וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: סל ניצחון דרמטי לאלבה, הפסד ביתי מפתיע למילאנו

עודכן לאחרונה: 19.11.2020 / 0:26

אלבה ברלין ניצחה 75:76 את וילרבאן אחרי קאמבק יפה ושלשת ניצחון. ג'ורדן לויד (17) הוביל את הכוכב האדום לניצחון גדול באיטליה

שבוע היורוליג הכפול נמשך היום (רביעי) עם שני משחקים בנוסף למשחק ההפסד של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד. מילאנו רשמה הפסד ביתי מפתיע מול הכוכב האדום בלגרד, בעוד אלבה ברלין גברה על וילרבאן. המשחק בין ברצלונה לאולימפיאקוס נדחה בגלל מקרי קורונה בקבוצה היוונית.

סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. GettyImages
הפסד בית ראשון למילאנו. סרחיו רודריגס/GettyImages

מילאנו - הכוכב האדום 87:79

מילאנו קיוותה לחזור מהפגרה שנכפתה עליה עם ניצחון, אך הופתעה בביתה על ידי הסרבים, שקיבלו משחק נהדר מג'ורדן לויד (17) ומקורי וולדן (15) והנחילו לקבוצה של אטורה מסינה הפסד ביתי ראשון העונה, ולאחר שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, איבדו האיטלקים את מאזנם החיובי והם ב-3:3 בלבד. ולדימיר מיצוב הוליך את קלעי המפסידה עם 13.

אלבה ברלין - וילרבאן 75:76

שתיים מהקבוצות החלשות במפעל נפגשו בגרמניה בניסיון להשיג ניצחון שני בלבד עד כה בשבעה משחקים, ובסופו של דבר הגרמנים הצליחו להשיג את הניצחון הדחוק אחרי קאמבק מרשים. 2:47 דקות לסיום אלבה פיגרה 70:62, אבל הצליחה לחזור, ובפיגור 75:73 בהתקפה האחרונה פייטון סיבה, שעד לאותו רגע היה עם 0 מ-5 מהשלוש, קלע שלשה 2.4 שניות לסיום והעניק ניצחון לקבוצתו. וילרבאן שברה שיאי שפל במחזור הקודם כשקלעה רק 53 נקודות בהפסד לזניט, וממשיכה את הקמפיין הרע שלה. מוסטפה פול בלט בווילרבאן עם 25 נקודות, 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-42 נקודות מדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully