וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת אלופות: 2:3 מדהים לשחטאר על ריאל מדריד בחוץ, שער למנור סולומון

הפתעת השנה כבר במחזור הראשון? אלופת אוקראינה הגיעה ללא תשעה שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה, ובכל זאת הדהימה, לאחר שכבר הוליכה 0:3 בתום מחצית ראשונה בלתי נשכחת. הישראלי כבש לאחר מבצע מבריק את שערו השלישי שלו אי פעם בצ'מפיונס (42). זלצבורג - לוקומוטיב 2:2

זינדין זידאן מדבר על ההפסד של ריאל מדריד לשחטאר דונייצק/רויטרס

מחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות נמשך הערב (רביעי) עם שני משחקים במנה המוקדמת. בבית ב' מנור סולומון ושחטאר דונייצק יצאו למשחק חוץ מול אלופת ספרד ריאל מדריד והדהימו אותה עם ניצחון 2:3, כשהישראלי כובש את השלישי של קבוצתו לאחר מבצע אישי נהדר. בבית א' נפרדו זלצבורג ולוקומוטיב מוסקבה ב-2:2.

מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר דונייצק. רויטרס
שחטאר שמרה על יתרונה בקנאות ויצאה עם ניצחון מדהים/רויטרס
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כבש באותה דקה בה נכנס והחזיר את הבלאנקוס למשחק. ויניסיוס/רויטרס
מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק חוגג אחרי שער מול ריאל מדריד. רויטרס
עוד שער חוץ נגד מועדון מפואר. סולומון חוגג/רויטרס

בית ב'

ריאל מדריד - שחטאר דונייצק 3:2

שלב הבתים בליגת האלופות אולי רק החל, אבל בהחלט ייתכן שכבר הערב חזינו בהפתעת השנה. שחטאר דונייצק ומנור סולומון הגיעו למשחק החוץ מול אלופת ספרד ללא תשעה שחקנים בכירים, כשעל הספסל המתינו כמעט אך ורק שחקני נוער. בכל זאת, הצליחה אלופת אוקראינה להדהים את הבלאנקוס עם 2:3 מדהים, כשהישראלי כובש את השלישי לאחר מבצע מבריק בדקה ה-42.

טטה הימם בדקה ה-29 לאחר מבצע נפלא של המגן ויקטור קורניילנקו, שהיה נפלא הערב ובישל לברזילאי את שער היתרון של שחטאר. ארבע דקות לאחר מכן, ובעיטה של טטה נהדפה על ידי קורטואה, אך רפאל וראן שניסה להרחיק בטרם מרלוס יגיע לריבאונד דחק את השער לשערו הוא וזה כבר השני של האוקראינים. בדקה ה-43 הגיע הרגע הגדול של מנור סולומון: הישראלי חלף על פני שני שחקני ריאל, שלח כדור עומק נפלא לטטה וקיבל בחזרה מסירת עקב כדי לקבוע 0:3 מדהים. במחצית השנייה הצליחו הבלאנקוס לצמק משערים של מודריץ' (54) ו-ויניסיוס (59) אך זה לא הספיק, והקבוצה של זידאן פותחת עונה עם הפסד ביתי מפתיע מאוד.

דקה 5: מרקו אסנסיו פרץ לרחבה ושחרר בעיטה מסוכנת שנהדפה בצורה טובה על ידי שוער שחטאר.

דקה 14: התקפה מתפרצת של שחטאר דונייצק, כשמרלוס עמד לבדו מול השער ויכול היה למסור למנור סולומון שעמד לבדו מול רשת חשופה, אך החליט לבעוט לשער ונעצר אצל קורטואה.

דקה 29: גול! שחטאר עולה ל-0:1: מבצע נהדר של הבלם ויקטור קורניילנקו הסתיים במסירה לטטה הברזילאי שכבש בבעיטה מדוייקת לפינה הימנית של קורטואה.

דקה 33: גול! שחטאר עולה ל-0:2: ניסיון בעיטה נוסף של טטה נהדף על ידי קורטאה, ורפאל וראן שרצה להרחיק לפני שמרלוס יגיע לדחוק את הריבאונד פנימה - כבש שער עצמי ואת השני של האורחת.

דקה 42: גול! שחטאר עולה ל-0:3: מנור סולומון חלף על פני שחקני ריאל ושלח כדור עומק נפלא לטטה, רק כדי לקבל מסירת עקב בחזרה מהברזילאי כדי לכבוש את השלישי של אלופת אוקראינה. מדהים.

דקה 54: גול! ריאל מצמקת ל-3:1: לוקה מודריץ' בעט ממרחק של יותר מ-25 מטרים כדור אדיר שנחת בין החיבורים של טרובין, שלא זז.

דקה 56: הזדמנות נפלאה לשחטאר לכבוש את הרביעי שלה: ויקטור קורניילנקו הנפלא בעוד מבצע נהדר העמיד טטה לבדו מול קורטואה, אך הברזילאי בעט החוצה.

דקה 59: גול! ריאל מצמקת ל-3:2: ויניסיוס, שנכנס באותה דקה, ניצל חולמנות בהגנת שחטאר, חטף כדור וכבש את השני של הבלאנקוס.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק חוגג אחרי שער מול ריאל מדריד. רויטרס
גם אנחנו עם לסת שמוטה, מנור/רויטרס
ויטלי ליסאקוביץ' שחקן לוקומוטיב מוסקבה. רויטרס
כבש את השני של לוקומוטיב. ליסאקוביץ'/רויטרס

בית א'

זלצבורג - לוקומוטיב מוסקבה 2:2

מפתיחת העונה ניצחה זלצבורג בכל משחקיה הרשמיים, והערב הרצף הנהדר של האוסטרים הגיע לסיום. המארחת שחלפה על פני מכבי תל אביב בדרך לשלב הבתים, מצאה את עצמה בפיגור בדקה ה-19 כשאדר הפורטוגלי נגח את שער היתרון של לוקומוטיב, אך הצליחה להשוות מרגלי דומיניק סובוסלאי שכבש בבעיטה נפלאה לחיבורים. חמש דקות לאחר מכן השיגה זלצבורג את המהפך משער של זלטקו יונוזוביץ', אך 25 דקות לאחר מכן ויטלי ליסאקוביץ' כבש את שער השוויון עבור הרוסים.

דקה 19: גול! לוקומוטיב עולה ל-0:1: כדור קרן שעלה מצד ימין מצא את ראשו של אדר שנגח לרשת והעלה את האורחת ליתרון מפתיע.

דקה 45: גול! זלצבורג משווה ל-1:1: דומיניק סובוסלאי ההונגרי קיבל קרן קצרה בקצה הרחבה ובעט כדור מסובב היישר לחיבורים וקבע שוויון נהדר עבור המארחת.

דקה 50: גול! זלצבורג עולה ל-1:2: פאטסון דקה מסר מתוך הרחבה לזלטקו יונוזוביץ' שבעט כדור שטוח שפגע בדרך בשחקן הגנה וחדר פנימה.

דקה 75: גול! לוקומוטיב משווה ל-2:2: כדור גובה שעלה לרחבה מצא את ראשו של ויטלי ליסאקוביץ' שנגח כדור חלש לגופו של סטנקוביץ', אך שוער זלצבורג הדף את הכדור בצורה רעה לתוך שערו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully