וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפספוס של איטליה מאיים על יובנטוס": באיטליה חוששים מוויקטור ציגנקוב

דינמו קייב תארח את יובנטוס בפתיחת קמפיין האלופות, ב"גאזטה" חוששים מכוכבה בן ה-22 שגדל בנהריה: "בולוניה ורומא פספסו אותו"

צפו ב-0:1 של אוקראינה על ספרד/ספורט 1

עונה חדשה של ליגת האלופות תיפתח כבר ב-19:55 עם המשחקים בין זניט לקלאב ברוז' ודינמו קייב ליובנטוס, שתחסר את כריסטיאנו רונאלדו שנדבק בקורונה. ב"גאזטה" האיטלקי התכוננו למשחק מול האוקראינים כשבכותרת שלהם מתנוסס דווקא שמו של ויקטור ציגנקוב, הבן של שוער העבר ויטלי ציגנקוב ששיחק בהפועל עכו ועירוני אשדוד. ציגנקוב היה יכול לשחק בנבחרת ישראל מאחר שלאביו יש אזרחות, אך ויתר על האפשרות הזה ומשחק עבור אוקראינה.

ויקטור ציגנקוב. רויטרס
יובה חוששת ממנו. ציגנקוב במדי אוקראינה נאבק בסרחיו ראמוס/רויטרס

בתקשורת האיטלקית מבכים על "הפספוס של הקיצוני האוקראיני", שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בארצו, היה על הכוונת של רומא ובולוניה מהסרייה A ועכשיו "מפחיד" את הביאנקונרי. אבל לא רק באיטליה מתלהבים מציגנקוב ובאוקראינה הוא כבר זכה לכינוי "שבצ'נקו החדש".

ציגנקוב בן ה-22 בלבד כבש כבר העונה שלושה שערים בשלושה משחקים בליגה המקומית וגם בשתי העונות הקודמות כבש 14 ו-18 שערים. לציגנקוב יש כבר 24 הופעות בנבחרת אוקראינה למרות גילו הצעיר יחסית וכרגע שוויו מוערך ב-19 מיליון יורו. הוא משלב מהירות עם יכולת הבקעה נדירה ובאוקראינה כבר מבינים שקמפיין נוסף טוב שלו והצלחה בליגת האלופות תסדר לו מעבר לאחת הקבוצות הגדולות ביבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully