וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הליגה האירופית: זהבי מול פאוק וגרנאדה, רפאלוב ינקום בטוטנהאם?

פ.ס.וו של כוכב הנבחרת שובצה לבית ה', אקס מכבי חיפה יפגוש עם אנטוורפן את התרנגולים וגם את טואטחה. ביטון ואלחמיד בסן סירו, ומה עם דאבור?

ערן זהבי מקדיש את ניצחון פ.ס.וו לאוהדים/מתוך הטוויטר של פ.ס.וו איינדהובן

לא רק מכבי תל אביב והפועל באר שבע הוגרלו היום (שישי) בשלב הבתים של הליגה האירופית, אלא גם 12 כדורגלנים ישראלים.

ערן זהבי, כוכב נבחרת ישראל שהעלה את פ.ס.וו איינדהובן לשלב הבתים עם שער ובישול בבכורה מול רוזנבורג, יפגוש בבית ה' את פאוק סלוניקי היוונית, גרנאדה הספרדית ואומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

מונס דאבור, שותפו של זהבי לחוד הנבחרת, ישחק עם הופנהיים בבית י"ב שבו הגרמנים פייבוריטים להשיג את המקום הראשון. היריבות: גנט, הכוכב האדום וסלובן ליברץ.

הגרלה אטרקטיבית לסלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, כולל ביקור בסן סירו, שם ביטון כבר שיחק בעבר. אלופת סקוטלנד תשחק בבית ח' עם מילאן, ליל וספרטה פראג.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב נגד ויאריאל, סיבאספור וקרבאח בשלב הבתים של הליגה האירופית

לכתבה המלאה
שחקן הופנהיים מונס דאבור. רויטרס
הופנהיים אמורה לעבור את שלב הבתים. מונס דאבור/רויטרס

דרבי ישראלי אמור להיות בבית י', בו אנטוורפן של ליאור רפאלוב נמצאת יחד עם לודוגורץ של טאלב טואטחה ומאוויס צ'יבוטה. רפאלוב וטואטחה גם יקבלו הזדמנות לנקום בשם מכבי חיפה בטוטנהאם על התבוסה 7:2. גם לאסק לינץ האוסטרית בבית הזה.

עדן שמיר וסטנדרד ליאז' יפגשו בדרבי ישראלי נוסף בבית ד' את מוחמד עוואד ולך פוזנן. עוד בבית הזה: בנפיקה החזקה וריינג'רס הסקוטית של סטיבן ג'רארד.

זוריה לוגנסק, עם המגן מקס גרצ'קין ושחקן הנבחרת ג'ואל אבו חנא, שובצה לבית ז' שכולל את בראגה, לסטר סיטי הפייבוריטית וא.א.ק אתונה של ליוואי גרסיה, חברו של גרצ'קין בבית"ר ירושלים בעונה שעברה.

אליאל פרץ ישחק עם וולפסברגר האוסטרית בבית י"א שבו נמצאות גם צסק"א מוסקבה, דינמו זאגרב ופיינורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully