וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לימי איביץ': מכבי תל אביב מאמינה שאפשר לעבור שלב, יונתן כהן שולח מסר

23.10.2020 / 12:28

הצהובים לא הרשימו, ההכנה היתה רחוקה מאידיאלית, אבל כמו אצל המאמן הקודם - שוב הצליחו לנעול בקלות את השער. הכובש סיפר על ההתאוששות מהקורונה ("היה לי קשה מאוד") והבהיר: "כבר איבדנו יותר מדי נקודות, צריך להרים את הרמה". הקשר ההתקפי דיסמאס מצטרף לקבוצת הנוער

תקציר: מכבי תל אביב - קרבאח 0:1/ספורט 1

במכבי תל אביב מאוד מרוצים הבוקר (שישי) מניצחון הבכורה אמש בליגה האירופית על קרבאח שהושג כבר במחזור הראשון. בקבוצה לא שוכחים שהיו צריכים לחכות לפני שלוש שנים, בפעם האחרונה שהיו בשלב הבתים, עד המחזור השישי והאחרון כדי לכבוש שער ראשון שייתן שיעניק ניצחון ראשון ויחיד בשלב הבתים על ויאריאל. ה-0:1 אמש על קרבאח מחזק את האמונה שדווקא העונה, עם הקורונה שתקפה את הקבוצה בחודש האחרון, יש סיכוי טוב להעפיל שלב מאחד משני המקומות הראשונים בבית. לשם כך רוצים במכבי תל אביב להשיג ניצחון חוץ בחמישי הבא בטורקיה מול סיבאספור ובשביל זה מודים במועדון שיצטרכו לספק הופעה הרבה יותר טובה מזו שהציגה אמש הקבוצה.

זה לא היה משחק גדול של מכבי תל אביב והוא חשף שחסר על המגרש קשר טכני קדמי, במיוחד כשדן ביטון לא משחק, אבל הוא הזכיר את ימי ולדאן איביץ' בהם התקשו היריבות לסכן את דניאל טננבאום. גם אמש, מול יריבה קשוחה שכבר עשתה בעבר דברים יפים באירופה, הצליחה מכבי תל אביב לנעול את השער שלה בקלות. באשר לאיכות המשחק, מדגישים באלופה את הקושי הרב שהיה לשחקנים להגיע לבלומפילד ולשכוח את כל מה שעברו בשלושת השבועות האחרונים. זו גם הסיבה שהמאמן גאורגיוס דוניס שלח ל-11 שלו ארבעה משחקני הנבחרת הלאומית למרות שלא התאמנו עם הקבוצה בשבוע החולף, אבל בניגוד לאחרים היו בריאים מקורונה וגם קיימו משחקים במדי נבחרת ישראל.

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב מול גרה גראייב שחקן קרבאח. ברני ארדוב
שחקני הנבחרת קיבלו עדיפות. גולסה/ברני ארדוב

על הקושי שחשו הוא וחבריו על כר הדשא, סיפר בסיום יונתן כהן: "הקושי הוא כפול כי אתה גם חוזר מקורונה וגם מפגרה ארוכה בגלל הסגר. היה לי קשה מאוד. שלושה ימים סבלתי מאוד מחום גבוה, כאבי ראש והקאות. זה ממש לא היה נעים", אמר מי שכבש את שער הניצחון, ונראה שהוא שוב בדרך לקנות את לבו של המאמן החדש. כהן כבר חושב על המשחק מול הפועל באר שבע מחרתיים: "אנחנו באים לנצח את הפועל באר שבע ביום ראשון. איבדנו יותר מדי נקודות בתקופה כל כך קצרה. קבוצות באות מולנו באובר מוטיבציה. אנחנו נצטרך להרים את הרמה שלנו העונה כדי לשמור אצלנו את האליפות. אנחנו צריכים להעביר מסר לכל הקבוצות כמו בכל עונה. מכבי תל אביב באה לעונה הזו כדי להצליח בגדול כמו, שהיא רוצה בכל עונה".

במכבי תל אביב ימשיכו לעבוד בצמוד לאלכסנדר פשיץ' ולדן ביטןן כדי להחזירם מהר לעניינים וכדי ליהנות מהם בקרוב. הבלם לואיס הרננדס שנכנס כמחליף עשוי לפתוח ביום ראשון מול הפועל באר שבע או לכל המאוחר מול סיבאספור בחמישי הבא. בקבוצה ציינו לטובה את הקפטן שרן ייני שממשיך לתת מעצמו מאה אחוז בכל משחק, גם אם האיכות קצת נפגעה עם השנים.

* עוד במכבי תל אביב: הקשר ההתקפי בן ה-18 נובאטוס דיסמאס נרכש מהקבוצה הטנזנית אזאם. דיסמאס, שזכה בעונה החולפת בתואר השחקן הצעיר של העונה בטנזניה, מצטרף לקבוצת הנוער של המועדון.


(עדכון ראשון: 07:05)

צפו בביצועיו של דיסמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully