וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון לאחר ההצגה: "שחטאר מועדון ענק, ממנו אוכל להגיע למקומות הכי גדולים"

חלוץ שחטאר היה מאושר לאחר ה-2:3 המדהים על ריאל מדריד: "עשינו ניצחון אדיר". הביצוע הנפלא של הכישרון הישראלי גרר מחמאות משחקני הווה, שחקני עבר ושלל גולשים שהתקשו להישאר אדישים. גם יוסי בניון פירגן. אפשר להבין

זינדין זידאן מדבר על ההפסד של ריאל מדריד לשחטאר דונייצק/רויטרס

בעונה שעברה הוכיח מנור סולומון כמה פוטנציאל יש בו, כשכבש בסן סירו ובסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום. הערב (רביעי) הגיע הכישרון הישראלי הצעיר לשיא חדש בליגת האלופות, ועשה זאת על הבמה הגדולה מכולן: מול ריאל מדריד בחוץ.

סולומון, שקיבל את חולצת ההרכב, בין היתר בשל ההרכב החסר של שחטאר דונייצק מוכת הקורונה, היה מצוין לכל אורך המחצית הראשונה. בדקה ה-43 בא על שכרו, עם חילופי מסירות נהדרים עם טטה שהסתיימו בבעיטה שטוחה לרשת, שקבעה 0:3 מדהים לאלופת אוקראינה על אלופת ספרד, בדרך ל-2:3 דרמטי בסיום. הישראלי סיים את המשחק עם חמישה דריבלים - יותר מכל שחקן אחר על כר הדשא. לשם השוואה, למרקו אסנסיו, ויניסיוס ורודריגו היו 2 כ"א. כמו כן, סולומון דייק ב-93 אחוז מהמסירות שלו - השני מבין כל שחקני ההרכב של שחטאר. לשם השוואה, אף שחקן מהחלק ההתקפי של ריאל מדריד לא הגיע לאחוז דיוק שכזה (לוקה מודריץ' היה הכי קרוב, עם 91).

פוסט האינסטגרם של שחטאר דונייצק ששיתף מנור סולומון. אינסטגרם, אתר רשמי
ענק. מנור סולומון/אתר רשמי, אינסטגרם

החלוץ הישראלי התראיין בסיום לאולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט: "זה התפקיד שלי - לשחק במגרש ולהראות מה אני יודע ומה אני יכול לתת. זה לא משנה אם זה בליגה או מול ריאל מדריד, בשביל זה הביאו אותי. אני שמח שזה קרה נגד ריאל. לוקח זמן לעכל את מה שעשיתי, ועוד יקח לי זמן".

על התחושות לפני המשחק מול קבוצה כמו ריאל מדריד: "ברגע שאתה רואה במנהרה את כל השחקנים האלה שראית בטלוויזיה, כשמנגינת ליגת האלופות ברקע, אז זה מרגיש כמו חלום. עשינו ניצחון ענק. לא בטוח שזה המשחק הכי טוב שלי בשחטאר, אולי כן בליגת האלופות. לשחק בחוץ מול ריאל מדריד הגדולה זה הדבר הכי קשה שיש, ואני שמח שהובלנו ככה ושידענו לשמור על עצמינו כשהם צימקו ל-3:2 ועשינו ניצחון אדיר. אנחנו משחקים מאוד התקפי, כמובן שנגד ריאל מדריד הולכים באופו טבעי יותר אחורה".

על מעבר אפשרי לקבוצה גדולה יותר: "אני עושה כל מה שאני יכול כדי לעזור למועדון שלי ואשמח לעשות מעבר לקבוצה גדולה יותר, אבל אני לוקח את הזמן. מכאן אוכל לעבור למקומות הכי גדולים שיש. אתם רואים את האיכויות שלנו, גם כשעלינו עם הרבה שחקנים חסרים. אני מסתדר מאוד טוב עם השחקנים הברזילאים ואפילו למדתי פורטוגזית. זה עזר לי מאוד".


מיותר לציין שגם ברשת לא נותרו אדישים להצגה של סולומון:

עוד בוואלה!

ליגת אלופות: 2:3 מדהים לשחטאר על ריאל מדריד בחוץ, שער למנור סולומון

לכתבה המלאה
סטורי של יוסי בניון על מנור סולומון. מתוך האינסטגרם של יוסי בניון, אתר רשמי
סטורי של יוסי בניון על מנור סולומון/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של יוסי בניון
סטורי של משה חוגג על מנור סולומון. מתוך האינסטגרם של משה חוגג, צילום מסך
סטורי של משה חוגג על מנור סולומון/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של משה חוגג

הרקורד של סולומון בליגת האלופות פשוט מדהים, בהתחשב בגיל ובמקום ממנו הגיע לקבוצת הפאר האוקראינית: בארבעה מתוך עשרת משחקיו במפעל כבש - מול ריאל מדריד, וולפסבורג, מנצ'סטר סיטי ואטאלנטה - אף שרק מול הבלאנקוס פתח בהרכב. בשלושת המשחקים האחרים קם מהספסל ומצא את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully