וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בוושינגטון: ג'ון וול ביקש לעזוב מיידית

דיווח: הרכז דרש לעזוב אחרי שהמגעים לטרייד שלו עם ראסל ווסטברוק לא צלחו. ברטאנס חתם על חוזה חדש ל-5 שנים תמורת 80 מיליון דולר. אנתוני גיל מצטרף עם חוזה לשנתיים, גם רובין לופס חתם

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שוק השחקנים החופשיים נפתח הלילה ומי שעומדת בעין הסערה היא דווקא וושינגטון, קבוצתו החדשה של דני אבדיה. על פי דיווח ב"דה אתלטיק", ג'ון וול כוכב הקבוצה ביקש לעזוב אחרי שהמגעים עם יוסטון לטרייד שלו עם ראסל ווסטברוק כשלו. וול בן ה-30, לא שיחק מאז ה-26 בדצמבר בגלל פציעה קשה באכיל. ב-32 המשחקים שלו בעונת 2018/19, הוא רשם ממוצעים של 20.7 נקודות למשחק ב-8.7 אסיסטים ונחשב לכוכב הגדול של הקבוצה יחד עם בראדלי ביל.

וול נבחר בדראפט על ידי וושינגטון ב-2010 ושיחק חמש פעמים באולסטאר. הוא נכנס לשנה השנייה בחוזה ארבע השנים שחתם ב-2017 במסגרתו הוא אמור להרוויח 171 מיליון דולר. כעת, הוויזארדס יצטרכו לשקול טריידים נוספים עבור השחקן ואולי לנסות שוב להעביר אותו לרוקטס תמורת ווסטברוק שחווה עונת בכורה מאכזבת ביוסטון.

שחקן וושינגטון וויזארדס ג'ון וול. רויטרס
רוצה לעזוב את וושינגטון. ג'ון וול/רויטרס

מעבר לעסקת וול, וושינגטון היתה פעילה מאוד ועשתה שתי עסקאות משמעותיות שעשויות להשפיע מאוד על אבדיה. דייויס ברטאנס הפורוורד הלטבי שכיכב בקבוצה בעונה שעברה, חתם על חוזה חדש לחמש שנים תמורת 80 מיליון דולר עם אופציית יציאה בשנה הרביעית. ברטאנס רשם ממוצע מרשים יחסית של 15.1 נקודות למשחק בעונה שעברה והתמחה במיוחד בקליעות מחוץ לקשת עם 10.7 זריקות לערב. הוא הופך כעת לאחד השחקנים האירופאים הכי יקרים ב-NBA.

פורוורד נוסף שיעבה את הקו הקדמי של הקבוצה הוא אנתוני גיל, ששיחק בעונה שעברה ביורוליג עם חימקי מוסקבה. גיל חתם על חוזה לשנתיים ואמור להתחרות עם אבדיה על הדקות. עוד שחקן שמצטרף לוושינגטון הוא סנטר מילווקי בעונה החולפת רובין לופס. לופס חתם לעונה אחת אחרי ששיתף פעולה עם אחיו ברוק לופס בבאקס בעונה שעברה ורשם ממוצעים של 5.4 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully