וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ורונאלדו בין המועמדים לנבחרת כל הזמנים של "כדור הזהב"

מגזין "פראנס פוטבול", שלא יקיים השנה את הטקס המסורתי בשל הקורונה, פרסם את רשימת שחקני ההתקפה. ההכרזה על הנבחרת: בדצמבר

תקציר: שאלקה - אוניון ברלין 1:1/ספורט 1

לאחר שהוחלט לא לערוך השנה את טקס "כדור הזהב" המסורתי בו נבחר הכדורגלן של השנה עקב הקורונה, פורסמה היום (שני) רשימת המועמדים לנבחרת כל הזמנים, מעמדות ההתקפה. מגזין "פראנס פוטבול" אשר עורך במשך כל שנה את הטקס היוקרתי, פרסם במהלך השבועות האחרונים רשימות של שחקנים מכל הזמנים כמועמדים בכל העמדות.

בין המועמדים מהדור הנוכחי ניתן כמובן למצוא את ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, שיחד עם אריאן רובן שמשחק כיום בכרונינגן ההולנדית, הם היחידים ברשימה שעדיין פעילים. יחד עם השלושה ניתן למצוא גם את יוהאן קרויף, מרקו ואן באסטן, דייויד בקהאם, סמואל אטו, גארינצ'ה, ריבאלדו, רומאריו, רונאלדיניו, ראיין גיגס, תיירי הנרי ואגדות עבר נוספות. השחקן הוותיק ביותר ברשימה הוא סטנלי מתיוס האנגלי, שכיכב בשנים 1932-1965.

דיוויד בקהאם במדי מנצ'סטר יונייטד כובש מול ריאל מדריד. GettyImages
בין המועמדים. דייויד בקהאם/GettyImages

כאמור, אלו המועמדים לעמדות החלוץ השונות (גם שחקני כנף נכנסו), כשיחד עם שאר המועמדים לעמדות הקישור, ההגנה וכמובן עמדת השוער תורכב נבחרת כל הזמנים בידי ועדה אשר צפויה למנות 170 מומחים מרחבי העולם תקבע את הנבחרת הזוכה. ההכרזה על נבחרת כל הזמנים צפויה להתרחש בדצמבר.

כזכור, ב-20 ביולי הודיע מגזין "פראנס פוטבול" על ביטול טקס כדור הזהב לשנת 2020 זאת בעקבות התפרצות והתפשטות מגיפת הקורונה במהלך שנה זו, מה שגרם לשינויים מרחיקי לכת, ובחלק מהמקרים אף השבתה מוחלטת של חלק מליגות וטורנירי הכדורגל ברחבי העולם. עקב אותן "נסיבות חריגות" הודיע המגזין כי הוא נאלץ לנקוט ב"צעדים חריגים" והודיע כי הטקס לא יתקיים עקב "חוסר האפשרות לנהל את התחרות תחת תנאים הוגנים לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully