וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סלביה פראג זועם: "בושה שהשחקנים החיוביים של באר שבע שיחקו"

יינדריך טרפישובסקי מפנה אצבע מאשימה לאופ"א אחרי ההפסד המפתיע, וחושש מההשלכות: "אם הם קיבלו אישור לשחק, מה הטעם בבדיקות?"

צפו ב-1:3 של הפועל באר שבע על סלביה פראג/באדיבות ספורט 1

זעם בסלביה פראג אחרי ההפסד 3:1 אמש (חמישי) להפועל באר שבע. הקבוצה הצ'כית התבשרה ביום המשחק שז'וזואה, לואי טהא ומריאנו באריירו יוכלו לשחק למרות שנמצאו חיוביים וגבוליים בבדיקות הקורונה שנערכו להם ביום שני, מה שעורר את חמתו של המאמן יידריך טרפישובסקי.

"זו החלטה לא הגיונית ולא מובנת, בושה. גם אנחנו כמו באר שבע, עברנו בדיקות. מי שנמצא חיובי אצלנו לא היה יכול לשחק, בזמן שאצלם החיוביים היו יכולים לפתוח בהרכב", התלונן המאמן. "אם זה המצב, אני לא מבין מה הטעם בבדיקות בכלל. בואו ניתן לכל קבוצה להחליט אם השחקנים שנמצאו חיוביים אצלה יכולים לשחק, ונפסיק עם העמדת הפנים הזאת. אפשר לפתור את הבעיה הזאת בקלות".

טרפישובסקי הכחיש שהנוכחות של ז'וזואה, טהא ובאריירו על כר הדשא השפיעה על שחקניו, אמר ש"לא הופתענו בכלל מההרכב שלהם, התכוננו אליהם בצורה הכי טובה שיש", אבל הודה ש"אנחנו חוששים מההשלכות שעלולות להגיע אחרי ששיחקנו נגד שחקנים שנמצאו חיוביים לקורונה. אפשר רק לקוות שלא יהיו לזה השלכות שליליות עלינו בהמשך".

שחקני הפועל באר שבע אלטון אקולטסה, ז'וזואה. דני מרון
לא היה אמור לשחק. ז'וזואה חוגג עם אקולטסה/דני מרון

טרפישובסקי לא חסך בביקורת גם כלפי שחקניו. "המשחק הוכרע לטובת באר שבע בגלל הטעויות ההגנתיות שלנו. הם עשו ארבע התקפות וכבשו שלושה שערים, בזמן שאנחנו הגענו להמון מצבים ולא ניצלנו אותם. נכנסנו טוב למשחק, לא איפשרנו להם להגיע לשום מצב ופספסנו שתי הזדמנויות מצוינות. לצערי, נרדמנו רגע לפני המחצית והם כבשו. הייתה אי הבנה גדולה בהגנה, וזה שינה את כל המשחק".

המאמן הוסיף: "בכל אחד מהשערים שלהם שחקנים שלנו עשו שגיאות. שני השערים הראשונים הובקעו בזכות מסירות רעות של שחקני ההגנה שלנו, ואסור שזה יקרה. אנחנו חייבים להיות יותר אחראיים, במיוחד במשחקים הבאים באירופה כשנפגוש שתיים מהקבוצות המובילות בגרמניה וצרפת. אסור לנו לאפשר ליריבה להגיע למצבים בכזו קלות, זה בלתי אפשרי ברמות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully