וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצווארוש רוצה להמם את ברצלונה, רברוב: "אף אחד לא האמין בנו"

ההונגרים חוזרים לליגת האלופות אחרי 25 שנה, המאמן נזכר ב-0:4 בקאמפ נואו כשחקן דינמו קייב: "יש לי זיכרונות מתוקים, כבשתי מולם כמה שערים בקריירה"

בווידאו: אוהדי פרנצווארוש חוגגים עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות/יוטיוב

25 שנים חלפו מאז שפרנצווארוש אלופת הונגריה העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. כעת, אחרי שהדיחו במוקדמות ובפלייאוף את סלטיק, דינמו זאגרב ומולדה, ההונגרים חוזרים לבמה הגדולה ולא היו יכולים לבקש בית חזק ואטרקטיבי יותר. ההונגרים, שיתארחו הערב אצל ברצלונה, שובצו גם עם יובנטוס של רונאלדו ודינמו קייב, האקסית של המאמן שלהם סרגיי רברוב.

"בגלל הקורונה, ישבנו מול הטלוויזיה וקיווינו להגרלה אטרקטיבית עם שמות גדולים", אמר פאל אורוש יו"ר פרנצווארוש, "עכשיו אנחנו חוזרים, אחרי 25 שנים וקיבלנו שמות גדולים. זה גם יהיה מיוחד עבור סרגיי המאמן שלנו לפגוש את דינמו קייב. זו חגיגה אמיתי לכדורגל ההונגרי לשחק מול קבוצות כאלו".

שחקני פרנצווארוש חוגגים. רויטרס
יקוו לחגוג גם בקאמפ נואו. שחקני פרנצווארוש/רויטרס

"לפני שהתחלנו את שלב המוקדמות, אף אחד לא האמין בנו. והנה אנחנו כאן", הוסיף סרגיי רברוב המאמן המאושר, "השחקנים שלי מתוחים אבל זה נורמלי. אני בטוח שנשחק טוב ומקווה שנשיג תוצאה טובה מול ברצלונה".

אגב, כשחקן רברוב היה שותף לאחת ההשפלות הגדולות של ברצלונה במפעל, והיו לא מעט כאלו בשנים האחרונות. החלוץ האוקראיני שכיכב ב-97/8 בדינמו קייב לצידו של אנדריי שבצ'נקו, פתח וכבש ב-0:4 המדהים של האוקראינים בקאמפ נואו, אחרי שהם ניצחו 0:3 במשחק הבית והשלימו 0:7 בלתי נשכח. שבצ'נקו כבש שלושער באותו משחק ורברוב הוסיף אחד.

עוד בוואלה!

"הפספוס של איטליה מאיים על יובנטוס": באיטליה חוששים מוויקטור ציגנקוב

לכתבה המלאה
אוהדי פרנצווארוש. רויטרס
יחזיקו אצבעות מהבית. אוהדי פרנצווארוש/רויטרס

רברוב נשאל על כך והוסיף: "יש לי זכרונות מתוקים מאוד כי כשחקן הבקעתי כמה שערים מול ברצלונה, אבל זה לא משנה עכשיו. אני רק מקווה שהשחקנים שלי יעשו את העבודה".

פרנצווארוש פתחה טוב מאוד את הליגה שלה וניצחה בארבעת משחקי האחרונים. מלך שעריה הוא טומקאק נגואן, החלוץ הנורבגי ממוצא קנייתי שכבש ארבעה שערים ויקווה למצוא את הרשת גם מול נטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully