וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ליאור רפאלוב עם שער הניצחון של אנטוורפן, מונס דאבור כבש בתוספת הזמן. צפו בתקצירים

עודכן לאחרונה: 23.10.2020 / 8:48

הקשר הפך ל-1:2 על לודוגורץ, החלוץ קבע 0:2 להופנהיים מול הכוכב האדום. שישייה ללברקוזן, 3:5 משוגע לוויאריאל, ארסנל ורומא הפכו, גם מילאן וטוטנהאם ניצחו, נאפולי הובכה. צפו בהפסד פ.ס.וו ובשער של ריינג'רס מחצי מגרש

תקציר: לודוגורץ - אנטוורפן 2:1/ספורט 1

המחזור הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית נערך הערב (חמישי) עם כל המשחקים ב-12 הבתים. ערן זהבי אמנם נעדר בגלל הקורונה, אבל ליאור רפאלוב ומונס דאבור סיפקו את הסחורה עם שערים תוצרת ישראל.

מראש קומבולה שחקן רומא כובש שער. רויטרס
שער ראשון במדי רומא. מראש קומבולה כובש/רויטרס

בית א'

יאנג בויז ברן - רומא 2:1

הג'אלורוסי חזרו מפיגור בשוויץ בזכות שחקני ההגנה שלהם. ז'אן פייר אנסמה הפתיע עם פנדל בדקה ה-14 אחרי ספק עבירה של בריאן כריסטנטה, אבל המגן ברונו פרס דהר בצד ימין והשווה בדקה ה-69, והבלם החדש מראש קומבולה חגג שער בכורה בנגיחה מקרוב בדקה ה-74 והבטיח ניצחון.

צסק"א סופיה - קלוז' 2:0
לקלוז': מריו רונדון (53), צ'יפריאן דיאק (74 בפנדל)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני ארסנל חוגגים עם דויד לואיז. רויטרס
טעה בצד אחד ותיקן בצד השני. דויד לואיז/רויטרס

בית ב'

ראפיד וינה - ארסנל 2:1

דויד לואיז והמחליפים הצילו את התותחנים מהפסד מביך בווינה. טקסי פונטאס הדהים בדקה ה-51 אחרי התמסרויות מיותרות ברחבת ארסנל ואיבוד של השוער ברנד לנו, אבל לואיז שהיה שותף לאותה טעות היה זה שנגח את השוויון לאחר כדור חופשי של ניקולא פפה בדקה ה-70 ויציאה רעה של השוער המקומי. הקטור ביירין ופייר אמריק אובמיאנג נכנסו קצת לפני כן, ובדקה ה-74 שיתפו פעולה בדרך לשער קליל של הקפטן ואחרי מסירה מוקדמת של מוחמד אלנני שפיצחה את ההגנה.

דאנדוק - מולדה 2:1
לדאנדוק: שון מארי (35). למולדה: אטזאז חוסיין (62), אוהי אומויואנפו (72 בפנדל)

תקציר: ראפיד וינה - ארסנל 2:1/ספורט 1
לוקאס אלאריו שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
שער יפה בשישייה של לברקוזן. לוקאס אלאריו/רויטרס

בית ג'

באייר לברקוזן - ניס 2:6

הפייבוריטית למקום הראשון בבית פתחה עם שישייה דורסנית לרשת היריבה הצרפתית. נאדים אמירי חתם מהלך של 17 מסירות עם כדור ברשת בדקה ה-11 והארגנטינאי לוקאס אלאריו הכפיל את התוצאה בדקה ה-16 עם טיל למשקוף ופנימה. אמין גואירי המוכשר צימק עבור ניס בדקה ה-31, אבל מוסא דיאבי ניצל איבוד כדור של מורגן שניידרלין בדקה ה-61, קארים בלארבי המחליף ירה מרחוק בדקה ה-79 ואחרי ארבע דקות שחזר את המהלך אחרי עוד הרחקה רעה של כדור קרן, עם עזרה קלה מההגנה. פלוריאן וירץ הצעיר הוסיף את השישי בדקה ה-87 ואלכסי קלוד-מוריס רק צימק בדקת הסיום.

תקציר: באייר לברקוזן - ניס 2:6/ספורט 1
דרווין נונייס שחקן בנפיקה (מימין). PressFocus/MB Media, GettyImages
שלושער במדי בנפיקה. דרווין נונייס/GettyImages, PressFocus/MB Media

בית ד'

לך פוזנן - בנפיקה 4:2

מוחמד עוואד נכנס רק בתוספת הזמן ולא מנע מקבוצתו הפולנית הפסד ביתי. פיצי (9) כבש ראשון בפנדל עבור בנפיקה ואז פינה את הבמה לרכש האורוגוואי דרווין נונייס שכיכב עם שלושער (42, 60 ו-90+3). מיקאל אישק השווה זמנית פעמיים עבור לך פוזנן (15 ו-49).

סטנדרד ליאז' - ריינג'רס 2:0
לריינג'רס: ג'יימס טאברנייר (19 בפנדל), קמאר רוף (90+3). עדן שמיר לא שותף

צפו: ריינג'רס עם שער מחצי מגרש

תקציר: סטנדרד ליאז' - ריינג'רס 2:0/ספורט 1
דרווין מאצ'יס שחקן גרנאדה לפני מריו גצה שחקן פ.ס.וו איינדהובן. רויטרס
השלים את המהפך של גרנאדה. דרווין מאצ'יס מול מריו גצה/רויטרס

בית ה'

פ.ס.וו איינדהובן - גרנאדה 2:1

ערן זהבי התאושש מקורונה, אבל לא הספיק להשתתף במשחק הראשון בשלב הבתים, וחבריו לא ידעו לשמור על יתרון בלעדיו. מריו גצה כבש שער יפה בדקה ה-45 (ראשון שלו במסגרת אירופית אחרי 22 משחקים - מאז ספטמבר 2016, אז כבש במדי בורוסיה דורטמונד מול לגיה ורשה), אבל חורחה מולינה השווה מקרוב בדקה ה-57 ודרווין מאצ'יס סובב לחיבורים בדקה ה-66 וקבע ניצחון מרשים לגרנאדה בבכורה שלה בשלב הבתים.

פאוק סלוניקי - אומוניה ניקוסיה 1:1
לפאוק: תומאס מורג (56). לאומוניה: אריק בותיאק (16)

אנדראה פטאניה שחקן נאפולי מאוכזב. רויטרס
נאפולי הופתעה. אנדראה פטאניה/רויטרס

בית ו'

נאפולי - אלקמאר 1:0

איזו הפתעה בסן פאולו. מחזיקת הגביע האיטלקית הייתה פייבוריטית ברורה, במיוחד לאור מכת הקורונה אצל האורחת שהשאירה בבית 13 שחקנים, אבל דני דה ויט הדהים בדקה ה-57 אחרי הכנה של הנורבגי יונאס סוונסון, ונאפולי לא מצאה תשובה.

רייקה - ריאל סוסיאדד 1:0
לריאל סוסיאדד: יון באוטיסטה (90+3)

קלצ'י איהנאצ'ו שחקן לסטר סיטי כובש שער. רויטרס
עם השלישי של לסטר. קלצ'י איהנאצ'ו/רויטרס

בית ז'

לסטר סיטי - זוריה לוגנסק 0:3

השועלים שוב חסרו את ג'יימי ורדי, אבל ג'יימס מדיסון חזר להרכב ודאג להוביל לניצחון. הקשר הנמרץ השתלט על כדור שנהדף מהמשקוף וכבש בדקה ה-29, והארווי בארנס חתך את ההגנה והקפיץ פנימה אחרי עקב של קלצ'י איהנאצ'ו בדקה ה-45. הניגרי חתם את התוצאה עם בעיטה חדה בדקה ה-67. ג'ואל אבו חנא נשאר על הספסל של האורחת מאוקראינה, מקס גרצ'קין נעדר בגלל פציעה.

בראגה - א.א.ק אתונה 0:3
לבראגה: גאלנו (44), פאוליניו (78), ריקרדו הורטה (88)

ראדה קרוניץ' שחקן מילאן. רויטרס
חיכה שנה וחצי לגול הראשון במדי מילאן. ראדה קרוניץ'/רויטרס

צפו: סלטיק - מילאן 3:1

צפו בתקציר הניצחון 1:3 של מילאן מול סלטיק/ספורט 1

בית ח'

סלטיק - מילאן 3:1

הרוסונרי מושלמים בסרייה A וגם בליגה האירופית לא מורידים את הרגל מהגז. סטפנו פיולי ערך כמה שינויים לעומת הדרבי וקיבל תוצרת משחקני המשנה. סמו קסטייחו בישל בדקה ה-14 לראדה קרוניץ' שנגח את הראשון שלו במדי מילאן (עונתו השנייה), ובדקה ה-42 היה זה ברהים דיאס הספרדי שהשתחרר משני שחקנים ובעט פנימה את השני שלו מאז הגיע בהשאלה מריאל מדריד. המחליף מוחמד אליונוסי צימק בנגיחה בדקה ה-76 עבור סלטיק, שחסרה את ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד שנדבקו בקורונה במהלך פגרת הנבחרות, אלא שהמחליף יינס האוגה הנורבגי הרגיע את מילאן עם שער בתוספת הזמן.

ספרטה פראג - ליל 4:1
לספרטה: בוז'ק דוצ'קאל (46), לדיסלב קרייצ'י הורחק (23). לליל: יוסוף יאזיג'י (45, 60 ו-75), ג'ונתן איקונה (66)

פאקו אלקאסר שחקן ויאריאל. רויטרס
נכנס וסגר עניין. פאקו אלקאסר/רויטרס

צפו: ויאריאל - סיבאספור 3:5

תקציר: ויאריאל - סיבאספור 3:5/ספורט 1

בית ט'

ויאריאל - סיבאספור 3:5

הקבוצה הטורקית שתארח את מכבי תל אביב בשבוע הבא, הצליחה לחזור מפיגור כפול בספרד ולמתוח את הצוללת הצהובה, אבל בסופו של דבר ירדה מנוצחת. אונאי אמרי ביצע רוטציה בהרכב וקיבל תוצרת מטאקפוסה קובו שהורחק ב-1:2 על ולנסיה בדרבי הליגה ביום ראשון. היפני הבקיע מריבאונד בדקה ה-13 ובישל בדקה ה-20 לקרלוס באקה שהחמיץ פנדל בדקה ה-37. לארי קאיודה, אקס מכבי נתניה, צימק במתפרצת עוד לפני כן, בדקה ה-33, ומוסטפה יטבארה קבע שוויון מדהים עם נגיחה בדקה ה-43, אבל קובו בישל גם מנקודת הקרן וחואן פוית החזיר את היתרון לוויאריאל בדקה ה-57 עם שער הבכורה שלו. מקס גראדל סובב כדור חופשי לחיבורים ועשה 3:3 בדקה ה-64, אלא שלפאקו אלקאסר הספיקו ארבע דקות על המגרש כדי לכבוש בדקה ה-74 והוא גם הבטיח את הניצחון עם השני שלו בדקה ה-78.

לוקאס מורה (מימין), גארת' בייל, קרלוס ויניסיוס שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
הפעם עם חיוך. גארת' בייל והחברים/רויטרס

צפו: טוטנהאם - לאסק לינץ 0:3

פלייר: טוטנהאם - לאסק לינץ 0:3/ספורט 1

בית י'

טוטנהאם - לאסק לינץ 0:3

התרנגולים שוב כבשו שערים מהירים יחסית, רק שבניגוד לדרבי מול ווסטהאם שהסתיים ב-3:3, ידעו גם לשמור עליהם. גארת' בייל פתח בהרכב טוטנהאם לראשונה מאז מאי 2013 ואיתו עלה גם הפורטוגלי החדש קרלוס ויניסיוס, שבדקה ה-18 השאיר את לוקאס מורה לבד מול השוער כדי לכבוש בקלות. תשע דקות לאחר מכן בייל העביר כדור רוחב ודווקא אנדרס אנדרדה גלש ושלח את הכדור לשערו. יונג מין סון החליף את בייל בדקה ה-62 והתכבד בשלישי, שש דקות לפני שריקת הסיום.

לודוגורץ - אנטוורפן 2:1

ליאור רפאלוב פתח בהרכב של האורחת מבלגיה, שהגיעה בסגל חסר מאוד בגלל הקורונה וגם ללא דיומרסי אמבוקאני המורחק, והעניק לה מהפך יקר בבולגריה. היגיניו העלה את לודוגורץ ליתרון בדקה ה-46 עם בעיטה שטוחה מ-20 מטרים, ומנגד פיטר גרקנס השווה בנגיחה קשתית בדקה ה-63 ואחרי שבע דקות רפאלוב קיבל מתנה מההגנה, עבר את השוער וכבש שער ראשון במסגרת אירופית אחרי יותר מחמש שנים וחצי (מאז מרץ 2015 במדי קלאב ברוז' מול בשיקטאש). ניצחון חוץ מרשים לאנטוורפן בקאמבק האירופי.

צפו: לודוגורץ - אנטוורפן 2:1

תקציר: לודוגורץ - אנטוורפן 2:1/ספורט 1
ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. רויטרס
יותר מחמש שנים וחצי אחרי השער האירופי הקודם. ליאור רפאלוב/רויטרס

בית י"א

וולפסברגר - צסק"א מוסקבה 1:1

אליאל פרץ שיחק 17 דקות כמחליף וסייע לקבוצתו לשמור על נקודה ביתית מול צסק"א מוסקבה העדיפה. וולפסברגר לא פתחה טוב את העונה, אבל שמרה על מעמדה בליגה האירופית ונמנעה מהפסד בזכות פנדל של מיכאל לינדל בדקה ה-42. אדולפו גאיץ' הארגנטינאי העלה את צסק"א ליתרון מוקדם בדקה החמישית וחגג שער רשמי ראשון מאז הגיע מסן לורנסו.

דינמו זאגרב - פיינורד 0:0
סטיבן ברחהאוס החמיץ פנדל לפיינורד (8), חברו מרקוס סנסי הורחק (73)

מונס דאבור שחקן הופנהיים. Alex Grimm, GettyImages
אוהב את הליגה האירופית. מונס דאבור/GettyImages, Alex Grimm

בית י"ב

הופנהיים - הכוכב האדום בלגרד 0:2

מונס דאבור עמד לסיים משחק מתסכל, אחרי שנמנע ממנו שער עם הצלה מהקו, אבל בתוספת הזמן קיבל כדור נהדר מדיאדייה סמאסקו והפציץ פנימה מכל הלב במפעל בו כבש שלושה שערים בעונה שעברה. סבסטיאן רודי בישל מצד ימין לכריסטוף באומגרטנר את הראשון בדקה ה-64. המאמן האורח דיאן סטנקוביץ' הורחק שלוש דקות לאחר מכן. חילוף נדיר היה במחצית, כאשר פלוריאן גריליטש התבשר כי אשתו ילדה ונסע לבית החולים. סמאסקו נכנס במקומו וכאמור הכין את השער לדאבור.

צפו בתקציר הניצחון של הופנהיים ובשער של דאבור

תקציר ה-0:2 של הופנהיים על הכוכב האדום בלגרד/ספורט1

סלובן ליברץ - גנט 0:1
לסלובן: עבודללה יוסוף חלאל (29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully