וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן גלזר ומאור קנדיל ערכו אימון מלא לקראת חדרה

עודכן לאחרונה: 19.11.2020 / 13:39

המגן והקשר שפספסו את משחקי הנבחרת בגלל פציעות, חזרו לכשירות. שרן ייני התייחס לפרישה: "צריך את המנוחות האלו בשביל להתרכז במכבי תל אביב"

צפו: שרן ייני מודיע על פרישה משורות נבחרת ישראל ונפרד מהשחקנים/ההתאחדות לכדורגל

אחרי פגרת נבחרות ארוכה, מכבי תל אביב תשוב ביום ראשון לשחק בליגת העל כשתתארח אצל הפועל חדרה (א', 21:00) במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. לראשונה מאז היציאה לפגרת הנבחרות, הקבוצה קיימההבוקר אימון בסגל מלא אחרי ששחקני הבוגרת הצטרפו, יום אחרי שגם שחקני הנבחרת הצעירה חזרו לסגל. האימון כלל גם את דן גלזר ומאור קנדיל שהחלימו מהפציעות שלהם וכאמור ערכו אימון מלא ויעמדו לרשותו של דוניס. גם יתר שחקני הנבחרות, כולל אדוארדו גררו שיצא למשחק של פנמה, התאמנו עם הקבוצה כרגיל ולא התאמנו בנפרד כמו בפעם הקודמת.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר לליגה. גאורגיוס דוניס/דני מרון

גאורגיוס דוניס מאמן הצהובים התייחס למשחק הקרוב ואמר לאתר הרשמי: "אני מצפה למשחק קשה. הם עובדים קשה מאוד, זו קבוצה מאוחדת. הם לא השיגו את התוצאות הכי טובות בתחילת העונה אבל אנחנו מכבדים אותם. הכי חשוב מבחינתי הוא הסגנון שלנו, הביטחון שלנו, לנתח את היריבה ולכבד אותה".

על העובדה שקבוצתו התאמנה בפגרה בלי שחקני הנבחרת הרבים: "אנחנו צריכים להתמודד עם זה. במהלך פגרת נבחרות יש לנו שחקנים רבים בנבחרות הלאומיות, הכי חשוב הוא שהם יהיו כשירים ולהכין אותם למשחק הבא בליגה".

על הפרישה של שרן ייני מהנבחרת: "שרן היה מוכן לצעד הזה. הוא כמעט בן 34, אני חושב שהוא היה מאושר בנבחרת ונתן לה הכל. הוא מיצה את הפרק הזה ועכשיו הוא יתרכז במכבי. יש לו אופי מצוין, הוא מקצוען ומבחינתי אם הוא ימשיך לעבוד כפי שהוא עובד בכל יום באימונים מצפות לו עוד שנים טובות במכבי".

עוד בוואלה!

אימון: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יתרכז מעתה רק במכבי תל אביב. שרן ייני/ברני ארדוב

שרן ייני דיבר גם הוא על הפרק בנבחרת: "אני סיפור מאוד מעניין לשחקנים צעירים. לא הוזמנתי אף פעם לנבחרות. הזמינו אותי לאולימפית רק כשהתגייסתי. זה נותן קצת תקווה לשחקנים שהם לייט בלומרס ומתפתחים מאוחר. אחד המשחקים הכי זכורים שלי היו מול פורטוגל כששמרתי על כריסטיאנו רונאלדו".

ייני הוסיף: ""ציפיתי לסיים את המשחק אבל קיבלתי הזדמנות להיפרד מכולם וזה היה נחמד. זה נכון היום לתת לשחקן צעיר ממני לשחק ברגעים מכריעים. בזווית האישית אני צריך למצוא את המנוחות שלי כדי להתרכז במכבי תל אביב".

על הפועל חדרה: "זו קבוצה מצוינת, אנחנו צריכים להישמר וללמוד אותם טוב. יש לנו שחקנים כמו טיבי, גולסה ודור ששיחקו הרבה בנבחרת וצריך להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully