וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זהו תחילתו של הסוף? בספרד משוכנעים: הקריירה של מסי בדעיכה

כוכב ברצלונה עדיין לא כבש שער שדה ולא בישל מפתיחת העונה, בספרד טוענים שהדעיכה החלה הרבה לפני כן ומזכירים: "הוא כבש רק ארבעה שערי שדה ב-17 משחקים מאז החזרה מפגרת הקורונה". כל המספרים

דייגו מראדונה כשחקן מלהטט עם הכדור במהלך אימון/טוויטר

קיץ סוער עבר על ליאונל מסי. כוכב ברצלונה החליט בסופו של דבר להישאר במועדון למרות היחסים העכורים עם ברתומאו וההנהלה, אך פתיחת העונה שלו לא מבשרת טובות עבור המועדון. מסי, שמחזיק בממוצעים מטורפים של סביב ה-50 גולים לעונה בכל המסגרות, כבש בעונה שעברה "רק" 31 שערים והעונה יש לו שער ליגה אחד וגם הוא בפנדל.

רק לשם השוואה, מסי כבש 25 שערי ליגה בעונה שעברה, הכי מעט שלו מזה עשור ובליגת האלופות הוא הוסיף שלושה שערים בלבד (הכי מעט שלו זה 15 שנה). עוד נספח בשורה הסטטיסטית של מסי מראה שהוא לא כבש ב-17 מתוך 33 משחקי הליגה בעונה שעברה. כלומר בחצי מהמשחקים הוא לא מצא את הרשת וזה נדיר מאוד אצלו.

ליאונל מסי, ברצלונה. GettyImages
איבד את החשק? מסי מול חטאפה/GettyImages

גם פתיחת העונה הנוכחית לא מבשרת טובות עבור מסי. אפילו קומאן בעצמו התראיין אחרי ה-1:0 מול חטאפה ואמר ש "ליאו יכול להיראות טוב יותר" וש"יש לו תשוקה ורצון להשתפר". האם לקומאן יש סיבה להגיד את זה? כנראה שכן. אחרי שלושת חודשי פגרת הקורונה הכפויים, מסי חזר הרבה פחות חד.

ברצלונה שיחקה 17 משחקים מאז ה-13 ביוני, היא ניצחה רק בעשרה והפסידה לאוסאסונה, חטאפה וכמובן חטפה את השמינייה מבאיירן מינכן באלופות במשחק שבו מסי לא הורגש כלל. במהלך 17 המשחקים האלו, מסי לא פספס אפילו דקה אבל כבש רק שמונה שערים, ארבעה מתוכם בפנדלים.

הדברים רק החמירו מאז שקומאן הגיע. בארבעת מחזורי הפתיחה מסי כבש רק בפנדל מול ויאריאל ולא בישל אפילו פעם אחת. רק לשם השוואה, בעונה שעברה מסי פתח את העונה עם חמישה שערים ושלושה בישולים בארבעה משחקיו הראשונים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם אלפונסו דייויס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
חוזר לאלופות לראשונה מאז הטראומה מול באיירן מינכן. ליאו מסי ואלפונסו דייויס/רויטרס

ברצלונה לא צפויה להתקשות הערב מול פרנצווארוש בפתיחת קמפיין האלופות, אך מעבר לפינה כבר מחכה לה הקלאסיקו ולאחר מכן גם מפגש פיקטני וקשה מאוד מול יובנטוס של רונאלדו. בברצלונה יודעים שהם יהיו חייבים את מסי בכושר טוב בהרבה, בטח כשאין את סוארס לצידו וגריזמן ממשיך ביכולת החלשה שלו. האם ליגת האלופות תסמן את הקאמבק של הפרעוש, או שאנחנו כבר לקראת סיומה של אולי הקריירה הכי מרשימה שהיתה לשחקן אי פעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully