וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 79:63 מול ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 18.11.2020 / 21:21

האלופה הישראלית הגיעה נרפית למשחק בבירת ספרד ורשמה הפסד שישי ברציפות מול הבלאנקוס. פקונדו קמפאסו מסר 12 אסיסטים, ארבעה יותר מכל שחקני מכבי תל אביב שהציגו משחק התקפה נוראי ורשמו הפסד שישי העונה ביורוליג. ז'יז'יץ' בלט, אך זה לא עזר לספרופולוס

שחקן ריאל מדריד גבריאל דק מול שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ', סנדי כהן. טוויטר ריאל מדריד, אתר רשמי
גרם למרבית הנזק מבחינת מכבי תל אביב במחצית הראשונה. דק/אתר רשמי, טוויטר ריאל מדריד

מכבי תל אביב קיוותה לחבר שני ניצחונות לראשונה העונה ביורוליג, אך הובסה הערב (רביעי) 79:63 מול ריאל מדריד. הבלאנקוס, שלא הפסידו בביתם לאלופת ישראל מאז מרץ 2010 פתחו היטב לעומת האורחת שהציגה הגנה נרפית ורדפה אחרי השחקנים של פאבלו לאסו כבר מההתחלה. ריאל עלתה ליתרון דו ספרתי כבר בסוף הרבע הראשון, בעוד מכבי תל אביב הציגה משחק התקפי איום ונורא, כשקלעה ב-20 אחוזים בלבד מעבר לקשת, מסרה 8 אסיסטים בלבד (לעומת 12 של פקונודו קמפאסו) ואיבדה 17 כדורים.

השחקנים של יאניס ספרופולוס קלעו שלשה אחת בלבד בכל המחצית הראשונה, בעוד המארחת נהנתה מאחוזים נהדרים של אנתוני רנדולף ומשחק מצויין של גבריאל דק. פקונדו קמפאסו ניהל נהדר את המשחק של ריאל מדריד, בעוד התעוררות של סקוטי ווילבקין במחצית השנייה והופעה טובה של אנטה ז'יז'יץ' לא עזרו למכבי תל אביב שרשמה הפסד שישי העונה ביורוליג.

קלעו לריאל מדריד: גבריאל דק 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, אנתוני רנדולף 15 ו-7 ריב', אדי טבארס (8 ריב') וסרחיו יוי 10 כ"א, פקונדו קמפאסו 9 ו-12 אס', אלברטו אבלדה 7, רודי פרננדס 5, קרלוס אלוסן 3, אוסמן גארוסה וטריי תומפקינס 2 כ"א, ג'ייסי קארול שותף ולא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 18, אנטה ז'יז'יץ' 14 ו-10 ריב', כריס ג'ונס 9, דראגן בנדר 7, טיילר דורסי 6, אותלו האנטר 5, אלייז'ה בריאנט 4, אנג'לו קלויארו, סנדי כהן, עוז בלייזר ודורי סהר שותפו ולא קלעו.

שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו מול שחקן מכבי תל אביב סנדי כהן. טוויטר ריאל מדריד, אתר רשמי
ניהל בצורה נהדרת את המשחק של ריאל. קמפאסו/אתר רשמי, טוויטר ריאל מדריד
שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן ריאל מדריד אוסמן גארובה. באדיבות ריאל מדריד, אתר רשמי
מנקודות האור הבודדות של מכבי תל אביב. ז'יז'יץ'/אתר רשמי, באדיבות ריאל מדריד

מהלך המשחק

רבע 1:

הקרב הראשון בין שני הענקים ז'יז'יץ' וטבארס הסתיים בניצחונו של הביג מן של ריאל שקלע מעל זה של האלופה הישראלית, אך הקרואטי ענה בריבאונד התקפה שהסתיים בנקודות של אלייז'ה בריאנט. ווילבקין קלע סל וירטואוזי מעל טבראס, אך קמפאסו ורנדולף צלפו מחוץ לקשת כשגבריאל דק קבע 8:15 למארחת לאחר חמש דקות. הבלאנקוס סיימו חזק את הרבע בו קלעו נהדר מחוץ לקשת והובילו בסיומו 18:29.

רבע 2:

דורסי קלע את השלשה הראשונה של האורחים ברבע השני, ומכבי תל אביב הורידה למינוס 6. הבלאנקוס הגיבו חזק והחזירו לעצמם את היתרון הדו ספרתי כשקבעו 23:33 ויאניס ספרופולוס ביקש פסק זמן. גבריאל דק הנהדר העלה את מאזן הנקודות האישי שלו לדו ספרתי, כשחדירה עד הטבעת של קמפאסו קבעה 28:39 וספרופולוס שוב אסף את שחקניו לפסק זמן. במחצית הוליכה ריאל מדריד 32:45.

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט מול שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו. הטוויטר ריאל מדריד, אתר רשמי
האלופה הישראלית הציגה משחק חלש ורשמה הפסד נוסף. קמפאסו מול בריאנט/אתר רשמי, הטוויטר ריאל מדריד
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן ריאל מדריד סרחיו יוי. באדיבות ריאל מדריד, אתר רשמי
התעורר ברבע השלישי, אך לא מנע הפסד. ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות ריאל מדריד

רבע 3:

סקוטי ווילבקין פתח את הרבע עם שתי שלשות, כשאנתוני רנדולף המשיך בכושרו הטוב מהמחצית הראשונה והשחיל עוד אחת מעבר לקשת. סקוטי ווילקין חסם את קמפאסו בצד אחד, אך אדי טבארס ענה בצד שני עם חסימה אדירה על אנטה ז'יז'יץ'. שלשה של בנדר במעבר קבעה מינוס שבע בלבד, ולאסו הגיב בפסק זמן ממנו חזרה ריאל עם ריצת 2:8 בדרך ליתרון 45:58. בסיום הרבע השלישי הוליכה המארחת 50:62.

רבע 4:

האורחת שוב נראתה רע בהתקפה, כשגם בהגנה לא עשתה מכבי תל אביב מספיק כדי למנוע מהמארחת להגדיל את יתרונה. 52:68 לריאל מדריד לאחר ארבע דקות ברבע הרביעי. שלשה של רודי פרננדס קבע 56:75, וכשנותרו שלוש דקות לסיום, נראה שהגארבג' טיים החל. 63:79 לריאל מדריד בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully