וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "פתחנו ברגל ימין ואין שום סיבה שלא נעלה שלב"

23.10.2020 / 0:11

קשר מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי ה-0:1 מול קרבאח. יונתן כהן: "אני שמח לחזור מהקורונה ולעזור לקבוצה לנצח עם השער"

תקציר: מכבי תל אביב - קרבאח 0:1/ספורט 1

גאורגיוס דוניס המורחק צפה הערב (חמישי) מיציעי בלומפילד במכבי תל אביב, וככל הנראה אהב את מה שראה. לכל הפחות, אהב את התוצאה הסופית: 0:1 על קרבאח במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית. הצהובים עשו את המוטל עליהם מול האזרים, כששער בודד של יונתן כהן בדקה העשירית הספיק. כעת תעבור האלופה הישראלית להתרכז במשימה הבאה שלה: הפועל באר שבע במסגרת שובה של ליגת העל, כבר ביום ראשון.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב מול פיליפ אוזוביץ' שחקן קרבאח. ברני ארדוב
התגעגע אל הכדורגל. דן גלזר/ברני ארדוב

עוזר מאמן מכבי תל אביב מאקיס אנגליאס, שעמד על הקווים בשל הרחקתו של גאורגיוס דוניס, אמר: "לפעמים עמדתי על הקווים ביוון כשהמאמן היה מושעה, אבל זה היה קל מבחינתי לעמוד על הקווים. ידענו לפני המשחק שקרבאח קבוצה רצינית מאוד ואנחנו צריכים לשחק בצורה רצינית וטוב מבחינה טקטית ואם יש לנו הזדמנות, אנחנו חייבים לכבוש. אולי לא שיחקנו את המשחק הכי טוב, אבל התוצאה היא מצוינת. היה לנו קשה להתאמן בשבועות האחרונים, אבל עשינו הרבה עבודה לפני כן אז השחקנים התאימו את עצמם בצורה קלה יחסית. השחקנים עם מנטאליות טובה ואני חושב שהשחקנים עשו עבודה טובה מאוד".

כובש השער יונתן כהן: "אני מרגיש מצוין, אני שמח לחזור אחרי שהייתי עם קורונה. אני שמח לחזור ולכבוש ולנצח. אין ספק שזו מחלה לא קלה, ראיתי את המשחק מול זלצבורג מהבית והיה קשה. ההכנה למשחק הייתה לא אידיאלית. אני שמח שניצחנו. אני משחק במכבי תל אביב כדי לכבוש ואני שמח שכבשתי מבישול מצוין של דור פרץ. יש לנו שבועיים קשים מאוד ואנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח. אנחנו התאמנו בזמן ששאר הקבוצות היו בבית ולא חשבתי שזה נכון. אבל אני שמח שהליגה חזרה".

קשר מכבי תל אביב דן גלזר הוסיף: "התגעגעתי, עבר הרבה זמן מאז ששיחקתי. אני שמח שחזרתי להתאמן ולשחק ושמח שניצחנו, עכשיו מה שחשוב זו ההמשכיות. גם אני וגם הקבוצה התנהגנו בסדר במצב הזה. מאז שאחי ידע שיש אצלו בקבוצה הידבקויות הוא הכניס את עצמו בבידוד, לא נפגשתי איתו במשך חמישה או שישה ימים כשידעתי שהוא חיובי. עשינו הכול כדי להימנע מזה. לפני המשחק הייתי שלילי והרגשתי טוב. התאכזבתי מאוד לא להיות חלק מהקבוצה בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, אבל אני מאמין שהכול לטובה. הצגנו משחק טוב ומכאן נמשיך. היינו רעבים מאוד. מבחינה אישית היו לי אולי יום או יומיים של חולשה וחזרתי להתאמן בבית לבד. הקבוצה והמאמן שלי החזירו אותי לכושר מהר מאוד בקפסולה של הנדבקים וחזרנו בכל הכוח. מכבי תל אביב מועדון מספיק גדול כדי להמשיך לשלב הבא. ידענו מההתחלה שהמטרה שלנו היא להמשיך קדימה. אני שמח שפתחנו ברגל ימין ואני מקווה שנמשיך. יש לנו ביום ראשון את המשחק הכי חשוב שיש ואני מקווה שנעשה ניצחון אחרי ניצחון אחרי ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully