וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכלו לעזוב? ברצלונה שוקלת לקצץ לשחקנים בשכר ללא הסכמתם

המאבק עם ברתומאו נפתח מחדש: השחקנים מסרבים לעשות הקרבה נוספת ואפילו לא מוכנים להיפגש עם הנשיא המושמץ. אם המועדון יקצץ בשכרם במהלך חד צדדי, ייתכן שיוכלו לעזוב

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 3:3/ספורט 1

המאבק עם שחקני ברצלונה לז'וספ מריה ברתומאו מתחדש, והפעם על רקע דרישה של המועדון לקצץ שוב בשכרם. ביוזמתו של הנשיא המושמץ, פנו בכירים במועדון לשחקנים הבכירים כולל ליאו מסי וג'רארד פיקה כדי לדרוש מהם לעשות הקרבה כספית נוספת. הדרישה באה בעקבות הערכת מצב עגומה למדי של ראשי המועדון, שמנבאים שיסיימו את עונת 2020/21 עם הפסדים כבדים של למעלה מ-170 מיליון יורו בשל השלכות הקורונה.

אולם השחקנים שכבר קיצצו פעמיים בשכרם, לא מוכנים לשמוע על כך. לפי דיווח ב"ספורט" הקטלאני, מועצת המנהלים של ברצלונה תיפגש כדי לדון בהפחתה בשכר למרות על אף הסירוב, ולמרות שלא תהיה נציגות לשחקנים בישיבה.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ג'רארד פיקה מאוכזבים. GettyImages
לא מוותרים. מסי ופיקה/GettyImages

המשמעות: אם ברצלונה תחליט על קיצוץ חד צדדי ללא הסכמת השחקנים, הם יוכלו, לטענתם, לעזוב את המועדון באופן מיידי ללא תמורה. לפי הדיווח ב"ספורט", השחקנים זועמים על ההתנהלות של המועדון וטוענים שאין לקבוצה הרשאה מבחינה משפטית לקצץ בשכרם מבלי שנתנו את הסכמתם לכך.

ראשי ברצלונה טוענים מצידם כי גם הם יקצצו בשכרם, אולם זה לא יספיק כדי לאזן את התקציב. שכר המנהלים בברצלונה מגיע ל-35 מיליון יורו בקירוב לשנה, קרוב לסכום שליאו מסי מרוויח לבדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully