וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

17.11.2020 / 16:59

רגע לפני שובה של הליגה, האלופה ערכה ניסוי כלים ללא שחקני הנבחרות עם משחק שנערך בנס ציונה. רותם יצקר הצעיר כבש את שער הניצחון. דן גלזר ומאור קנדיל הפצועים עדיין בספק למשחק מול חדרה

רגע לפני שליגת העל חוזרת לפעילות, מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) משחק אימון ללא שחקני הנבחרות ובו היא ניצחה את הפועל חיפה 0:1 בנס ציונה. הקבוצה של דוניס חסרה כמובן שחקני מפתח כמו דור פרץ, אייל גולסה, יונתן כהן, שרן ייני, איתן טיבי וגם דן גלזר ומאור קנדיל הפצועים. שחקנים בכירים כמו אבי ריקן, דן ביטון ואלכסנדר פשיץ' פתחו בהרכב והסירו חלודה.

רותם יצקר מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
כבש את שער הניצחון. רותם יצקר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בשער של הצהובים עמד דניאל פרץ משום שדוניס העדיף לתת לדניאל טננבאום לנוח. את שער הניצחון כבש דווקא רותם יצקר הצעיר, שחטף כדור בחלק המגרש של היריבה, התקדם מעט ושחרר כדור שטוח שנעצר רק ברשת של קדוש.

גלזר וקנדיל, שכזכור נפצעו במשחק הליגה מול סכנין לפני למעלה משבוע ולכן לא נסעו עם הנבחרת, ערכו באותו זמן אימון בחדר הכושר בקרית שלום והם עדיין בספק למשחק הליגה מול הפועל חדרה ביום ראשון.

הפועל חיפה מצידה עלתה עם שלושה בלמים, כאשר ככל הנראה חיים סילבס מתכנן לעלות כך גם בדרבי מול מכבי חיפה. תומר אלטמן ועידו שחר ישובו לאימונים אחרי משחקה של הנבחרת הצעירה. יסמין בוריץ' ועידו לוי לא צפויים להיות כשירים למשחק.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, שחר פיבן, עמית גלזר, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, רותם יצקר, אבי ריקן, מתן חוזז, טל בן חיים, דן ביטון ואלכסנדר פשיץ'.

הרכב הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, מיקי סירושטיין, בן והבה, יהב גורפינקל, גל אראל, לירן סרדל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, ויליאם אגאדה וקייס גאנם.

אבי ריקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אבי ריקן בפעולה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully