וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: גדי קינדה כבש מחזור שני ברציפות

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 10:58

הקשר הרשית אחרי מבצע אישי נאה ב-0:4 של קנזס סיטי. אחרי השער הנפלא בניצחון על ריאל מדריד, סולומון השלים שבוע חלומי עם שער שלישי, כשהשווה ל-1:1 מול וורסקלה. ג'אן בישל במדי פאסוס, עוד שער נקי למרציאנו בהיברניאן, בכורה לגנדה בליגה האוסטרית

גדי קינדה כובש ב-0:4 של קנזס סיטי על קולורדו ראפידס/ספורט 1

גדי קינדה המשיך הלילה (בין שבת לראשון) בכושרו המצוין, ואחרי השער והבישול במחזור הקודם כבש את שערו השני העונה בליגה, ב-0:4 של קבוצתו קנזס סיטי על קולורדו ראפידס. הקשר כבש את השער השלישי במשחק, בדקה ה-88, אחרי מבצע אישי נאה שכלל כמה פדאלדות ברחבה ובעיטה מקרוב לרשת.

גדי קינדה, קנזס סיטי, חוגג עם חברו לקבוצה ג'וני ראסל. GettyImages
בכושר מצוין. קינדה/GettyImages

מנור סולומון ממשיך את התקופה החלומית שלו. אחרי שער הליגה בשבוע שעבר והרגע הגדול בקריירה עם הגול הנפלא מול ריאל מדריד, קשר נבחרת ישראל הבקיע היום את שערו השלישי השבוע. סולומון פתח בהרכב שחטאר דונייצק, ובדקה ה-33 השווה ל-1:1 עבור שחטאר דונייצק במשחק הביתי מול וורסקלה עם בעיטה מדויקת ממרחק של 15 מטרים.

טעות קשה של ואלרי בונדר עלתה לשחטאר בספיגה מוקדמת בדקה השביעית מרגלי ולדיסלב קולאך, אבל אחרי עוד כמה החמצות של וורסקלה היה זה כאמור סולומון שאיזן אחרי שקיבל מסירה מטטה. סך הכול זהו שער חמישי של הקשר בן ה-21 בליגה האוקראינית - שניים השבוע ועוד שלושה בעונה שעברה. הישראלי הוחלף בדקה ה-63, 10 דקות אחרי שהאורחת קיבלה כרטיס אדום, אבל בכל זאת המהפך לא הושג. שתי הקבוצות נותרו ללא הפסד, כשוורסקלה המפתיעה בפסגת הליגה האוקראינית עם שתי נקודות יותר מהאלופה.

עוד בוואלה!

מנור סולומון לאחר ההצגה: "שחטאר מועדון ענק, ממנו אוכל להגיע למקומות הכי גדולים"

לכתבה המלאה
מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. Diego Souto, GettyImages
לא נח על זרי הדפנה. מנור סולומון/GettyImages, Diego Souto

* אופיר מרציאנו שמר על שער נקי שבוע שני ברציפות, כשהיברניאן ניצחה 0:1 בחוץ את קילמרנוק ועלתה לפחות זמנית למקום השלישי בליגה הסקוטית עם 24 נקודות. שוער נבחרת ישראל לא ספג בשישה מ-12 המחזורים עד כה.

* דור ג'אן נכנס כמחליף בדקה ה-69 ואחרי 5:5 בישל את שער השוויון של פאסוס דה פריירה ב-1:1 בחוץ מול נסיונל. החלוץ הישראלי הכין לסטפן אוסטאקויו שהעניק לפאסוס נקודה חמישית אחרי חמישה מחזורים בליגה הפורטוגלית.

* אחרי הבכורה בגביע, ג'וזף גנדה שיחק לראשונה בליגה האוסטרית והשלים 90 דקות בהרכב אדמירה ואקר, שהפסידה 4:2 בחוץ לריינדורף אלטאך אחרי ששיחקה מהדקה השנייה ב-10 שחקנים וקיבלה עוד אדום בדקה ה-79.

* אלון תורג'מן הפצוע לא היה בסגל של אוסטריה וינה, שהפסידה 2:0 בבית לאלופה רד בול זלצבורג.

* גיא אסולין נותר על הספסל של פולי יאש ולא שותף בתבוסה 4:0 בחוץ מול אסטרה ג'ורג'ו, נועלת הטבלה שחגגה ניצחון ראשון. פולי יאש במקום ה-12 עם תשע נקודות, אבל סופרת שלושה הפסדים רצופים.

* סוף פודגוראנו פתח כהרגלו בהרכב קבוצת הנוער של רומא, שהביסה 0:4 בדרבי את לאציו וממשיכה לשמור על מאזן מושלם בליגה האיטלקית לנוער עם 15 נקודות במקום הראשון.

* בוריס קליימן ישב 90 דקות על הספסל ב-1:1 של וולוס מול פנאתינייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully