וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הוא ירוויח ומי יתחרה איתו על דקות: זה מה שמחכה לדני אבדיה בוושינגטון

הבחירה בטופ 10 הבטיחה לישראלי 8.7 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. לצד איזה כוכבים ישחק והאם ישתף פעולה עם ווסטברוק? הכירו את הוויזארדס

דני אבדיה נבחר בדראפט ה-NBA/באדיבות ערוץ הספורט. שידורי ה-NBA ודני אבדיה בערוץ הספורט

זהו זה. אחרי חודשים ארוכים של ניחושים וספקולציות, דני אבדיה נבחר הלילה (בין רביעי לחמישי) על ידי וושינגטון בבחירה התשיעית של דראפט 2020, ויחל את קריירת ה-NBA שלו בבירת ארצות הברית. מעטים האמינו שאבדיה יהיה על המדף כשוושינגטון תבחר תשיעית, אולם אחרי שגולדן סטייט, שיקגו, קליבלנד והניקס שהביעו בו התעניינות בחרו בשחקנים אחרים, הוא נחת בוויזארדס.

בוושינגטון ימצא אבדיה קבוצה שנמצאת על פרשת דרכים. הוויזארדס מתקשים להגיע להישגים בשנים האחרונות, ובעונה החולפת לא הצליחו להגיע לפלייאוף על אף החולשה היחסית של הקונפרנס המזרחי. בעונה הקרובה המשימה צפויה להיות קשה עוד יותר בהתחשב בהתחזקות של כמה קבוצות במזרח.

מי שהפך בשנים האחרונות לכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה הוא בראדלי ביל. השוטינג גארד בן ה-27 רשם בעונה החולפת עונת שיא עם ממוצע של 30.5 נקודות למשחק, ולמרות רחשי טריידים ושמועות על מעבר אפשרי שלו לקבוצה בכירה יותר, הוא צפוי להמשיך להיות הכוכב שהקבוצה תיבנה סביבו גם בעתיד הקרוב.

שחקני וושינגטון וויזארדס ג'ון וול, בראדלי ביל. GettyImages
הכוכבים הגדולים. ג'ון וול עם בראדלי ביל/GettyImages

שם גדול נוסף הוא הרכז ג'ון וול, שמתאושש מפציעה קשה שגרמה לו להחמיץ את העונה החולפת. עדיין לא ברור אם וול יהיה חלק מהוויזארדס בעונה הבאה, ונראה שבימים האחרונים נעשים מאמצים כדי להעבירו בטרייד. אחת האפשרויות היא שוול יעבור ליוסטון בתמורה לראסל ווסטברוק.

הסגל של הוויזארדס כולל עוד כמה שחקנים מסקרנים, כולל הסנטר תומאס בריאנט והפורוורדים רוי האצ'ימורה (נבחר שמיני בדראפט 2019) ודאוויס ברטאנס (שהפך בעונה החולפת לאחד הצלפים המבוקשים ב-NBA).

אבדיה יתחרה על דקות בעמדת הסמול פורוורד בראש ובראשונה עם טרוי בראון בן ה-21, הבחירה ה-15 של הוויזארדס בדראפט 2018. בראון אמנם לא נחשב לסמול פורוורד טבעי, אבל בעונה החולפת השתלט על העמדה עם שנת פריצה, במהלכה העמיד ממוצע של 10.4 נקודות למשחק.

עוד בוואלה!

היסטוריה: דני אבדיה נבחר במקום ה-9 בדראפט ה-NBA על ידי וושינגטון

לכתבה המלאה
סקוט ברוקס מאמן וושינגטון וויזארדס. GettyImages
יפיק מאבדיה את המקסימום? סקוט ברוקס/GettyImages

על הקווים יעמוד סקוט ברוקס, שנכנס לעונתו האחרונה בחוזה בתקווה להחזיר את הוויזארדס לרלוונטיות. ברוקס ידוע כשחקן שאוהב ויודע לקדם שחקנים צעירים, אבל עד כה לא הצליח לשחזר בוושינגטון את ההצלחה שזכה לה כשאימן את אוקלהומה סיטי, וליווה כוכבים גדולים כמו קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק בצעדיהם הראשונים בליגה.

הג'נרל מנג'ר של וושינגטון הוא טומי שפארד, איש מערכת ותיק שסלל את דרכו בוויזארדס במשך 17 שנים. שפארד, שמונה לג'נרל מנג'ר בשנה שעברה, ידוע בחיבה שלו לשחקנים אירופיים ובינלאומיים. בין היתר, היה לו חלק בצירופם של יאן וסלי, תומאש סטוראנסקי ורוי האצ'ימורה לקבוצה.

בזכות הבחירה בטופ 10, אבדיה ירוויח כעת סכומים שלא היה יכול לדמיין עד לאחרונה. בשנתו הראשונה הוא ירוויח 3.7 מיליון דולר, והסכום יצמח ל-3.9 מיליון דולר בעונתו השנייה. בסך הכול, אם ישלים ארבע עונות במדי וושינגטון, אבדיה ירוויח 20.3 מיליון דולר.

בוושינגטון תולים תקוות רבות באבדיה, ומקבלים גיבוי מהפרשנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully