וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלביה פראג המריאה לישראל: "אסור לאבד נקודות נגד הפועל באר שבע"

עוזר המאמן הושטצקי: "בבית שכולל גם את לברקוזן וניס, חייבים שש נקודות נגד באר שבע". הקשר לינגר: "יריבה מאוד לא נוחה"

תקציר: הפועל באר שבע - ויקטוריה פלזן 0:1/ספורט 1

סלביה פראג המריאה היום (שלישי) לישראל לקראת המשחק שלה נגד הפועל באר שבע ביום חמישי (19:55, ספורט1) במחזור הראשון בבית ג' של הליגה האירופית. כמו בישראל, גם בצ'כיה הליגה הופסקה בשל התפרצות הדבקות מחודשת של נגיף הקורונה, וסלביה למעשה לא שיחקה מאז ה-4 באוקטובר, אז היא גברה על באניק אוסטרבה 0:1 בחוץ.

עוזר המאמן, זדנק הושטצקי, אמר לפני ההמראה: "יש לנו בית מאוד קשה, עם באייר לברקוזן וניס. כדי לעלות לשלב הנוק אאוט אסור לשמוט נקודות נגד הפועל באר שבע, אנחנו רוצים שש נקודות משני המשחקים מולה. זה אחד המפתחות כדי לסיים באחד משני המקומות הראשונים".

הושטצקי מיד הוסיף: "יחד עם זאת, אנחנו לא מזלזלים בהפועל באר שבע לרגע. זו קבוצה שהדיחה את ויקטוריה פלזן. יש לה שחקני מאוד מסוכנים בחלק הקדמי, מאוד טכניים ומהירים. הם לא יפתיעו אותנו, למדנו אותם".

הקשר אונדז'יי לינגר הוסיף: "אנחנו יוצאים למשחק נגד יריבה לא נוחה. יש לה שחקנים מצוינים, בעיקר בחלק הקדמי. זו קבוצה עם התקפות מעבר מסוכנות, אבל אנחנו מוכנים אליה".

שחקני סלביה פראג. רויטרס
"לא מזלזלים לרגע בקבוצה שהדיחה את ויקטוריה פלזן". שחקני סלביה פראג/רויטרס

סלביה תשחק באצטדיון המושבה ללא שחקן נבחרת צ'כיה, תומאש הולש, שהתגלה כחיובי לקורונה. בנוסף נמצאו חיוביים גם שני אנשי צוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully