וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע חוגגים: "זה לא פחות הירואי" מהניצחון במילאנו

23.10.2020 / 6:37

השחקנים יקבלו בונוס כספי על ההופעה הנהדרת, במועדון מאושרים אחרי ה-1:3 על סלביה פראג ומאמינים שאפשר להיאבק על האליפות: "אין סיבה שלא נלך על הסוף". אלטון אקולטסה זכה למחמאות, אבוקסיס מחזק מעמדו אצל ועדת האיתור

צפו ב-1:3 של הפועל באר שבע על סלביה פראג/באדיבות ספורט 1

למרות שאין להם פרמיות על נקודות בליגה האירופית, בהפועל באר שבע צפויים לתת לשחקנים בונוס כספי על הניצחון המצוין אמש (חמישי) על סלביה פראג. הסכום המקורי שהציגו באופ"א על ניצחון במפעל הליגה האירופית הוא 570 אלף יורו וייתכן שבשל הקורונה המענקים הללו יקטנו בכמה אחוזים, אבל בכל מקרה יועבר סכום מסוים מתוכם לשחקנים כאות הערכה על שלוש הנקודות שהשיגו. יש לציין כי לכל השחקנים היה מענק נאה על ההעפלה לשלב הבתים ובהפועל באר שבע ישמחו לשלם אחרי שיקבלו מאופ"א את אותם 4 מיליון יורו שצריכים להיכנס לקופת המועדון.

עוד לפני המשחק אתמול מול סלביה פראג הועבר לשחקנים המסר שאם הקבוצה תנצח, הם לא יקופחו והדבר ישתלם להם גם בכיס וזאת כאמור למרות שאין חובה לשלם מענקים על נקודות בשלב הבתים. באשר לתקווה של השחקנים כי משהו מאחוזי הקיצוץ שעשו בקיץ יוחזר להם בשל ההצלחה באירופה, לא נראה כי משהו ישתנה מאחר שהפועל באר שבע היתה זקוקה לקיצוץ החוזים על מנת שניתן יהיה לבנות סגל איכותי, כפי שאכן נעשה לבסוף.

בהפועל באר שבע חשים הבוקר שהניצחון אמש ראוי להצטרף לרשימת ההישגים של הקבוצה באירופה, ובראשם הניצחונות על אינטר. "זה ניצחון הירואי לא פחות על קבוצה מצוינת שראו בכל רגע במשחק עד כמה היא איכותית", אמרו במועדון על סלביה פראג. המאמן יוסי אבוקסיס חילק הרבה שבחים לשחקניו. אבוקסיס נשאל בסיום המשחק על המועמדות לנבחרת ישראל והשיב: "זה מחמיא לי מאוד שמדברים עלי לנבחרת, אבל אני כל כך נהנה בהפועל באר שבע ועסוק רק בה". אין ספק שכל ניצחון של המאמן עם הקבוצה באירופה מסייע לו לקראת ההחלטה שתהיה בעתיד הקרוב בוועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
קמו לבוקר מתוק במיוחד. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

מי שזכה אמש למלים חמות במיוחד הוא אלטון אקולטסה שסיים עם צמד שערים יפהפה ובמועדון מאמינים שהשחקן ההולנדי עוד יילך וישתפר ואף יימכר בעתיד בסכום יותר גבוה מזה ששילמה עליו הקבוצה.

בעקבות הניצחון אמש וההצלחה באירופה, קיבלו רבים במועדון ביטחון שצריך לדבר בגדול על העונה הזו בליגת העל וכבר ביום ראשון יהיה לקבוצה מבחן גדול בבלומפילד מול מכבי תל אביב. "נרצה לבוא למשחק מול מכבי תל אביב ולהראות שיש להפועל באר שבע את כל הסיבות להאמין בעצמה", אמרו אמש במועדון. "עם שישה זרים איכותיים, שחקנים ישראלים טובים וחומר מקומי עם זיקה למועדון אין סיבה שהפועל באר שבע לא תלך עד הסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully