וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטנגו האחרון: קמפאסו נפרד מהיורוליג עם 12 אסיסטים, וניצחון נוסף של ריאל מדריד

הארגנטינאי הוליך את ריאל מדריד ל-74:94 על פנרבחצ'ה, בספרד טוענים שהוא בדרך לדנבר, לאסו: "הוא ישחק במשחק הבא בליגה". ניצחונות למילאנו וברצלונה

תקציר ה-68:79 של ריאל מדריד על פואנלברדה/ספורט1

המחזור העשירי ביורוליג כלל הערב (שישי) ארבעה משחקים, ובמרכזם הניצחונות של ריאל מדריד וברצלונה.

פייטון סיבה שחקן אלבה ברלין. AP
חזר למציאות. סיבה/AP

אלבה ברלין - זניט סנט פטרסבורג 73:66

במחזור הקודם הקבוצה הגרמנית השיגה ניצחון דרמטי מול וילרבאן בזכות שלשה של פייטון סיבה מעט לפני הבאזר, אבל הערב נכנעה לקבוצה הרוסית, שכבר עלתה למאזן חיובי של 2:4. וויל תומאס (17) וארתוראס גודאיטיס (16) בלטו בשורות המנצחת, שהוליכה לאורך רוב המשחק די בבטחה. בן למרס בלט באלבה עם 15 נקודות, במשחק שבו הגרמנים קלעו 4 מ-22 מהשלוש והרוסים 4 מ-21 בלבד מעבר לקשת.

עוד בוואלה!

יורוליג: מכבי תל אביב קרסה בסיום והפסידה 82:80 בוולנסיה

לכתבה המלאה
שחקן מילאנו לואיג'י דאטומה. הטוויטר של מילאלנו, אתר רשמי
חגיגה התקפית. מילאנו/אתר רשמי, הטוויטר של מילאלנו

מילאנו - ז'לגיריס קובנה 92:98

משחק התקפי מצוין של האיטלקים, שסיימו עם 54 אחוז לשתיים, 52 אחוז מהשלוש (13 מ-25) ו-95 אחוז מהעונשין, שהעלה אותם למאזן חיובי (3:4). ז'לגיריס קובנה פתחה את העונה מצוין עם ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים, אבל מאז סופרת כבר חמישה הפסדים בשישה משחקים, כולל ארבעה הפסדים ברציפות. קווין פאנטר (22), זאק לידיי (20) ושבון שילדס (17) בלטו.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
23 נקודות. מירוטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה - הכוכב האדום בלגרד 65:76

המארחת פתחה את העונה בצורה כמעט מושלמת והיא במאזן 1:7 . ניקולה מירוטיץ' קלע 8 נקודות כבר ברבע הראשון, בו עצרה ברצלונה את יריבתה על שש נקודות בלבד (לעומת 19) וברחה ליתרון דו-ספרתי. המגמה הזו נמשכה גם ברבע השני, היתרון צמח ולחדרי ההלבשה ירדה בארסה כשהיא מוליכה 22:39. הרבע השלישי היה צמוד, אבל ברצלונה הצליחלה לשמור על פער 17 הנקודות, ואפשרה בסיום לסרבים לצמק. מירוטיץ' סיים עם 23 נקודות, במשחק שבו כל שחקני הסגל של בארסה קלעו.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
נתגעגע. קמפאסו/GettyImages

ריאל מדריד - פנרבחצ'ה 74:94

על פי הדיווחים בספרד, היה זה משחקו האחרון של פקונדו קמפאסו בריאל מדריד ביורוליג, כשהארגנטינאי צפוי לעבור לדנבר מה-NBA - ואיזו מתנת פרידה הוא נתן, עם 12 אסיסטים, ולא מעט רגעים שבהם המחיש כמה הוא חשוב לבלאנקוס, וכמה בני מזל הנאגטס ואוהדיהם. עבור ריאל זה ניצחון חמישי רצוף, כשמנגד, פנרבחצ'ה נראית רע מאוד לאחרונה וספגה תבוסה שלישית בספרד העונה (אחרי ברצלונה ובאסקוניה). בסיום המשחק מאמן ריאל לאסו אמר שקמפאסו צפוי לשחק במשחק הליגה הבא מול מאנרסה, אבל גם בארה"ב מדווחים שהוא סגר בדנבר לשנתיים.

הבלאנקוס פתחה בסערה וברחו ל-12:28 מוחץ בסיום הרבע הראשון, בו צלף אנתוני ראנדולף שלוש שלשות (14 נקודות בסך הכול). ריאל סגרה את המחצית הראשונה עם 36:49. ברבע השלישי אלברטו אבאלדה הצטרף לחגיגה בדרך ל-17 נקודות, והרבע האחרון היה לפרוטקול בלבד. ג'ייסי קרול (15) הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully