מיד לקחו אותו. הזריקה שלו חייבת להשתפר, אבל זו בחירה מאוד מעניינת".

קווין אוקונור מ"דה רינגר" פרסם וידאו בו הוא סקר את החסרונות הגדולים ביותר של חלק מהכשרונות שנבחרו בדראפט. אצל אבדיה, התעכב גם הוא על נושא הקליעה: "הוא משחק בקבוצה שנואשת להצליח, אחרת בראדלי ביל ירצה לעזוב. זה חשוב מאוד שהוא ימצא את הזריקה שלו. בטווח הארוך אני סומך עליו, הוא מוכשר מדי. ככל שהוא יתבגר ב-NBA, נקווה שהתוצאות ישתפרו. אחרת, הוא תמיד יהיה שחקן סולידי עם חיסרון אחד שימנע ממנו להפוך לשחקן גדול, כי יש לו פוטנציאל להיות שחקן גדול".

הסקירה של קווין אוקונור

העיתונאי מייק פראדה ביטל את ההשוואות של פרשנים מסוימים לבחירת דראפט אירופית נוספת של וושינגטון, יאן וסלי, והביע אופטימיות לגבי ההשתלבות של הישראלי בוויזארדס. "אני לא מבין את ההשוואה הזו בכלל. אבדיה מוכשר יותר ושיחק תפקיד חשוב יותר בקבוצה חזקה יותר. ההישגים שלו לא ברמה של לוקה דונצ'יץ', אבל הם הרבה יותר קרובים אליו, בגיל צעיר כל כך, מאשר להישגים שרשם יאן וסלי".

"הזריקה נראית קצת משובשת, אבל אפשר לעבוד איתה", הוסיף פראדה. "אנשים משווים אותו לדריו שאריץ' וניקולה מירוטיץ', אבל לי הוא מזכיר את הידו טורקוגלו. אני נלהב ממנו".

בשעות הערב הודיעו הוויזארדס כי אבדיה ילבש בעונה הבאה את הגופיה עם הספרה 9 ולא 44, כפי שפורסם תחילה. במכבי תל אביב ובנבחרות ישראל נהג הכישרון הצעיר ללבוש את הגופיה עם הספרה 8.

עוד בוואלה!

ג'נרל מנג'ר וושינגטון חושף: התאהבתי בדני אבדיה כבר כשהיה בן 16

לכתבה המלאה

צפו בליל הדראפט של וושינגטון

ובליל הדראפט של אבדיה

עוד בוושינגטון: על פי דיווחים, הוויזארדס ינסו להחתים מחדש את דאוויס ברטאנס, שסיים את חוזהו. הלטבי היה אחד הקלעים הטובים בליגה אשתקד, ולפי "ספורטס אילוסטרייטד", "וושינגטון סירבה למספר הצעות של בחירות סיבוב ראשון בעונה שעברה, בתקווה שירווח את הפרקט עם הקו האחורי המחודש של ג'ון וול ובראדלי ביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully