וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והיינו כחולמים: 24 השעות המופלאות של הכדורגל הישראלי באירופה

ניצחון מעורר השראה על אלופת צ'כיה, 10 ישראלים משתקים את קרבאח, סולומון מהתל בריאל, גול ניצחון לרפאלוב וחגיגה לדאבור. אז מי אמר שאין לנו כדורגל? צפו בתקצירים

תקציר: לודוגורץ - אנטוורפן 2:1/ספורט 1

כשהכדורגל הישראלי פוגש את מקבילו האירופי לרוב זה נגמר בסטירות לחי, הן ברמת הנבחרות והן ברמת הקבוצות. אינספור פעמים בעבר סיפק הכדורגל שלנו פאשלות שהפכו אותו במידה רבה של צדק למושא לבדיחות וצקצוקים. אבל השבוע התרחש מאורע נדיר: הכדורגל הישראלי, על קבוצותיו ונציגיו בקבוצות אחרות באירופה, סיפק 24 שעות מושלמות.

זה החל ביום רביעי, כשמנור סולומון הסב המון גאווה ב-2:3 הגדול של שחטאר דונייצק על ריאל מדריד. הישראלי הצעיר שקיבל את חולצת ההרכב בין בשל ההרכב החסר של הקבוצה האוקראינית מוכת הקורונה, שיחק 90 דקות והציג יכולת מצוינת. רגע השיא שלו הגיע בדקה ה-43, כשכבש שער נהדר שקבע 0:3 מדהים לשחטאר בספרד. סולומון דייק ב-93 אחוז מהמסירות שלו - השני מבין כל שחקני ההרכב של שחטאר. לשם השוואה, אף שחקן מהחלק ההתקפי של ריאל מדריד לא הגיע לאחוז דיוק שכזה (לוקה מודריץ' היה הכי קרוב, עם 91).

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. David S. Bustamante, GettyImages
ערב בלתי נשכח. מנור סולומון/GettyImages, David S. Bustamante

היום שאחרי היה אפילו מוצלח יותר עבור הכדורגל הישראלי. היום החל עם ה-1:3 המרשים והמפתיע של הפועל באר שבע על סלביה פראג באצטדיון המושבה. ג'ונתן אגודלו (45) וצמד מצוין של אלטון אקולטסה (86 ו-88 סידרו לאדומים ניצחון יוקרתי מאוד על אלופת צ'כיה בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, כשעל החבורה באדום מנצח שוב - איך לא - ז'וזואה הנהדר.

המאזן המושלם של הנציגות הישראליות באירופה נשמר בהמשך הערב, כשמכבי תל אביב גברה 0:1 על קרבאח בבלומפילד. 10 שחקנים ישראלים ואנריק סבוריט אחד הצליחו לשתק את אלופת אזרבייג'ן, ולמרות יכולת התקפית פושרת אגרו שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך.

עוד בוואלה!

סולומון לאחר ההצגה: "שחטאר מועדון ענק, ממנו אוכל להגיע למקומות הכי גדולים"

לכתבה המלאה

צפו בתקציר הניצחון של הפועל באר שבע על סלביה פראג

צפו ב-1:3 של הפועל באר שבע על סלביה פראג/באדיבות ספורט 1

צפו בתקציר הניצחון של מכבי תל אביב על קרבאח

תקציר: מכבי תל אביב - קרבאח 0:1/ספורט 1

במקביל קיבלנו עוד כמה גאוות ישראליות. ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן וכבש את שער הניצחון שקבע 1:2 בדקה ה-70. זה היה השער הראשון של רפאלוב במסגרת אירופית אחרי יותר מחמש שנים וחצי, אז כבש במדי קלאב ברוז' נגד בשיקטאש.

מונס דאבור כבש את שערו הראשון העונה בליגה האירופית, כשהפציץ פנימה בדקה ה-90 את ה-0:2 של הופנהיים על הכוכב האדום בלגרד. חלוץ הנבחרת כמעט סיים משחק מתסכל אחרי שנמנע ממנו שער עם הצלה מהקו, אולם גם הוא חגג בסופו של דבר.

צפו בשער הניצחון של ליאור רפאלוב

תקציר: לודוגורץ - אנטוורפן 2:1/ספורט 1

צפו בשער של דאבור

תקציר ה-0:2 של הופנהיים על הכוכב האדום בלגרד/ספורט1

אליאל פרץ אמנם שותף ל-17 דקות בלבד, אבל עזר לוולפסברגר להשיג תיקו 1:1 נאה נגד צסק"א מוסקבה בבית. הישראלי היחיד ששיחק ונחל אכזבה, היה מוחמד עוואד שנכנס בתוספת הזמן שהפסד 4:2 של לך פוזנן לבנפיקה ליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully